Bekijk volle/desktop versie : Ja, JIJ!



12-05-2013, 22:46
Geliefde zuster die de hijaab nog niet draagt.

Op een dag zul je gewikkeld worden, volledig bedekt van top tot teen en neergedaald worden in je graf.

xLaat jouw laatste dag op aarde niet de eerst dag zijn dat je een hijaab zal dragen.

Geliefde zuster, en ja ik hebt het over jou, jij die je hijaab nog niet draagt.x

Ik zeg bewust 'nog' niet, want ik weet dat er goedheid in jou zit. Ik weet hoe graag je dat wil dragen om Allah tevreden te stellen, maar shaytaan spreekt je zoveel dingen in.x

Je ontkent dat je bang bent voor de reacties van de mensen, maar zeg nu eens eerlijk.x

Schaam jij je voor de bomen? Wallahi, je ziet er zo prachtig uit met hijaab. Je straalt! Al ken ik jou niet.x

Ik weet dat je zal stralen met hijaab. Wees geen wandelende zonde, mijn geliefde zuster.

Mensen die jou erover aanspreken willen het BESTE met jou. En ja je leest het goed. Het beste! Ze proberen je enkel van het vuur te redden.

xJe bent zo prachtig ma sha Allah. Bedek je en... laat die schoonheid voor je man.x
Ik weet hoe moeilijk het is. Vooral als je 'vriendinnen' hebt die dat verafschuwen, maar weet dat zij je niet zullen baten in je graf en op de dag des Oordeels.x

Troost jezelf niet door te zeggen dat islam in het hart zit. Neem eens even een hijaab en zet het een keer op en kijk in de spiegel.x

Zeg nu eens eerlijk, staat jou dat niet prachtig? Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken. xIk hou van je omwille van Allah(L)x

13-05-2013, 21:54



Citaat door sara1998:
uuuuppp x
Baraka Allahoe fiekie!