Bekijk volle/desktop versie : Wordt de marokkaanse man nou niet moe van zichzelf?



Pagina's : [1] 2

11-05-2013, 20:23
Ik ben sinds een paar dagen terug, en 9/10 topics gaat over hoe slecht de marokkaanse meiden wel niet zijn/!
De meeste heren zijn zo gefrustreerd....leg ff uit waar die frustratie vandaan komt?
het onderwerp is achterhaald, uitgekauwd.....doe ons ff een lol en kom met wat nieuws!

11-05-2013, 20:24



Citaat door veelste-lief:
Ik ben sinds een paar dagen terug, en 9/10 topics gaat over hoe slecht de marokkaanse meiden wel niet zijn/!
De meeste heren zijn zo gefrustreerd....leg ff uit waar die frustratie vandaan komt?
het onderwerp is achterhaald, uitgekauwd.....doe ons ff een lol en kom met wat nieuws!
Deja vu

[video=youtube;ID9Bhyb35Vg]http://www.youtube.com/watch?v=ID9Bhyb35Vg[/video]

11-05-2013, 20:27

Citaat door Murrie:
Deja vu

[video=youtube;ID9Bhyb35Vg]http://www.youtube.com/watch?v=ID9Bhyb35Vg[/video]
hahaha, er ging iets mis net! ben soms echt een kluns.
Maar geweldig.......je bent zeker weten vernieuwend!

11-05-2013, 20:28

Citaat door veelste-lief:
hahaha, er ging iets mis net! ben soms echt een kluns.
Maar geweldig.......je bent zeker weten vernieuwend!
ja toch...Gelukkig word ik als Marokkaanse man niet moe van mezelf

11-05-2013, 20:29



Citaat door veelste-lief:
Ik ben sinds een paar dagen terug, en 9/10 topics gaat over hoe slecht de marokkaanse meiden wel niet zijn/!De meeste heren zijn zo gefrustreerd....leg ff uit waar die frustratie vandaan komt?het onderwerp is achterhaald, uitgekauwd.....doe ons ff een lol en kom met wat nieuws!
Maar je moet het niet te serieus nemen. Weet je dat meeste die hier 24/7 Marokkaanse vrouwen afkraken zelf niet eens Marokkaans zijn.

11-05-2013, 20:49
de Marokkaanse man zien jullie als iets waardevols. En zijn bang dat het beschadigt wordt. We willen namelijk dat we goede Marokkaanse vrouwen krijgen. Zie het als iets goeds.

Bijvoorbeeld een moeder die vaak zorgen maakt om haar zoon.

11-05-2013, 21:16

Citaat door centrino:
de Marokkaanse man zien jullie als iets waardevols. En zijn bang dat het beschadigt wordt. We willen namelijk dat we goede Marokkaanse vrouwen krijgen. Zie het als iets goeds.

Bijvoorbeeld een moeder die vaak zorgen maakt om haar zoon.
oke dus de onzinnige topics moeten eigenlijk dienen als motiverend?

11-05-2013, 21:18
Nee ik wordt niet moe van mezelf. De Marokkaanse man is gewoon de best

11-05-2013, 21:19
Vooral dat lid Feyenoord, wat een loser zeg. Hij houdt maar niet op, pot verwijt de ketel.

11-05-2013, 22:24

Citaat door Murrie:
Maar je moet het niet te serieus nemen. Weet je dat meeste die hier 24/7 Marokkaanse vrouwen afkraken zelf niet eens Marokkaans zijn.
Wat voor baat hebben ze daar bij?? ff voor mijn duidelijkheid............het is al ongeloofwaardig maar het begint ook nog eens te vervelen!

11-05-2013, 22:25

Citaat door veelste-lief:
Ik ben sinds een paar dagen terug, en 9/10 topics gaat over hoe slecht de marokkaanse meiden wel niet zijn/!
De meeste heren zijn zo gefrustreerd....leg ff uit waar die frustratie vandaan komt?
het onderwerp is achterhaald, uitgekauwd.....doe ons ff een lol en kom met wat nieuws!
Kwestie van melden en verder negeren... en dan komt het vast ooit goed (zeg ik al jaren).

11-05-2013, 22:26

Citaat door veelste-lief:
Wat voor baat hebben ze daar bij?? ff voor mijn duidelijkheid............het is al ongeloofwaardig maar het begint ook nog eens te vervelen!
Baat?

Gewoon kijken hoe de vrouwen reageren. Die de Marokkaanse man dan zat zijn, gaan ze benaderen met hun andere accounts waar ze dus niet-Marokkanen zijn.

Zo proberen ze te scoren..

11-05-2013, 22:27



Citaat door Lehbib:
Nee ik wordt niet moe van mezelf. De Marokkaanse man is gewoon de best
wel heel erg vol van jezelf?

11-05-2013, 22:28

Citaat door Murrie:
Baat?

Gewoon kijken hoe de vrouwen reageren. Die de Marokkaanse man dan zat zijn, gaan ze benaderen met hun andere accounts waar ze dus niet-Marokkanen zijn.

Zo proberen ze te scoren..
Maar ook te provoceren!! en de marokkaanse vrouw in slecht daglicht zetten........
denk je echt dat het score gedeelte lukt?

11-05-2013, 22:29

Citaat door Petrus:
Kwestie van melden en verder negeren... en dan komt het vast ooit goed (zeg ik al jaren).
jij zegt het al jaren............................haha

Pagina's : [1] 2