Bekijk volle/desktop versie : Het is de eerlijkheid die haar siert, en haar tevens op afstand houd



13-05-2013, 11:37
Jonge meid, net 23, leuk koppie, vlotte babbel, mag er absoluut wezen .

Het was denk ik twee, drie maandjes geleden dat we elkaar voor het eerst spraken. We kwamen elkaar tegen in de sportschool. "Hey, gaat lekker he met trainen Ik ben Soumaya trouwens."

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik haar al een tijdje zag rondlopen, en ik net iets te lang keek als ze voorbij liep.

Zo gezegd zo gedaan, van de een op de andere dag werden onze sportschoolbezoekjes uitgebreid naar de stad, spontane berichtjes van haar zijde.......

Tot afgelopen weekend. We waren aan de praat, over het verleden, het heden. De liefde. Ik hoorde het haar nog zo zeggen:

"Ik ben eigenlijk niet zo van de relaties, ik wil gewoon een leuke gozer die me af en toe geeft wat ik wil, leuke dingen doen en hey kom op, ik heb ook zo mijn behoeftes als vrouw zijnde en jij zou best in dat plaatje passen schat"

na een weloverwogen slok van mijn drankje, een moment van bezinning, starend naar mijn voeten die op tafel lagen, keek ik haar aan.

tsja.........................the rest is history

13-05-2013, 11:44


Paas haar nummer door

13-05-2013, 11:47
Een vrouw die gaat sporten in een sportschool waar ook mannen zijn.
Dan weet je toch al hoe laat het is?

13-05-2013, 11:48
history in dit verhaal betekent _afgelopen met onze band _of _na haar hup naar de volgende_?

13-05-2013, 11:50



Citaat door MijnWereldje:
Een vrouw die gaat sporten in een sportschool waar ook mannen zijn.
Dan weet je toch al hoe laat het is?
Dus dat

13-05-2013, 11:52
Er is ook altijd wat, helaas...

13-05-2013, 11:53

Citaat door MijnWereldje:
Een vrouw die gaat sporten in een sportschool waar ook mannen zijn.
Dan weet je toch al hoe laat het is?
Sorry, vindt je dat al raar?
Ik zit ook op een sportschool waar mannen rondlopen, maar ik loop niet op de afdeling waar de mannen sporten. Ga rustig naar de danszaal. Dus niet iedereen over 1 kam scheren lieve schat!

13-05-2013, 11:53
mensen deze man plaatst wel vaker fantasie verhaaltjes niet te ser nemen

13-05-2013, 11:54

Citaat door feeylah:
Sorry, vindt je dat al raar?
Ik zit ook op een sportschool waar mannen rondlopen, maar ik loop niet op de afdeling waar de mannen sporten. Ga rustig naar de danszaal. Dus niet iedereen over 1 kam scheren lieve schat!
dus je staat je kont te schudden in de danszaal voor die gasten? iwa mlieh

13-05-2013, 12:00

Citaat door feeylah:
Sorry, vindt je dat al raar?
Ik zit ook op een sportschool waar mannen rondlopen, maar ik loop niet op de afdeling waar de mannen sporten. Ga rustig naar de danszaal. Dus niet iedereen over 1 kam scheren lieve schat!
Als Islamitische vrouw heb je niets te zoeken in een sportschool waar mannen zijn.
Er zijn genoeg sportscholen ALLEEN voor vrouwen.
Moesten die er niet zijn, dan zou ik je begrijpen en zou ik zelfs overwegen om zelf naar zo'n sportschool te gaan.
Aangezien dat helemaal niet het geval is, zie ik niet in waarom je naar een sportschool zou moeten gaan waar ook mannen zijn. Ook al, ben jij niet op hun afdeling of dergelijke.
Ik kan me niet voorstellen dat zij geen toegang hebben tot de danszaal.

Ieder zijn menig!

13-05-2013, 12:00

Citaat door Hoogwerker:
dus je staat je kont te schudden in de danszaal voor die gasten? iwa mlieh
Nee hoor, je kan niet naar binnen kijken en de deuren zijn dicht..

13-05-2013, 12:02

Citaat door feeylah:
Nee hoor, je kan niet naar binnen kijken en de deuren zijn dicht..
ach hou toch op met die smoesjes. wat wil je mij wijsmaken?
zeg gewoon dat het je niets interesseert dat je je kont voor hun schudt kan niemand wat schelen hoor.

13-05-2013, 12:03



Citaat door MijnWereldje:
Als Islamitische vrouw heb je niets te zoeken in een sportschool waar mannen zijn.
Er zijn genoeg sportscholen ALLEEN voor vrouwen.
Moesten die er niet zijn, dan zou ik je begrijpen en zou ik zelfs overwegen om zelf naar zo'n sportschool te gaan.
Aangezien dat helemaal niet het geval is, zie ik niet in waarom je naar een sportschool zou moeten gaan waar ook mannen zijn. Ook al, ben jij niet op hun afdeling of dergelijke.
Ik kan me niet voorstellen dat zij geen toegang hebben tot de danszaal.

Ieder zijn menig!
Zij hebben inderdaad geen toegang tot die zaal, zij hebben er respect voor en komen ook niet binnen om te kijken of iets dergelijks en mocht het zo zijn zou ik me allang hebben uitgeschreven. Helaas ja in mijn geval en binnen een straal van 20 km heb je geen sportschool alleen voor vrouwen. Vandaar, maargoed ieder zijn mening. Ik les daarnaast ook indezelfde sportschool met vrouwen die burka dragen in het dagelijks leven, die hebben er ook geen probleem mee dat ze in dezelfde sportschool sporten als de mannen want ze zien elkaar toch niet.