Bekijk volle/desktop versie : Zij is Turks en hij Marokkaans.



Pagina's : [1] 2 3

12-05-2013, 01:01
Zo schattig hoe zij zich volledig inzet om het darija onder de knie te krijgen.. Ik kan het wel waarderen om te zien hoe liefde alles overwint en de strijd om culturele achtergrond allang heeft begraven

12-05-2013, 01:09


Leuk, uhuuuh.

12-05-2013, 01:11

Citaat door Honnete:
Cute.


Yeah I thought so.

Citaat door Eufje.:
Leuk, uhuuuh.
Sarcastisch?

12-05-2013, 01:12

Citaat door LaiiLaa_:
Yeah I thought so.


Sarcastisch?
Bloedserieus.

12-05-2013, 01:13



Citaat door Feyenoord.:
zo vind ik het wel kunnen, maar helaas zie ik alleen andersom dus Turkse man en Marokkaanse dame. Ik walg van zulk stelletjes
Dat kan je vinden. Echter heel onredelijk om op die manier te denken .

12-05-2013, 01:13

Citaat door Eufje.:
Bloedserieus.
Oh Thanks! haha dacht even oh nee hé hebben we er een grappenmaker bij

12-05-2013, 01:15
Binnenkort bruiloft marokkaanse dame en turkse jongen. Zijn heel leuk met elkaar!

12-05-2013, 01:16
Leert hij toevallig ook turks om met haar familie te communiceren? Of is het aanpassen weer alleen aan de vrouw besteed.



Citaat door Feyenoord.:
zo vind ik het wel kunnen, maar helaas zie ik alleen andersom dus Turkse man en Marokkaanse dame. Ik walg van zulk stelletjes
Zo een moron die vindt dat alleen mannen dat kunnen maken.

12-05-2013, 01:17

Citaat door Feyenoord.:
zo vind ik het wel kunnen, maar helaas zie ik alleen andersom dus Turkse man en Marokkaanse dame. Ik walg van zulk stelletjes
Beetje krom vind je ook niet..

12-05-2013, 01:19

Citaat door SoY_-:
Binnenkort bruiloft marokkaanse dame en turkse jongen. Zijn heel leuk met elkaar!


Oh gezellig! Ik ook binnenkort een Turkse bruiloft voor het eerst in sha Allah haha ben echt benieuwd!

Citaat door FucktheIL:
Leert hij toevallig ook turks om met haar familie te communiceren? Of is het aanpassen weer alleen aan de vrouw besteed.




Zo een moron die vindt dat alleen mannen dat kunnen maken.


Moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet weet, omdat ik niet met hem spreek. Vraag er ook niet naar. Ik help haar darija te leren vandaar.

Citaat door Happines_:
Cute.
Yes it is

12-05-2013, 01:20

Citaat door Feyenoord.:
het is gewoon een feit dat marokkaanse meiden gedomineerd worden door negers, grijze wolven en hollanders.
of je reageert normaal in de topic of je gaat gewoon iemand anders irriteren want je schiet hier niks mee op

12-05-2013, 01:20

Citaat door Feyenoord.:
AHAH ik zei het toch, IK ZIE DAT ALTIJD kkr marokkaanse kkr sletjes jullie worden door IEDEREEN gedomineerd door negers en turken TFOE 3likoum eh kkr hoertjes
Wooow woow denk aan je hart. Wie is jullie? En kifash je zegt jongens kunnen dat wel. Neem dan 1 standpunt en zeg voor beide niet!

12-05-2013, 01:21



Citaat door Feyenoord.:
zo vind ik het wel kunnen, maar helaas zie ik alleen andersom dus Turkse man en Marokkaanse dame. Ik walg van zulk stelletjes

12-05-2013, 01:23

Citaat door Feyenoord.:
het is gewoon een feit dat marokkaanse meiden gedomineerd worden door negers, grijze wolven en hollanders.
Ik begrijp wel waarom je kaal bent, al dat stress..

12-05-2013, 01:24

Citaat door LaiiLaa_:
Zo schattig hoe zij zich volledig inzet om het darija onder de knie te krijgen.. Ik kan het wel waarderen om te zien hoe liefde alles overwint en de strijd om culturele achtergrond allang heeft begraven

Cute!

Pagina's : [1] 2 3