Bekijk volle/desktop versie : Subhana Allah wat is er met de ummah gebeurt?



15-05-2013, 20:38
jongens die met mensen dagje uitgaan , eten, winkelen.
Meisjes die zodra ze foto's gaan maken voor facebook, ze ineens geen hijab meer dragen. Zusters die in de zomervakantie ineens geen hijab meer dragen. Broeders die hun baarden scheren ' het huid onder het haar moet ook bruin worden' laa hawla wa la quwa ta illah billah. Zusters die half naakt naar buiten gaan. Zomaar eten in de ramadan 'omdat je niet 'streng' moslim bent'. Broeders en zusters die denken dat shisha roken halal is, sinds wanneer? Het is niet zomaar water met smaakje dat je rookt, ga maar kijken naar wat de doktoren erover zeggen dan weetje waarom het haram is. Broeders en zusters die voor de deur van de moskee roken, vraag aan jou he , waarom rook je niet in de moskee? 'Ja iedereen ziet me dan, mensen gaan me aanspreken, ik schaam me'. Weet dat Allah jouw ziet! Broeders en zuster die contact hebben met elkaar, en denken dat halal is ' we praten niks ergs, ik garandeer je als je blijft praten, onstaat er een te grote fitnah. Ookal had je gedacht dat het 'alleen praten' was. Broeders en zusters die elkaar aanraken, denken dat het de normaalste zaak van de wereld is. We moeten wakker worden. Subhana Allah. De Profeet (salla llahu 3alayhi wasalaam) deed elke gebed dua voor jouw en mijn. Hij huilde zo vaak. Allah smeken ' Ummatie Ummatie'. En wie nemen wij als voorbeeld vandaag de dag? Beyonce, chris brown. Shaytaan aanbidders. Wat hebben zij voor enige nut voor jou? Broeders en zusters denken dat een dagje strand niet erg is, sinds wanneer is dat niet erg? Je ziet NAAKTE mensen, iedereen laat zijn en haar awrah zien.

Moge Allah ons leiden

15-05-2013, 20:44


Allaahumma amine..

15-05-2013, 20:49
ameen


Citaat door Assepoester..:
Allaahumma amine..

15-05-2013, 21:07

Citaat door Zeitoen:
we leven in een vrij land, ze doen niets verkeerd, zolang ze de wet maar niet overtreden (wat veel erger is dan wat je daarboven noemt, zoals het beroven en aanranden van ongelovige vrouwen)
Neem de TS niet serieus. Mensen die een in boerka gestoken vrouw in hun avatar zetten zijn meestal grappenmakers die zich voordoen als extreme moslim.