Bekijk volle/desktop versie : help onze zuster



14-05-2013, 03:36
Assalaamoe’alaykoem wa Rahmatullaahi wa Barakatuh,Beste broeders en zusters ik wil een paar minuten van jullie tijd vragen insha Allah om deze brief door te lezen.Gooi de brief aub niet weg maar geef hem door aan je familie,vrienden of kenissen.Vandaag zijn we hier in deze moskee om een oproep te doen aan jullie omdat ik jullie hulp nodig heb.Ik ben een gescheiden vrouw van marokaanse afkomst en moeder van 2 nog zeer jonge kinderen. Ik verblijf bij mijn moeder en wordt door haar verzorgd vanwege ziekte.Drie jaar geleden kreeg ik te horen dat ik uitgezaaide borstkanker heb en ben ik volgens de artsen ongeneeslijk ziek verklaard. Naast hormoonbehandeling ben ik ook geopereerd en bestraald geweest in het ziekenhuis.Vorig jaar heeft de ziekte zich verder verspreid naar een groot deel van mijn bekken ,borstbeen en longen. Mijn bekken is zodanig aangetast dat lopen alleen nog maar met krukken mogelijk is.Mijn heup is voor de helft aangetast en als de ziekte niet geremd wordt zal ik binnenkort mijn heup kunnen breken met als gevolg dat ik voor altijd in een rolstoel zal zitten.Het ziekenhuis heeft mij verteld dat ik terminaal ben en dat zij niets voor mij kunnen doen en bieden mij alleen nog maar pijnbestrijding (pijnbestraling,morfine etc) aan.Vorig jaar in november ben ik met behulp van 3 islamitische stichtingen en de opbrengsten van donaties behandeld geweest in een kliniek in duitsland. De behandeling wordt niet vergoed door het ziekenfonds en kostte ruim 18.000€ . Deze behandeling is heel succesvol gebleken voor veel mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten als ik. Er is een kans van 70 tot 80% dat de kanker zelfs volledig kan genezen indien de behandeling correct wordt gevolgd.De behandeling heeft mij erg goed gedaan en de ziekte was onder controle.Ik moest wel terugkomen in maart dit jaar,maar vanwege het gebrek aan geld ben ik nog niet terug gegaan. Sinds 3 weken is de tumormarker flink aan het steigen. Ik ben uitgeput,heb pijn en slaap heel slecht. Ik ben erg ongerust en bang dat de kanker naar andere organen zal uitzaaien.De arts wil mij met spoed behandelen ,maar ik heb geen geld om de behandeling te betalen.De behandeling die ik nodig heb kost minimaal 8.000€ ..Ik leef van een uitkering en heb in een periode van 3 jaar een heel hoge schuld opgebouwd door de medischekosten die ik gemaakt heb en welke niet door het ziekenfonds worden vergoed.Daarom doe ik een oproep aan iedere broeder en zuster die in staat is om een handje te helpen al is het maar met een klein bedrag.Als je zelf niets kunt missen,vraag het dan aub aan je familie en vrienden en geef ze deze brief door. Zo zal jij ook een beloning ontvangen Insha Allah voor hetgene dat zij zullen doneren.Degene die referenties wenst kan navraag doen bij broeder Redouan van stichting al-yateem denhaag of bij de directeur van deze moskee(broeder Abderrazaq),zij hebben mijn medisch dossier en de kosten van de kliniek gezien.Je kan mij ook mailen naarxf.elhamouchi@live.nlDegene diexsadaqaxwil geven kan het overmaken oprekeningnummer: 533081254 ten name van F. El Hamouchi.xMoge Allah de Verhevene jullie met het allerbeste belonen voor jullie hulp, Allahouma Ameenx# PS; Stuur A.U.B. deze bericht door aan andere, In shaa Allaah zul je hiervoor ook beloont worden!!http://www.youtube.com/watch?client=mv-google&hl=nl&gl=NL&v=uA0SUR4pHuQ&nomobile=1 xOp deze website kan eenieder doneren (1 en 2 mei)http://www.sadaqa-tv.nl/x

14-05-2013, 05:35


Moge Allah haar genezen!