Bekijk volle/desktop versie : wat voor hart heb je als vrouw zijnde die een relatie wil aangaan met een getrouwde



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

13-05-2013, 19:37
man. Hij is getrouwd en heeft kinderen. Hoe kan een vrouw ervoor zorgen een huwelijk kapot te maken.Denken ze niet na?ik persoonlijk zou nooit wat met een getrouwde man willen hebben. Ik wil niet de oorzaak zijn om van hun huwelijk een einde te maken.



Hoe denken jullie daarover?

13-05-2013, 19:39


Het is ziek van zowel de getrouwde man om een relatie te beginnen met een meid en ook van de meid bah krijg er kotsneigingen van.. Tenzij hij een tweede vrouw wil dan heb ik niks gezegd ( wel op de halal manier indd)

13-05-2013, 19:43

Citaat door bozetroela:
Het is ziek van zowel de getrouwde man om een relatie te beginnen met een meid en ook van de meid bah krijg er kotsneigingen van.. Tenzij hij een tweede vrouw wil dan heb ik niks gezegd ( wel op de halal manier indd)



Dat is zeker walgelijk! maar geloof me meid ik ken meiden die een relatie hebben met een getrouwde man en die zielsvveel van die man houden waardoor de man hun vrouw niet zien staan en dus scheiden. Maar zoals je zei zoals de getrouwde man en meisje zit fout.

13-05-2013, 19:43
Te triest voor worden. Zoveel vissen in het water en dan kies je precies diegene uit die al voorzien is. Zo'n wijffie zoekt gewoon problemen.

13-05-2013, 19:48


En stel he een man is getrouwd met een vrouw die hij eigenlijk niet wil, ze houden niet van elkaar maar die vrouw heeft een kind van een ander en die man helpt haar financieel en zijn op papier getrouwd, maar ze slapen niet samen etc, maar hij houdt wel van een ander meisje en dat meisje ook van hem, wat zouden jullie als meisje zijnde is zo'n situatie doen

13-05-2013, 19:51
Zoals hier al eens eerder is gezegd. Vrouwen zijn goedkoop!!! ze verlagen zich tot een niveau die jij en ik niet eens kunnen voorstellen. Maar zolang ze zich zo goedkoop blijven opstellen blijven mannen hier mee wegkomen.

13-05-2013, 19:52

Citaat door Bruidje2015:
Te triest voor worden. Zoveel vissen in het water en dan kies je precies diegene uit die al voorzien is. Zo'n wijffie zoekt gewoon problemen.

precies. genoeg vissen in de water!waarom perse diegene die getrouwd is en al bezet is.

Citaat door GekkerDanGek_1:
En stel he een man is getrouwd met een vrouw die hij eigenlijk niet wil, ze houden niet van elkaar maar die vrouw heeft een kind van een ander en die man helpt haar financieel en zijn op papier getrouwd, maar ze slapen niet samen etc, maar hij houdt wel van een ander meisje en dat meisje ook van hem, wat zouden jullie als meisje zijnde is zo'n situatie doen
Ik zou het nooit tot zo voor laten komen. Als ik alleen maar weet dat hij getrouwd is afstand nemen. Ik hoef niets van iemand die al een gezin heeft.

13-05-2013, 19:54

Citaat door Tamatoth-Farid:
precies. genoeg vissen in de water!waarom perse diegene die getrouwd is en al bezet is.


Ik zou het nooit tot zo voor laten komen. Als ik alleen maar weet dat hij getrouwd is afstand nemen. Ik hoef niets van iemand die al een gezin heeft.
En stel hij houdt echt zoveel van je en scheidt van haar, want ja ze houden toch niet van elkaar dus die vrouw zal er vast niet mee zitten.
Zou jij het een kans geven?

13-05-2013, 20:09
die meisjes die relaties aangaan met mannen,jongens zijn zoiezo de weg kwijt of ze nou getrouwt zijn of niet. maar die contacten hebben met getrouwde mannen terwijl ze weten dat hij getrouwt is die zijn gewoon ziek. ze hebben geen zelfvertrouwen en voelen zich heel wat als een getrouwde man tijd met ze doorbrengt i.p.v met zijn vrouw en kinderen. ook vind ik dat ze geen eer en zelfrespect hebben want de kans is groot dat de man ze voor de gek houd en alleen maar sex wil.

ik had een vriendin die relatie had met een getrouwde man terwijl ze wist dat hij getrouwd was en een pasgeboren kind had. tfoe ik walgde van haar en vooral als ze me vertelde wat ze met hem had gedaan. hij vertelde haar ik houd niet van haar en ben alleen maar getrouwd voor papieren. hoe het verder is afgelopen dat zou ik niet meer weten met zulke ga ik niet om.

ik kende er nog eentje was een vriendin van een vriendin van mij die contact had met een getrouwde man, die getrouwtde vreemdganger kwam uit denhaag en reed 100km om te gaan n.... met haar. je hebt van die gescheiden dames die dan heel blij zijn met zo iemand. beter dan niks toch denken ze

13-05-2013, 20:19

Citaat door Faisal_Mooiboy:
Volgens mij ben jij dat gewoon. Én, hoe smaakt de lul van een getrouwde man?!


wan3al tasila yemach

13-05-2013, 20:27
Wat voor hart heb je als man en vader om je vrouw en kinderen zo te bedriegen en niet het lef te hebben om gewoon je spullen te pakken als je niet met je vrouw verder wil gaan. Nee wel zo laf om een of andere troela voor te liegen en mooi weer te spelen bij je eigen vrouw.

13-05-2013, 20:33

Citaat door GekkerDanGek_1:
En stel he een man is getrouwd met een vrouw die hij eigenlijk niet wil, ze houden niet van elkaar maar die vrouw heeft een kind van een ander en die man helpt haar financieel en zijn op papier getrouwd, maar ze slapen niet samen etc, maar hij houdt wel van een ander meisje en dat meisje ook van hem, wat zouden jullie als meisje zijnde is zo'n situatie doen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doeeeeeeeeeeeen...................























je moet echt niet in fanta verhalen geloven...want welke man gaat er een kind verzorgen van een vrouw waar hij niet eens van houdt en niet vanhem is. Ik geloof dus niet in dit verhaaltje.

13-05-2013, 20:36



Citaat door Krullebol:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doeeeeeeeeeeeen...................























je moet echt niet in fanta verhalen geloven...want welke man gaat er een kind verzorgen van een vrouw waar hij niet eens van houdt en niet vanhem is. Ik geloof dus niet in dit verhaaltje.
Haha gaat niet over mij hoor.

Hij houdt wel van het kind is een heel lang verhaal.

13-05-2013, 21:59
liefde he

14-05-2013, 10:40

Citaat door Faisal_Mooiboy:
Als ik die getrouwde man zou zijn dan snap ik die vrouw wel.


Vertel eens?

Citaat door PRINSES87:
die meisjes die relaties aangaan met mannen,jongens zijn zoiezo de weg kwijt of ze nou getrouwt zijn of niet. maar die contacten hebben met getrouwde mannen terwijl ze weten dat hij getrouwt is die zijn gewoon ziek. ze hebben geen zelfvertrouwen en voelen zich heel wat als een getrouwde man tijd met ze doorbrengt i.p.v met zijn vrouw en kinderen. ook vind ik dat ze geen eer en zelfrespect hebben want de kans is groot dat de man ze voor de gek houd en alleen maar sex wil.

ik had een vriendin die relatie had met een getrouwde man terwijl ze wist dat hij getrouwd was en een pasgeboren kind had. tfoe ik walgde van haar en vooral als ze me vertelde wat ze met hem had gedaan. hij vertelde haar ik houd niet van haar en ben alleen maar getrouwd voor papieren. hoe het verder is afgelopen dat zou ik niet meer weten met zulke ga ik niet om.

ik kende er nog eentje was een vriendin van een vriendin van mij die contact had met een getrouwde man, die getrouwtde vreemdganger kwam uit denhaag en reed 100km om te gaan n.... met haar. je hebt van die gescheiden dames die dan heel blij zijn met zo iemand. beter dan niks toch denken ze
Gatfer! marokkaanse meisjes zijn zo goedkoop.... Waar blijft hun verstand?hebben ze die tussen hun tieten bewaard?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9