Bekijk volle/desktop versie : Gloednieuwe aflevering van "Beloon de moordenaar!!!"



12-05-2013, 13:31
Goeiedag dames en heren en welkom bij een nieuwe aflevering van beloon de moordenaar!!!

Vandaag hebben wij in de studio...


Barack Hussein Obama II. Deze beroeps-terrorist is verantwoordelijk voor vele tienduizende Moslim-doden. Als voorman van de huidige kruistocht is zijn specialiteit; Het laf aanvallen van onschuldigen vanuit de lucht met drones! Favoriete mikpunt; vrouwen en kinderen onder 12!
Bashar Hafiz al-Assad. Zeer gestegen op de ranglijst van vijanden van Islaam is deze sadist die in een aantal jaar tijd meer dan honderdduizend onschuldigen heeft weten te doden. Hiermee heeft hij de concurrentiestrijd met de andere Arabische tirannen overduidelijk gewonnen en steekt hij (al dan niet vanwege zijn lange nek) met kop en schouders bovenuit! De tirannen blijven desondanks zeer collegiaal en sportief.
François Gérard Georges Nicolas Hollande. Als nieuwkomer in de top tien van vijanden van Islaam heeft deze verstandelijk gehandicapte stevig zijn stempel weten te drukken. De resultaten liegen er niet om; hij is in staat gebleken om de Marokkaanse staat en de Algerijnse staat voor het eerst in tientallen jaren te verenigen, waarbij zelfs de grenzen werden geopend! Het doel dat de beide regimes gemeenschappelijk hadden onder aanvoerder Hollande; een gezamenlijk offensief tegen de vrome onschuldige Moslims in Noord Mali!

En natuurlijk onze gastheer 'Abdoellaah bin 'Abdoel-'Aziez al-Sa'oed! Als stevig gevestigde aanvoerder in de internationale kruistocht, heeft hij de eer om de prijzen uit te delen.




Kijkt u volgende keer weer mee naar Beloon de moordenaar!!!.

Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door het Pentagon© in samenwerking met het Sa'oedisch koningshuis®, de nieuwe wereld orde BV.

12-05-2013, 13:48


hahaaha weet niet of ik moet lachen of huilen

12-05-2013, 14:49
Waar kan ik de herhalingen van de vorige afleveringen vinden

12-05-2013, 15:34
Hahahaha up! De TS is geniaal

12-05-2013, 17:41


haha, het is dieptriest en helaas de reality, maar als je erbij nadenkt dan zie je dat het gewoon te lachwekkend is voor woorden..

Alsof ik bij een man inbreek, het hele gezin vastbindt in de woonkamer.Vervolgens snij ik voor de ogen van de man zijn 2 kleine kinderen de keel door, verkracht ik zijn vrouw, sla ik zijn waardevolle spullen kapot. Daarna ga ik de man zelf martelen psychisch. Dan roof ik nog alle geld en goud etc. Ik ontvoer de man en gooi hem in de kofferbak. Steek het huis in brand en rij weg naar het bos waar ik de man loslaat.

Maanden later kom ik toevallig deze man tegen, en hij geeft me een medaille en bedankt me...