Bekijk volle/desktop versie : hoofddoek



Pagina's : [1] 2

15-05-2013, 23:29
ikplaats deze topic van wegen een vrindin, ze heeft 3jaar relatie met haar vriend, zij wil apsolut geen hoofddoek dragen , en hij wil dat juist wel anders wil die niet verder met haar, wat moet ze doen, en heeft hij het recht om het van haar tevragen

15-05-2013, 23:40


in wat voor zin bedoel je "heeft hij het recht"?

15-05-2013, 23:54
om dat persee van der tevragen

15-05-2013, 23:55
ze wil voor hem gaan maaar ze wil geen hoofddoek dragen dus ze weet niet wat ze moet doen

16-05-2013, 00:09


Nu ik hier toch ben, laat ik toch maar reageren dan. Islamitisch gezien is een hoofddoek dragen natuurlijk verplicht. Ik ga ervan uit dat ze niet getrouwd zijn. Het is best wel tegenstrijdig als je zo’n relatie aan de ene kant wel hebt, maar haar aan de andere kant opdraagt om een hoofddoek te dragen. Islamitisch gezien is die relatie op zich al verkeerd. Dan heb je ook vrij weinig te eisen.

Als hij van plan is te trouwen, verandert de zaak. Het is wel netjes als ze dan (nu ook trouwens) gewoon een hoofddoek draagt. Het enige wat hij kan doen is haar aansporen. Maar als dat zijn eis is en ze weigert, dan houdt het op toch? Als hij toch wat in die relatie ziet, kan hij doorzetten. Ik vind wel dat ze het gewoon hoort te doen.

16-05-2013, 00:19
Doen en nog een keer doen dat je er nog over twijfelt snap ik niet.

Je hebt een leuke jongen leren kennen hij vraagt je een hoofddoek om te doen, ipv van je broek naar beneden te trekken.
Waar wacht je op.. wesh ben jij je verstand verloren.

Dat is die shitaan, die probeert jou van het goede pad af te dwalen.

Dit gaat denk ik gewoon om jou, mesha je wou geen haatreacties.. Am i right

16-05-2013, 01:30
het gaat hier om tips voor haar jah en niet om mij als je comentaar hebt pleeg dat ergens anders in plaats van op mijn topic

16-05-2013, 01:31
dankjewel hier zal ze zekker wel wat aan hebben chokran

16-05-2013, 01:31

Citaat door mar0kaantje19:
het gaat hier om tips voor haar jah en niet om mij als je comentaar hebt pleeg dat ergens anders in plaats van op mijn topic
Ook goed whats the big deal, beschouw het dan alsof ik het tegen je vriendin heb.
Voel je voortaan niet zo aangevallen.

16-05-2013, 01:51
Hij moet haar hand gaan vragen.

16-05-2013, 02:33
hihi ja dat vond ik ook al

16-05-2013, 02:59
Nou.. Zeg maar tegen je vriendinnetje dat ze er een deal van maakt. Zij gaat pas een hoofddoek dragen als hij haar hand vraagt, zo niet.. dan doet ze ook geen hoofddoek op. Dan kom je er ook gelijk achter of hij wel serieus is met haar, of gewoon een le3ba wilt spelen. Verloven is gratis, dus waar wacht hij dan op?

16-05-2013, 03:21


die is goed hihi thnxxx

16-05-2013, 03:40
echt een boer wil een vriendin met hoofdoek schaam je niet , dat is tog geen styl , bhda zonder hoofdoek kan het nog wel vriend je vriendje maar met hoofdoek mensen zijn de weg kwijt vooral die hoofdoekies ze maken tegen woordig haram ding halal met die hoofdoeken van hun, hoofdoek strak broek , niet normaal meer, loop jemet vriendje met hoofdoek hand in hand , dan zeggen ja is me vriend , vraag me af hoe hollander op al reageren hahahaah hypocrieten

16-05-2013, 13:57
hahaha grappig wat voor reactie´S somige plaatsen

Pagina's : [1] 2