Bekijk volle/desktop versie : Saudie Arabie,Land van Tawheed.



Pagina's : [1] 2

13-05-2013, 19:23
Sheikh Mohamed Naaserdien Al Al Baanie rahimullah over Saudie Arabie,Land van Tawheed.

Imaam Naasirud-deen Al-Albaanee (rahimahullaah) zei:

"Ik vraag Allah om de zegeningen te behouden in het Arabische schiereiland(Saudie Arabie) en in alle islamitische landen, en dat Hij(Tala)de status van Tawheed van dit land beschermt(dat wil zeggen het Koninkrijk Saoedi-Arabi&euml.
[Bron: Dawlah At-Tawheed Was-Sunnah van Sheikh Ahmad Baazmool: pagina: 12]

Sheikh Mohamed Naaserdien Al Al Baanie rahimulah:

"Hoewel de meeste geleerden uit Saudie Arabie Hanbaliyah (Madhab van Imam Ahmed Hanbal)volgen,zijn zij degene die het dichtste bij de Sunnah van de Profeet sala wa alhi wa salaam zijn."

(Bron:Silisilaat Nur wal Huda)

De Profeet salla wa alihi wa salaam zei:

“Voorzeker, de Shaytan heeft de hoop al opgegeven dat hij ooit nog in de Jazirat ul-’Arab(Saudie Arabie) aanbeden zal worden door de aanbidders maar hij streeft wel om haat te zaaien onder jullie”.(Sahieh muslim)

"En toen Ibrahiem bad:
"Mijn Heer, maak deze plaats(Mekka)tot een oord van vrede en geef vruchten aan haar bewoners, die in Allah en de laatste dag geloven"(Surah Al Baqarah vers 126)

13-05-2013, 19:26


"Die in Allaah en de laatste dag geloven" dus niet wat jij denkt .ga tafseer.lezen van deze ayaa kom dan okeej?

13-05-2013, 19:27

Citaat door brandnetelll:
"Die in Allaah en de laatste dag geloven" dus niet wat jij denkt .ga tafseer.lezen van deze ayaa kom dan okeej?
De Profeet salla wa alihi wa salaam zei:

“Voorzeker, de Shaytan heeft de hoop al opgegeven dat hij ooit nog in de Jazirat ul-’Arab(Saudie Arabie) aanbeden zal worden door de aanbidders maar hij streeft wel om haat te zaaien onder jullie”.(Sahieh muslim)

13-05-2013, 19:28
[video=youtube;HLJlcpzuQCs]http://www.youtube.com/watch?v=HLJlcpzuQCs[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=HLJlcpzuQCs

13-05-2013, 19:29



Citaat door y4ss1n:
[video=youtube;HLJlcpzuQCs]http://www.youtube.com/watch?v=HLJlcpzuQCs[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=HLJlcpzuQCs
barakallahoufiek broeder

13-05-2013, 19:32

Citaat door ali_moslim:
De Profeet salla wa alihi wa salaam zei:

“Voorzeker, de Shaytan heeft de hoop al opgegeven dat hij ooit nog in de Jazirat ul-’Arab(Saudie Arabie) aanbeden zal worden door de aanbidders maar hij streeft wel om haat te zaaien onder jullie”.(Sahieh muslim)

Subhana Allah deze hadith ken ik niet
Baraka Allahoe fieka

13-05-2013, 19:33

Citaat door ali_moslim:
De Profeet salla wa alihi wa salaam zei:

“Voorzeker, de Shaytan heeft de hoop al opgegeven dat hij ooit nog in de Jazirat ul-’Arab(Saudie Arabie) aanbeden zal worden door de aanbidders maar hij streeft wel om haat te zaaien onder jullie”.(Sahieh muslim) :
.

13-05-2013, 19:33

Citaat door mama30:

Subhana Allah deze hadith ken ik niet
Baraka Allahoe fieka
ja he ik ook niet hahaha we citeerden m tegelijk haha

13-05-2013, 19:35

Citaat door Noeha.:
ja he ik ook niet hahaha we citeerden m tegelijk haha

Alhamdo Li Allah weer iets geleerd...

13-05-2013, 19:36

Citaat door mama30:

Alhamdo Li Allah weer iets geleerd...
ewa jih..

17-05-2013, 16:55

Citaat door ali_moslim:
De Profeet salla wa alihi wa salaam zei:

“Voorzeker, de Shaytan heeft de hoop al opgegeven dat hij ooit nog in de Jazirat ul-’Arab(Saudie Arabie) aanbeden zal worden door de aanbidders maar hij streeft wel om haat te zaaien onder jullie”.(Sahieh muslim) uh
...

14-10-2013, 01:42
Hoi! Hallo,

Misschien een domme vraag.. maar is er sharia in Saudi-Arabië?

14-10-2013, 02:25



Citaat door Ziek_in_hoofd:
Hoi! Hallo,

Misschien een domme vraag.. maar is er sharia in Saudi-Arabië?
Het is er wel zeggen ze

Maar wordt allen toegepast op de bevolking de leiders zijn gevrijwaard ervan

Het is net of je iemand met de koran onderwijst maar zelf niet bid en alles doet wat Allah verboden heeft

14-10-2013, 02:26
En dat is nog zacht uitgedrukt

14-10-2013, 03:10
Ow... Dat is raar... Waarom mogen moeslimien er niet wonen dan? En waarom mag een saoudi vrouw niet trouwen met een niet-saoudier?
En als er shari3a is.. waarom wordt het leger dan niet iedere ( ben even de tijdsbestek vergeten) erop uitgestuurd ?

Pagina's : [1] 2