Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar weave



14-05-2013, 13:26
Dames,

Wie weet er een goed en goedkoop adres waar ze weave zetten??

14-05-2013, 13:53


Ik ga je wel waarschuwen; het is niet zonder consequenties. Ten eerste is het haraam en ten tweede je houdt er kale plekken aan over.

14-05-2013, 14:01
Als het goed wordt gedaan niet, ik heb et 3 keer ofzo laten zetten mn haar groeide gwn door en geen kale plekken.

14-05-2013, 14:10
Ik heb het zelf aantal jaar geleden ook gehad en heb er ook geen kale plekken van gekregen.

@maghrebia_k: Heb je misschien telefoonnummer of email adres voor me en hoeveel betaalde jij ervoor?

14-05-2013, 16:38



Citaat door maghrebia_k:
Als het goed wordt gedaan niet, ik heb et 3 keer ofzo laten zetten mn haar groeide gwn door en geen kale plekken.


Citaat door Halfbloedje2013:
Ik heb het zelf aantal jaar geleden ook gehad en heb er ook geen kale plekken van gekregen.

@maghrebia_k: Heb je misschien telefoonnummer of email adres voor me en hoeveel betaalde jij ervoor?
Nee, eerste paar keer natuurlijk niet maar uiteindelijk wel.

Los van het feit dat je hoofd kaal wordt; doet het jullie wat over het feit dat het haraam is?

14-05-2013, 17:28

Citaat door Alayya.:
Nee, eerste paar keer natuurlijk niet maar uiteindelijk wel.

Los van het feit dat je hoofd kaal wordt; doet het jullie wat over het feit dat het haraam is?
. Haha nee blijkbaar niet, er werd alleen gereageerd over de kale plekken...haram?? Who cares?!