Bekijk volle/desktop versie : Free Sh. Abu Taubah



15-05-2013, 17:20
Bismillah!

[video=youtube;yLVAt-AAyBc]http://www.youtube.com/watch?v=yLVAt-AAyBc[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=yLVAt-AAyBc

15-05-2013, 22:37


Fakka Allahu asrah!

15-05-2013, 22:52
Ik dacht datie inmiddels al vrij was? Hoelang moetie nog? Fakka Allahu asrah.

15-05-2013, 23:09
Moge Allah zijn vrijlating verspoedigen.

15-05-2013, 23:14



Citaat door UtrechtseJihad:
Ik dacht datie inmiddels al vrij was? Hoelang moetie nog? Fakka Allahu asrah.
Nog geen veroordeling. Maar ik was echt zwaar naïef en heb je vorige keer verkeerd ingelicht. De broeder die Abu Taubah had bedrogen, had namelijk bekend gelogen te hebben. Ik dacht dat de bekentenis van de broeder over dat hij namelijk gelogen had ervoor zou zorgen dat de zaak van Abu Taubah snel over zal zijn. Want het enige wat Abu Taubah verkeerd heeft gedaan is, illegaal wapenbezit. Daar krijg je nooit 2 jaar voor, dus dat zou gelijk vrijlating betekenen. Maar wat blijkt ze willen Abu Taubah echt framen met een straf. En het is vreemd, want hij was nooit militant in zijn verbaal gebruik. Ik denk omdat hij een geschiedenis heeft bij het leger van de VS, dat ze hem daarom monddood willen hebben. In ieder geval, ze proberen nu alles om hem voor terrorisme veroordeeld te krijgen.

Abu Taubah heeft advocaat na advocaat gehad en allemaal trekken zij zich terug uit de zaak. Advocaten trekken zich nooit terug uit strafrechtelijke processen om financiële redenen, dus het zal een beladen zaak zijn. Het is jammer dat Glenn Greenwald niet meer als jurist actief is, hij zou het echt uitstekend doen denk ik.

15-05-2013, 23:23

Citaat door Fassi:
Nog geen veroordeling. Maar ik was echt zwaar naïef en heb je vorige keer verkeerd ingelicht. De broeder die Abu Taubah had bedrogen, had namelijk bekend gelogen te hebben. Ik dacht dat de bekentenis van de broeder over dat hij namelijk gelogen had ervoor zou zorgen dat de zaak van Abu Taubah snel over zal zijn. Want het enige wat Abu Taubah verkeerd heeft gedaan is, illegaal wapenbezit. Daar krijg je nooit 2 jaar voor, dus dat zou gelijk vrijlating betekenen. Maar wat blijkt ze willen Abu Taubah echt framen met een straf. En het is vreemd, want hij was nooit militant in zijn verbaal gebruik. Ik denk omdat hij een geschiedenis heeft bij het leger van de VS, dat ze hem daarom monddood willen hebben. In ieder geval, ze proberen nu alles om hem voor terrorisme veroordeeld te krijgen.

Abu Taubah heeft advocaat na advocaat gehad en allemaal trekken zij zich terug uit de zaak. Advocaten trekken zich nooit terug uit strafrechtzaken om financiële redenen, dus het zal een beladen zaak zijn. Het is jammer dat Glenn Greenwald niet meer als jurist actief is, hij zou het echt uitstekend doen denk ik.
nog steeds niet? Dus dit is allemaal voorarrest?!

Ik weet niet waar je het over hebt broeder.. misschien verwar je mij met iemand of was het voor februari?
Maar ik hoorde dat hij werd aangegeven door zwervers van brixton moskee met leugens. Van wapenbezit heb ik niks gehoord.. voor wat had hij een wapen dan? Gewoon zomaar..?

Is blijkbaar een heel smerig zaakje waar meer gebeurt achter de schermen dan ervoor..

15-05-2013, 23:34

Citaat door UtrechtseJihad:
nog steeds niet? Dus dit is allemaal voorarrest?!

Ik weet niet waar je het over hebt broeder.. misschien verwar je mij met iemand of was het voor februari?
Maar ik hoorde dat hij werd aangegeven door zwervers van brixton moskee met leugens. Van wapenbezit heb ik niks gehoord.. voor wat had hij een wapen dan? Gewoon zomaar..?

Is blijkbaar een heel smerig zaakje waar meer gebeurt achter de schermen dan ervoor..
Ja dit is allemaal voorarrest, alhoewel er wel hoorzittingen zijn geweest.

Hij was verhuisd en had een normaal wapen meegenomen in de verhuizing. Maar blijkbaar mag je wapens niet zomaar tussen staten meenemen. Mohim dit zou normaal gesproken, een boete zijn in de VS. En ze stormden al het huis in met reden dat hij dat wapen had, maar dat is uiteraard niet de echte reden.

Dat van Brixton weet ik niet. Maar ik weet wel dat alle weerleggingen van salafi's die op internet staan in zijn rechtzaak worden gebruikt tegen hem om aan te tonen dat hij extreem is en ook binnen de moslimgemeenschap verafschuwd wordt. Wanneer is die salafi bende representatief geworden voor de moslimgemeenschap denk ik dan. Moge Allah ze geven wat ze verdienen!

16-05-2013, 18:20
up zeer inspirerende spreker

28-05-2013, 15:35
LEES DIT broeders en zuster


Citaat:
URGENT ANNOUNCEMENT!!!
Alhamdu-lillah there will be a very important court hearing for abu Taubah on May 30, 2013 at 9am. insha ALLAH. We are in desperate need of your assistance financially to hire legal help. After sitting down with a few attorneys other than the court appointed attorney who has basically been useless, we’ve found a Law Firm to take the case. They will be visiting abu Taubah on Thursday May 23 to speak to him in order to prepare for the court hearing. We need to raise money to pay for their services. They are asking for $30,000 to to start working with us and $20,000 if the case goes to trial. We are still talking with other lawyers to get a better pricing but the bottom line is, we need legal help in order to prepare for trial. Otherwise the court will eventually do whatever they please with our brother and teacher by sentencing him unjustly. May ALLAH subhaanu help us and make it easy for us to be victorious, ameen. We want to thank you all for your continued support and we pray that it is accepted by ALLAH ta’aala. Baarakallahu feekum for keeping us in your du’aas. Please share this information with other believers in order to increase the awareness. The information below is up to date if you would like to help towards this effort to raise money for legal services. ALLAH knows that you’ve been helping us with your funds and or your du’aas and you will see it insha ALLAH. We’re asking that you give as much as you can and make a greater sacrifice for the sake of ALLAH and his deen. Muslims around the globe have been unjustly imprisoned or killed while the world watches and refuses to speak out about it. Let us not allow them to continue that pattern by sentencing abu Taubah and taking him away from his family who is in need of his prescence at home to raise young muslims. I ask that ALLAH forgive us and you all for our weakness in imaan and that he make our feets firm in the deen, ameen. Jazaakumallahu khayran for taking the time to read this very important announcement. Wa salallahu ‘alaa sayyidinaa Muhammad wa ‘alaa aalihi wa saHbihi wa sallam. Wal-hamdu lillah.
Makeen Abdus-salaam

04-06-2013, 23:19
Beste broeders en zusters,

Ik weet dat veel jullie aandacht vraagt naast jullie dagelijkse leven. Onze broeders in Syrië, Irak, Afghanistan, Birma, Palestina, Mali en Turkije hebben behoefte aan onze du'a en steun.

Maar vergeet Sh. Abu Taubah niet, op korte termijn krijgt hij een uitspraak te horen.


Citaat:
AlKauthar Canada-Toronto's Treasures of Revelation Course Taught by Abu Taubah in March 2012.