Bekijk volle/desktop versie : Dames en heren, even jullie aandacht!



13-05-2013, 21:44
Dit alles wat ik ga schrijven komt letterlijk diep uit me hart

Lieve Marokkaanse moslims,

Ik zie het om mij heen veel jongeren dwalen af... Het is niet meer en ben bang dat het nooit meer zo zal worden als vroeger, toen men gelukkig was met enkel het minimale! Tegenwoordig leven vele in luxe en willen alleen meer en meer.... Kijken we dan naar boven en zeggen ALhamdolalilah?? Ik weet wel zeker dat slechts enkele hun hoofd naar Allah heffen om hem te bedanken voor wat hij je heeft gegeven. Je ziet hem om je heen tegenwoordig is het normaal om er schaars bij te lopen en een relatie te hebben en dan excuus gebruiken 'wij hebben een goede intentie'. Hoeveel jongeren gaan wekelijks uit, discotheken, cabarets, shishalounges en noem maar op, ze zitten vol met onze 'moslim jongeren', drinken, drugsgebruik, muziek! Alles wat Allah verboden heeft.. Het doet mij pijn als ik moet denken aan mijn kinderen later. Hoe zullen die heer leven? Hoe zal het verder gaan met onze broeders en zusters.. Waarom praten mensen alleen slecht over elkaar en geven ze elkaar geen nasiha om het beter te doen..?

Broeders en zusters verricht het gebed en houdt je bezig met het goede en laat het harame achterwege!

Moge Allah ons leiden!

13-05-2013, 21:46



13-05-2013, 21:47
http://www.youtube.com/watch?v=5T74YAnX7_I

13-05-2013, 21:48
Welk betekenis heeft die afbeelding op mijn topic?

13-05-2013, 21:49



Citaat door Karima_:
Welk betekenis heeft die afbeelding op mijn topic?
Ik up je topic om het weer bovenaan te krijgen.

13-05-2013, 21:49
up!! achja wat kunnen we eraan doen hea, zie je het in je omgeving gebeuren, zeg er wat van . Als een ieder gewoon bij zichzelf en zn naasten begin dan zouden we zo van alles af zijn. MAar vergeet niet, niet iedereen is het zn lot om djannat al firdouas te betreden. We moeten elkaar steunen en helpen maar zekr niet dwingen. Een blinde kan je ook niet dwingen te zien. LAten we allah vragen om ons van de mensen te laten zijn die samen met hun geliefden en naasten zullen verenigd worden in het paradijs! ameen