Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders in Else4, 'Je moet ze oppakken en verwijderen'



Pagina's : [1] 2

18-01-2005, 17:09
Geert Wilders is klaar met 'halfzachte maatregelen overheid' bij aanpakken probleemjongeren.

'Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen'

'Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet'

'Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de rechten van de mens, dan zeggen we dat verdrag op'

Aldus Geert Wilders in de Else4 van 15 januari

Wat is jouw mening?

18-01-2005, 17:14



Citaat door Baruch Spinoza:
Geert Wilders is klaar met 'halfzachte maatregelen overheid' bij aanpakken probleemjongeren.

'Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen'

'Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet'

'Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de rechten van de mens, dan zeggen we dat verdrag op'

Aldus Geert Wilders in de Else4 van 15 januari

Wat is jouw mening?
mijn mening is als je je als mocro netjes gedraagd hoef je niks te vrezen voor wilders. hij heeft zelfs wel goeie punten vindt ik.

18-01-2005, 17:25

Citaat door Baruch Spinoza:
Geert Wilders is klaar met 'halfzachte maatregelen overheid' bij aanpakken probleemjongeren.

'Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen'

'Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet'

'Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de rechten van de mens, dan zeggen we dat verdrag op'

Aldus Geert Wilders in de Else4 van 15 januari

Wat is jouw mening?
Wilders past discriminatie toe. Allochtone probleemjongeren moeten dan volgens hem 'verwijderd' worden en de autochtone probleemjongeren mogen na een taakstrafje het vrije Nederland weer in.
Probleemjongeren zijn probleemjongeren. En op basis daarvan moeten ze worden aangepakt, zonder onderscheid van afkomst of kleurtje. Als een jongere criminele feiten pleegt, dan hebben we daar de rechtstaat voor. Laat Wilders maar eens met een plan komen hoe we probleemjongeren uit de criminaliteit kunnen houden. Dat levert veel meer op. Maar daarvoor heeft meneer net teveel waterstofperoxide gebruikt om dat in te zien.

18-01-2005, 17:35
Hij heeft geen enkel benul hoe je een beschaafd land moet runnen. Inspelen op onderbuikgevoelens, dingen roepen om het roepen en zo draagvlak onder de ongeletterden hollanders (hopelijk bestaat Nederland voor hem uit veel Tokkies)te creeeren.

18-01-2005, 17:39


Zou hij een kans krijgen in Nederland, zo ja, hoe zien jullie de toekomst?

18-01-2005, 17:42
Verplicht om een geelectrocuteerde haardos te hebben.

18-01-2005, 17:55
Wilder wilders toch. En wat willen ze gaan doen met Marokkaanen die een NL nationaliteit hebben. Ze moeten toch een keuze gaan maken tussen een marokkaanse en NLse? En als zo iemand voor een NLse kiest waar wil hij hem dan naar toe sturen?

NAAR DE MAAN?

Die gast wil echt aandacht door zulke rare onzin te bedenken. Hij moet erg nodig in de wetboeken gaan duiken, want hij vergist zich toch erg.......

18-01-2005, 17:55
Nou ik zou hem niet willen uitvlakken, ik denk dat hij nog wel wat in petto heeft

18-01-2005, 17:58

Citaat door Baruch Spinoza:
Nou ik zou hem niet willen uitvlakken, ik denk dat hij nog wel wat in petto heeft
Dan moet je zijn cv even bekijken. Het enige wat ie gedaan heeft is iets met de sociale zekerheid bij de uvi (nou wij weten inmiddels hoe dit in NL hiermee is gesteld. Hij heeft niet eens gestudeerd. Een flink schepje ellebogenwerk binnen de vvd en zich beroepen dat er weinig limburgers in de vvd-fractie zitten.

18-01-2005, 18:01
Ik zou echt eens met hem willen praten. Wat hem nou echt dwars zit...

hmmmmmm wat zou het zijn?

18-01-2005, 18:04

Citaat door Nora01:
Ik zou echt eens met hem willen praten. Wat hem nou echt dwars zit...

hmmmmmm wat zou het zijn?
Kijk, want hij lust je rauw.

18-01-2005, 18:05

Citaat door Nora01:
Ik zou echt eens met hem willen praten. Wat hem nou echt dwars zit...

hmmmmmm wat zou het zijn?
Enne dit soort figuren willen niet in discussie (voelen zich dan in het nauw gedreven als ze weerwoord krijgen). Ze willen alleen een uitlaatklep hebben via de media om onzin uit te kramen.

18-01-2005, 18:05



Citaat door maymi la:
Dan moet je zijn cv even bekijken. Het enige wat ie gedaan heeft is iets met de sociale zekerheid bij de uvi (nou wij weten inmiddels hoe dit in NL hiermee is gesteld. Hij heeft niet eens gestudeerd. Een flink schepje ellebogenwerk binnen de vvd en zich beroepen dat er weinig limburgers in de vvd-fractie zitten.
En jij hebt wel je vmbo afgemaakt hoop ik?

18-01-2005, 18:09

Citaat door Baruch Spinoza:
En jij hebt wel je vmbo afgemaakt hoop ik?
Nou, zeker meer dan onze gewaardeerde volksvertegenwoordiger. Maar blijf toch een ongeletterde domme Marokkaan naar jou mening.

18-01-2005, 18:18

Citaat door maymi la:
Nou, zeker meer dan onze gewaardeerde volksvertegenwoordiger. Maar blijf toch een ongeletterde domme Marokkaan naar jou mening.
?

Pagina's : [1] 2