Bekijk volle/desktop versie : Allah is preparing us for Victory



Pagina's : [1] 2

13-05-2013, 02:26
http://www.youtube.com/watch?v=CPJU2cbYOnE&feature=youtube_gdata_player
Allah is preparing us for Victory

Uit het werk van ibn khatier

13-05-2013, 11:43


Gedraag je en zoek eens werk en doe wat met je leven.

13-05-2013, 11:52
Heb je je sinds je afgedwaald bent ook nog met iets anders beziggehouden dan ''Jihad'' en emotiefilmpje van Al-Awlaki?

13-05-2013, 12:51

Citaat door JeWiltmeNiet:
Heb je je sinds je afgedwaald bent ook nog met iets anders beziggehouden dan ''Jihad'' en emotiefilmpje van Al-Awlaki?
oh okk .. Op die fiets..

Ja zeker weten wel .. Wat een kwade vermoedens zeg ..


La hawla Wala quwatta illa billah ..

Over afgedwaald gesproken jihad ontkenner/s!


Zo erg zelfs dat het lijkt of jullie hetgeen ontkennen wat gaat plaatsvinden zoals Allah de moslims heeft beloofd en uit verschillende overleveringen van de profeet (salalahu alaihi wa Sallam)


Namelijk de overwinning .. In sha Allah

13-05-2013, 12:53



Citaat door Avicii:
Gedraag je en zoek eens werk en doe wat met je leven.
bekeer je tot de islam en red jezelf van de hellevuur ..

13-05-2013, 20:39

Citaat door Bruuder:
oh okk .. Op die fiets..

Ja zeker weten wel .. Wat een kwade vermoedens zeg ..


La hawla Wala quwatta illa billah ..

Over afgedwaald gesproken jihad ontkenner/s!


Zo erg zelfs dat het lijkt of jullie hetgeen ontkennen wat gaat plaatsvinden zoals Allah de moslims heeft beloofd en uit verschillende overleveringen van de profeet (salalahu alaihi wa Sallam)


Namelijk de overwinning .. In sha Allah
Welke vermoedens, ik stel je toch een vraag gezien het vraagteken?

Mag ik vragen met wat nog meer dan?

Jihad ontkenners.. Nee.. Jihad heeft regels net zoals het gebed dit heeft.
Allah spreekt in de Quran over de salaat, en de fiqh is wat uitgebreider. Dit is precies wat jij ook doet, met ayaats strooien over Jihad zonder enige specificatie.

13-05-2013, 20:43
Salaam Alaikoem warahamtu Allah

ik vind het erg dat Bruuder met een benaming komt en ons ontkennners noemt
ik vraag me af of bruuder weet wat een gevaarlijke uitspraak hij maakt
want diegene die jihaad ontkent die heeft kufr begaan

ik vind dit best jammer ik vraag mij af waar wij allen die haat aan verdiend hebben

13-05-2013, 20:58

Citaat door JeWiltmeNiet:
Welke vermoedens, ik stel je toch een vraag gezien het vraagteken?

Mag ik vragen met wat nog meer dan?

Jihad ontkenners.. Nee.. Jihad heeft regels net zoals het gebed dit heeft.
Allah spreekt in de Quran over de salaat, en de fiqh is wat uitgebreider. Dit is precies wat jij ook doet, met ayaats strooien over Jihad zonder enige specificatie.
dat was geen normale vraag .. Dat was sarcasme van jou broeder .. Voortaan ook de Salam geven in shaa Allah

13-05-2013, 21:00
Ons kent ons zeggen ze ..

13-05-2013, 21:01

Citaat door mama30:
Salaam Alaikoem warahamtu Allah

ik vind het erg dat Bruuder met een benaming komt en ons ontkennners noemt
ik vraag me af of bruuder weet wat een gevaarlijke uitspraak hij maakt
want diegene die jihaad ontkent die heeft kufr begaan

ik vind dit best jammer ik vraag mij af waar wij allen die haat aan verdiend hebben
Deze ongefundeerde uitspraak hoor ik al jaren van ahlul bidah..
Jihad heeft regels. Als ik nu in mijn eentje naar bijv Turkije ga en op overheidsmedewerkers begin te schieten omdat ik wil dat shariah wordt ingevoerd en de politie achtervolgt me en bestrijdt me ben ik dan ook een mujahid?

Nee? Waarom niet? Militaire kracht is geen voorwaarde toch? Toestemming van leiders toch ook niet?
Waarom ben ik dan geen mujahid?

13-05-2013, 21:03

Citaat door Bruuder:
dat was geen normale vraag .. Dat was sarcasme van jou broeder .. Voortaan ook de Salam geven in shaa Allah ::
Wie ben jij om te zeggen wat ik bedoel met mijn woorden?
Ik vroeg je wederom waar je jezelf mee bezig hebt gehouden en nu voor de 3 e keer dus het is wel degelijk een serieuze vraag

13-05-2013, 21:08

Citaat door JeWiltmeNiet:
Deze ongefundeerde uitspraak hoor ik al jaren van ahlul bidah..
Jihad heeft regels. Als ik nu in mijn eentje naar bijv Turkije ga en op overheidsmedewerkers begin te schieten omdat ik wil dat shariah wordt ingevoerd en de politie achtervolgt me en bestrijdt me ben ik dan ook een mujahid?

Nee? Waarom niet? Militaire kracht is geen voorwaarde toch? Toestemming van leiders toch ook niet?
Waarom ben ik dan geen mujahid?
Subhana Allah wat een woord kan doen broeder...

juist waarom ben je dan geen Mujahid Jihaad heeft regels beste moslims

kijk maar naar de fitna die nu overal heerst komt omdat iedereen zen eigen hawaa volgt
diegene die die opstanden veroorzaakt hebben die hebben dit op hun geweten
Moge Allah ons behoeden tegen zulke mensen Ameen en ons oemma van hier redden Ameen
Moge Allah onze zusters helpen die in deze toestand verkeren Ameen

13-05-2013, 21:12



Citaat door JeWiltmeNiet:
Heb je je sinds je afgedwaald bent ook nog met iets anders beziggehouden dan ''Jihad'' en emotiefilmpje van Al-Awlaki?
Broeder, met alle respect maar zou jij zulke uitspraken voortaan bij je willen houden. Ik heb mezelf voorgenomen om niet op jullie topics te reageren, en vooral om geen persoonlijke reacties te richten naar leden. Ik vind het zelf ook ontzettend belachelijk wat sommigen hier allemaal posten zoals "Saudi Arabië, land van tawheed", of al die topics die gaan over weerleggingen van geleerden, maar ik hou mij daar van weg zodat deze forum met de Wil van Allah zal normaliseren voor de nieuwelingen die zich bezig willen houden met het geloof.

Ik bedoel, wat bereik je hier mee? Voor het zelfde geldt spreekt bruuder jullie aan met "zijn jullie ook met iets anders bezig dan het verdedigen van Al Saud en het weerleggen van geleerden". En zo gaat de stok dan maar rond.

Open jouw topics, up wat jij interessant vindt, maar ga geen discussies uitlokken want dat moeten we vermijden en de ahaadith hierover zijn er velen.

Baarak Allahu feek

13-05-2013, 21:17
..............................................
Dear brother/sister Please like my page we helping eachother to spread the word of Allaah and his messenger http://www.facebook.com/ummah13

................................................be ste broeders en zusters like deze pagina en help mee met het versterken van onze ummah en het spreiden van de woorden van Allaah en zijn boodschapper Want waarlijk mijn broeder/zuster de pen is machtiger dan het zwaard

http://www.facebook.com/ummah13

13-05-2013, 21:25

Citaat door Levennnnn:
Broeder, met alle respect maar zou jij zulke uitspraken voortaan bij je willen houden. Ik heb mezelf voorgenomen om niet op jullie topics te reageren, en vooral om geen persoonlijke reacties te richten naar leden. Ik vind het zelf ook ontzettend belachelijk wat sommigen hier allemaal posten zoals "Saudi Arabië, land van tawheed", of al die topics die gaan over weerleggingen van geleerden, maar ik hou mij daar van weg zodat deze forum met de Wil van Allah zal normaliseren voor de nieuwelingen die zich bezig willen houden met het geloof.

Ik bedoel, wat bereik je hier mee? Voor het zelfde geldt spreekt bruuder jullie aan met "zijn jullie ook met iets anders bezig dan het verdedigen van Al Saud en het weerleggen van geleerden". En zo gaat de stok dan maar rond.

Open jouw topics, up wat jij interessant vindt, maar ga geen discussies uitlokken want dat moeten we vermijden en de ahaadith hierover zijn er velen.

Baarak Allahu feek
Klopt, je hebt gelijk.

Maar een kanttekening, Zelf heb je ook veel topics betreffende zulke onderwerpen.. Vooral over KSA.


Waafeeka baraak Allah

Pagina's : [1] 2