Bekijk volle/desktop versie : Skype Laughter Chain



Pagina's : [1] 2 3

13-05-2013, 22:42
[video=youtube;p32OC97aNqc]http://www.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc



13-05-2013, 22:47


hahahahahahahahahahahahaha ff serieus, ik dacht dat ik in de dierentuin was beland. Shit zeg de ene maakt apen geluiden en de ander knort. werd er zelf bijna melig van.

13-05-2013, 22:52

Citaat door gewoonmoi:
hahahahahahahahahahahahaha ff serieus, ik dacht dat ik in de dierentuin was beland. Shit zeg de ene maakt apen geluiden en de ander knort. werd er zelf bijna melig van.
haha die jonge gozer of niet, dat was ook de ergste. We zouden eentje van M.nl moeten maken, durf je ?

13-05-2013, 22:53

Citaat door ZeroCool:
haha die jonge gozer of niet, dat was ook de ergste. We zouden eentje van M.nl moeten maken, durf je ?
ahaha ergste was toch vrouw op het eind. Deed allerlei dierengeluiden. Nee man, als ik lach dan wens jij het nooit gehoord te hebben.

13-05-2013, 22:58



Citaat door gewoonmoi:
ahaha ergste was toch vrouw op het eind. Deed allerlei dierengeluiden. Nee man, als ik lach dan wens jij het nooit gehoord te hebben.
Ik vond de man met de bril anders ook behoorlijk psychisch nu ik zo het lijstje af ga, het leek wel of hij wat zei tijdens het lachen

Ach joh, het kan niet erger zijn dan wat we al hebben gehoord

13-05-2013, 23:11

Citaat door ZeroCool:
Ik vond de man met de bril anders ook behoorlijk psychisch nu ik zo het lijstje af ga, het leek wel of hij wat zei tijdens het lachen

Ach joh, het kan niet erger zijn dan wat we al hebben gehoord
Ja die ene met bijenshirt kleur? hahah alsof hij wat moppelde tijdens het lachen.

Geloof me het kan altijd erger

13-05-2013, 23:21

Citaat door gewoonmoi:
Ja die ene met bijenshirt kleur? hahah alsof hij wat moppelde tijdens het lachen.

Geloof me het kan altijd erger
Ik weet niet, het is de derde iig , ik lette niet echt op zijn shirt...vrouwen he...jullie letten overal op behalve waar je op moet letten.In mijn beleving was het geen modeshow

NIks is erger dan de ezelslach (met gebalk) of de varkenslach (met geknor)...de rest is allemaal een graad minder dus wat ben jij? Eerstegraads nigh?

13-05-2013, 23:29

Citaat door ZeroCool:
Ik weet niet, het is de derde iig , ik lette niet echt op zijn shit...vrouwen he...jullie letten overal op behalve waar je op moet letten.In mijn beleving was het geen modeshow

NIks is erger dan de ezelslach (met gebalk) of de varkenslach (met geknor)...de rest is allemaal een graad minder dus wat ben jij? Eerstegraads nigh?
hahahah shut up. Zijn bij -en shirt viel gewoon op. Misschien bedoelde jij wat jongere jongen? iK bedoelde die wat oudere man? hij lachte en moppelde tegelijk en deed van die gekke pririeprieire geluidjes.

hahahah nee geen van beide. heb een muisjes lach. Ik piep als ik lach

13-05-2013, 23:36

Citaat door gewoonmoi:
hahahah shut up. Zijn bij -en shirt viel gewoon op. Misschien bedoelde jij wat jongere jongen? iK bedoelde die wat oudere man? hij lachte en moppelde tegelijk en deed van die gekke pririeprieire geluidjes.

hahahah nee geen van beide. heb een muisjes lach. Ik piep als ik lach
Nee ik had het over hem inderdaad, , we hebben het over dezelfde .

Dat is een nieuwe voor mij maar ik denk toch minder erg, ik hoor liever gepiep dan gebalk

13-05-2013, 23:39

Citaat door ZeroCool:
Nee ik had het over hem inderdaad, , we hebben het over dezelfde .

Dat is een nieuwe voor mij maar ik denk toch minder erg, ik hoor liever gepiep dan gebalk
Ik wil mijn lach echt veranderen mesha lukt niet echt. Hoe is jouw lach? eerlijk zeker alsof een haan geslacht wordt?

13-05-2013, 23:50

Citaat door gewoonmoi:
Ik wil mijn lach echt veranderen mesha lukt niet echt. Hoe is jouw lach? eerlijk zeker alsof een haan geslacht wordt?
Ja samen met een ezel, varken, koe,en heel artis

Ik lach echt uitbundig maar dat komt omdat ik altijd naar grappige dingen kijken, op werk bijvoorbeeld lach ik zelden

13-05-2013, 23:53

Citaat door ZeroCool:
Ja samen met een ezel, varken, koe,en heel artis

Ik lach echt uitbundig maar dat komt omdat ik altijd naar grappige dingen kijken, op werk bijvoorbeeld lach ik zelden
op werk zijn ze dus niet zo grappig. Ik lach gewoon in mijzelf of om mijzelf als er niks te lachen valt. Dat is de kunst!

3iyek doe 3iyek doe

14-05-2013, 10:16



Citaat door gewoonmoi:
op werk zijn ze dus niet zo grappig. Ik lach gewoon in mijzelf of om mijzelf als er niks te lachen valt. Dat is de kunst!

3iyek doe 3iyek doe


Daar hebben ze therapie voor !!

!! Ik doe nu '3iyek', heel mijn beeldscherm zit onder de koffie en dat komt door jou en je laatste zinnetje !!

14-05-2013, 10:20
Haha o my god
Dit is lachen!!

14-05-2013, 10:30

Citaat door klavertje:
Haha o my god
Dit is lachen!!


Grappiig he hoe mensen door elkaar kunnen lachen alleen vanwege een lach, als iedereen dat deed was dit een mooiere wereld

Pagina's : [1] 2 3