Bekijk volle/desktop versie : verboden liefde



14-05-2013, 20:50
Dit verhaal gaat over Fatima. Fatima is van Berberse komaf en is geboren en getogen in Belgie.

Brrr het is zo koud zucht Fatima. Typisch het weer hier in België het kan nooit stoppen met regenen mompeld ze terwijl ze op haar bus wacht die weer eens te laat is. Uiteindelijk komt de bus eraan en stapt ze doorweekt binnen, ze kijkt even op haar gsm en ziet dat ze 7 gemiste oproepen heeft van haar moeder en ze begint het al warm te krijgen. Eenmaal thuis aangekomen begint haar mama al direct te schreeuwen van waar ze zat en luisterde niet naar haar toen ze zei dat de bus te laat was maar begon haar uit te schelden van straatkind. Ze gaat vlug iets even eten en spring onder de douche en gaat dan naar haar kamer om van het gezaag te ontsnappen. ze bekijkt haar dvd-collectie en vraagt zich af welk ze deze keer zou bekijken uiteindelijk kiest ze voor Will And Grace.Na een aantal uur gelachen te hebben gaat ze even op fb kijken en ziet dat Jonas online is. Jonas is haar crush die bij haar op school zit maar ze weet toch dat het nooit iets kan worden omdat hij een belg is en haar ouders dit nooit zullen accepteren. Maar toch had ze er stiekem gevoelens voor en ze kon er niets aan doen. Ze roept haar zus Rachida toen zij binnen kwam zei fatima dat jonas begon te praten tegen haar en ze wist niet wat antwoorden. samen zochten ze steeds naar het perfecte antwoord:

Jonas: hey alles goed?
Fatima: ja hoor met jou?
Jonas: ook hoor
Fatima: houden zo!
Jonas: als ik met jou praat kan het ook niet anders :$
Fatima: slijmbal -_-
Jonas: haha wat ben je aant doen?
Fatima; gwn pc wat muziek luisteren jij?
Jonas: aan mijn GIP ( eindwerk in het 6de middelbaar in belgi&euml aant werken
Fatima: Good luck!
Jonas: Seg zou je het erg vinden als ik je nr vroeg?

Hierbij schoot ik een gat in de lucht en was ik samen met rachida aan het flippen op mijn bed.

Fatima: normaal geef ik mijn nr niet aan gasten
Jonas: ooh sorry ik kon maar proberen hé indien je eens wilt babbelen ofzo hier heb je mijn nr 0475....
Fatima: Oke ik zal het opslaan

Toen kwam plotseling hun broer Faysal binnen......



Als jullie willen dat er een vervolg komt laat maar weten!

14-05-2013, 20:55


Je eerste fan ...
Mooie begin ....Ik wil even Melden dat de tittel van je verhaal al bestaat.
Verder schrijf je goed
Ga zo door Meidxx

14-05-2013, 20:57

Citaat door Naoual97:
Je eerste fan ...
Mooie begin ....Ik wil even Melden dat de tittel van je verhaal al bestaat.
Verder schrijf je goed
Ga zo door Meidxx


Ooh dat wist ik niet! Bedankt meid xxx

14-05-2013, 21:14
Snel klapte ik mijn laptop dicht en hij zag dat ik rood werd.
Wat is er wat ben je aant doen? vroeg faysal.
Niks zijn u zaken niet ga uit mijn kamer zeg ik tegen hem.
Ik hou je in het oog zegt hij en kijkt me raar aan.
Oef zeggen we tegelijk als hij weg is en beginnen heel hard te lachen.
rachida gaat terug naar haar eigen kamer en ik zet Supernatural op ik word altijd vrolijk van deze serie.


Opeens denk ik aan Jonas en bedenk dat ik hem een berichtje zal sturen.

x Hey sorry voor het plotse vertrek van daarnet... XFatima

De zenuwen gieren door mijn lijf en heb al direct spijt dat ik hem heb gestuurd en schold mezelf uit voor stomme koe, wat als hij
denkt dat hij mij heeft waar hij wil?? wat als hij mij aan het uitlachen is achter zijn gsm??
Allerlei gedachten razen door mijn hoofd van de stress tot ik plots opschrik door het geluid van mijn mobieltje.

Als ik zie dat het mijn vriendin is kan ik mijn teleurstelling niet verbergen.
Ik geef het op zet mijn wekker en ga slapen ik zie wel morgen vroeg of hij geantwoord heeft.