Bekijk volle/desktop versie : Ik word zo moe van hem



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-05-2013, 23:19
Hij luistert echt niet naar me..ik word ook elke keer boos op hem..maar nee hoor hij trekt zich er niks van aan..hij blijft het doen waar we ook zijn..straat, winkels het maakt hem allemaal niet uit.

Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik echt niet wil dat ie me zoent in het openbaar..ik heb hem zelfs lopen negeren als ie het weer flikt..maar echt niks helpt..op het moment dat ik me om draai zijn kant op voel ik een dikke zoen op mijn mond..knuffelen doet ie dan ook maar dat vind ik niet erg..

welke dames hebben ook zo een irritante vent

dames ik heb echt goede tips nodig hoe ik hem kan laten stoppen

13-05-2013, 23:21


Veel,look eten.

13-05-2013, 23:21
Keihard in zijn pipi knijpen. Maar dan hard knijpen.

13-05-2013, 23:22

Citaat door Ivy:
Veel,look eten.
ik wil niet stinken

13-05-2013, 23:23



Citaat door CodeRouge22:
Keihard in zijn pipi knijpen. Maar dan hard knijpen.
ik wil zijn ding niet verwonden ik heb het nog nodig

13-05-2013, 23:25

13-05-2013, 23:27
ah ik ben zo gek op knoflooksaus he..ik eet het veel te weinig..hmmmmm ik heb zin in Turkse pizza (lahmucun) met veel knoflooksaus zo lang niet gegeten..

en trouwens dat houdt hem dus echt niet tegen

13-05-2013, 23:27
Beetje chilipoeder op je lippen voor je de deur uitgaat, laat m dan maar gaan zoenen. Alleen dan niet per ongeluk sexy je lippen gaan likken en vergeten dat er chilipoeder op zit.

13-05-2013, 23:27
Is jouw lover 15?

13-05-2013, 23:28

Citaat door Nadine.:
Is jouw lover 15?
nee dat is aller ergste, hij vind het gewoon zijn recht om mij te zoenen waar en wanneer hij wilt..elke keer weer hebben we hier een discussie over

13-05-2013, 23:29

Citaat door maaltje:
Beetje chilipoeder op je lippen voor je de deur uitgaat, laat m dan maar gaan zoenen. Alleen dan niet per ongeluk sexy je lippen gaan likken en vergeten dat er chilipoeder op zit.
zou een goede geweest zijn als ik niet altijd van die droge lippen heb en dus heel vaak met mijn tong over mijn lippen ga

13-05-2013, 23:31
Gatver je moet maar zo'n gefrustreerd sexueel draak als aanstaande hebben. Die gast kent geen schaamte noch respect voor zijn vrouw in het openbaar. Zegt veel over zijn aglaak naar jou toe.. Bereid je voor straks op een gruwelijk vaginale bloedbad op je huwelijksnacht, zulke oversexte boeren zijn geen vrouw gewend.

13-05-2013, 23:34



Citaat door Nina_love:
Gatver je moet maar zo'n gefrustreerd sexueel draak als aanstaande hebben. Die gast kent geen schaamte noch respect voor zijn vrouw in het openbaar. Zegt veel over zijn aglaak naar jou toe.. Bereid je voor straks op een gruwelijk vaginale bloedbad op je huwelijksnacht, zulke oversexte boeren zijn geen vrouw gewend.

13-05-2013, 23:35

Citaat door Sensuall:
zou een goede geweest zijn als ik niet altijd van die droge lippen heb en dus heel vaak met mijn tong over mijn lippen ga
Dan moet je het zeker niet doen. In dat geval zit er niks anders op dan een teaser aanschaffen en bij elk vergrijp hem een shock geven

13-05-2013, 23:37

Citaat door maaltje:
Dan moet je het zeker niet doen. In dat geval zit er niks anders op dan een teaser aanschaffen en bij elk vergrijp hem een shock geven
whahaha ik zie het al helemaal voor me, dat zou echt een heerlijk gevoel zijn om hem elke keer zo een stoot te geven..soms dwingt me er echt toe

Pagina's : [1] 2 3 4 5