Bekijk volle/desktop versie : zomer 2005!!



Pagina's : [1] 2 3

18-01-2005, 13:52

Citaat door moslima~:
salem mensen ik vroeg me af wie er de aankomende zomer op vakantie gaat?
en waar iedereen naar toe gaat, word het marokko?of toch een andere land?
ik zelf ga inshallah naar marokko en verheug me er echt op kan haast niet wachten!!

hoor het wel

liefs moslima
.

18-01-2005, 14:19


he meid..

ik ga deze zomer inshallah ook naar marokko en ik heb er erg veel zin in!!
ben vorige zomer niet geweest...
echt saai om hier in Nederland te blijven in de zomer!!
maar verheug me echt weer op zon, zee en strand

xxx

18-01-2005, 15:30
ik ga ook naar marokko

ik kan egt niet wachten...ben allang begonnen met inkopen doen ervoor.....
krijg zo het gevoel dat het al bijna zover is

18-01-2005, 15:34
haha heb jij dat ook al ...
in de winter zomerkleren kopen??

18-01-2005, 17:01


ja erg he...hahaha

en tazagirl ik ga ook naar taza

18-01-2005, 18:05
Ik ga inshaAlah ook op vakantie deze zomer met de vliegtuig naar Casablanca

Ik ben al ander half jaar niet geweest en ik vind het nu toch echt wel weer tijd

Wassalaam.

18-01-2005, 21:05
ik wil super graag effe voor twee weekjes naar Italie.....................

19-01-2005, 10:17
ik ga insha allah dit jaar ook. En helemaal spannend, ik ga voor het eerst met me man en dan zie ik mijn schoonouders ook. Ik ben nu al begonnen met alles kopen.

19-01-2005, 10:47
he latinalatifa

ook uit taza??? welke buurt....
hoe vind je het daar in de zomer??

19-01-2005, 11:30
Ik ga inshallah ook op vakantie met het vliegtuig naar agadir.Word echt leukkk

19-01-2005, 12:34
Ik ben nu al bijna 3 jaar niet naar Marokko geweest en dit jaar ga ik Insha Allah samen met mijn mannetje (volgende week gaan we trouwen).. We gaan wel maximaal drie weken de overige vakantiedagen willen we in een ander land doorbrengen!


.:UcA:.

19-01-2005, 15:01

Citaat door UndercoverAngel:
Ik ben nu al bijna 3 jaar niet naar Marokko geweest en dit jaar ga ik Insha Allah samen met mijn mannetje (volgende week gaan we trouwen).. We gaan wel maximaal drie weken de overige vakantiedagen willen we in een ander land doorbrengen!


.:UcA:.
Volgende week? Alvast gefeliciteerd meid en ook alvast veel plezier toegewenst
in Marokko....( na 3 jaar lukt dat vast wel )

19-01-2005, 16:32


Ik ga niet :traan:


ik wil ook gaaaaaaaaaaaaannn.....!!!!!

19-01-2005, 17:08
Ik blijf deze zomer gewoon in Nederland. Ik ga heel de zomer werken, fulltime, en geld verdienen. In het weekend ben ik steeds vrij en kan ik gezellig een dagje weg met een vriendin. We hebben een tuin, dus als ik bruin wil worden kan ik gewoon in de tuin gaan liggen, niemand die me ziet. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg dat ik niet ga. Ik ga elk jaar, en elke keer kost het me zoveel geld. Nu scheelt het geld, verdien ik lekker, en kan leuke uitstapjes maken in Nederland (Scheveningen, Amsterdam, wat ik wil). Komt wel weer, de vakantie. Ik ga mijn partner alleen zo missen. Hij gaat een maandje weg.

19-01-2005, 17:13

Citaat door Letizia1987:
Ik blijf deze zomer gewoon in Nederland. Ik ga heel de zomer werken, fulltime, en geld verdienen. In het weekend ben ik steeds vrij en kan ik gezellig een dagje weg met een vriendin. We hebben een tuin, dus als ik bruin wil worden kan ik gewoon in de tuin gaan liggen, niemand die me ziet. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg dat ik niet ga. Ik ga elk jaar, en elke keer kost het me zoveel geld. Nu scheelt het geld, verdien ik lekker, en kan leuke uitstapjes maken in Nederland (Scheveningen, Amsterdam, wat ik wil). Komt wel weer, de vakantie. Ik ga mijn partner alleen zo missen. Hij gaat een maandje weg.
juist werken.. en lekker in de tuin zonnen hoop maar dat het zonnetje schijnt..

Pagina's : [1] 2 3