Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn die haters die Dirar gingen uitlachen dat die naar Ligue 2 is gegaan



Pagina's : [1] 2

11-05-2013, 16:45

Citaat door Clichy_sousbos:
Ik kan me herrineren dat mensen hier gingen haten dat Dirar niet moet gaan en dat Ligue 2 niks is bla bla bla,Hier Dirar speelt volgend seizoen in de Ligue 1 en zal strijden met Marseille-Lyon en PSG om de titel, Plus grote kans dat hij ploeggenoot word van Cavani en Falcao, En nog iets Ligue 2 is egt geen slechte comp

Schatrijk AS Monaco komt met schrik vrij en keert terug in Ligue 1
Zaterdag, 11 mei 2013 om 16:03

AS Monaco is gepromoveerd naar de Ligue 1. De club uit het Vorstendom won zaterdag door een doelpunt in de slotseconde met 0-1 van Olympique Nîmes en eindigt hierdoor sowieso bij de eerste drie, waardoor promotie een feit is. Les rouge et Blanc gleden in 2011 na 34 jaar op het hoogste niveau af naar de Franse ‘Jupiler League’, maar zijn nu dus terug. Daarvoor mag het de Russische eigenaar Dimtry Rybolovlev in het bijzonder voor bedanken.

De zakenman kocht zich in december 2011 in bij Monaco en stelde in mei Claudio Ranieri aan om zo snel mogelijk weer terug te keren in de top. De club roerde zich op de spelersmarkt, want onder anderen het Argentijnse toptalent Lucas Ocampos, Nabil Dirar en de huidige clubtopscorer Ibrahima Touré voegden zich bij de Monegasken. Dit seizoen ging het van een leien dakje voor de club, want er werd pas vier keer verloren. Een nederlaag werd vorige week nog in het mogelijke kampioensduel geleden; Caen was met 0-1 te sterk in Stade Louis II. Dit keer ging het dus wél goed voor Monaco.

Monaco ging nog wel rustten met een brilstand, want doordat enkele grote kansen én een strafschop van Yannick Ferreira-Carrasco om zeep werden geholpen, bleef het 0-0 in Stade des Costières. Doelman Cyrille Merville leek uit te groeien tot de man van de wedstrijd, want hij pakte ook in het tweede bedrijf de ene na de andere bal. In de absolute slotseconde moest hij zich echter alsnog gewonnen geven; invaller Touré bezorgde met zijn zeventiende seizoenstreffer de gasten de minimale overwinning en dus ook promotie naar de Ligue 1. Monaco is ook bijna zeker van het kampioenschap, want met nog twee duels te gaan staat Guingamp op een achterstand van twee punten.

Monaco keert dus terug naar de Ligue 1 en de verliezend finalist van de Europacup II in 1992 en Champions League in 2004 hoopt naar verluidt direct een gooi te doen naar de achtste landstitel. Miljardair Rybolovlev zou in de zomerstop enkele topspelers naar het dwergstaatje willen halen; onder anderen Samir Nasri, Lisandro López, Isco, Antonio Cassano, Victor Valdés, Jérémy Ménez en recentelijk nog Radamel Falcao werden al genoemd. De geboren Arnhemmer Nacer Barazite staat ook bij Monaco onder contract, hij wordt nu verhuurd aan Austria Wien. FC Twente-huurling Emir Bajrami was dit seizoen vooral bankzitter bij Monaco.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187607
.

11-05-2013, 16:51


ik ging hem niet uitlachten want ik weet dat Ligue 2 een goede compitie is maar ik haat hem

11-05-2013, 16:54
Soo wat mis ik AS monaco...
die tijd met Guilly , Rothen, Prso, Morientes... Gruwelijk!

11-05-2013, 16:58
http://www.youtube.com/watch?v=nnNfW1HEiGQ

11-05-2013, 17:11


Dirar is een baas geen praatjes maar daden, Marokkaans voetballers gaan dromen van de wereldtop terwijl niemand het zelden haalt en vallen dan diep.

Gewoon je toekomst veilig stellen van je kinderen vrouw famillie dat is waar het om draait en geld cashen dus.

respect voor Dirar Boussoufa Carcela en die spelers die naar het Midde ossteh gaan.

11-05-2013, 17:44
Hij maakt lahmacun van die doelman


11-05-2013, 18:04
Hij s wel knap. Heb je misschien zijn nummer?

11-05-2013, 18:12

Citaat door Clichy_sousbois:
Bij Monaco speelt nog een Marokkaan, niet Barazite want die is verhuurd, Maar Mounir Obbadi hij is niet slecht, Vieze Taousi komt die aan met zn Botola spelers, Obbadi heeft ook Marokkaanse paspoort en wilde altijd voor Marokko uitkomen


Rechtspotige linksback daar heb je ook niet veel aan.

11-05-2013, 18:14

Citaat door Clichy_sousbois:
Fysiek is hij wel beest,Ligue 1 is een ideaale comp voor hem,daar is het technisch wat minder , alleen fysiek hard
Ik zie hem echt wel goed doen als een diepe spits?

11-05-2013, 18:15
Dirar hoef ik niet meer bij Marokko te zien. Die man zorgt voor een slechte sfeer en de laatste keer dat hij speelde op de LG Cup was hij drama. Hij voelt zich high-class, maar heeft weinig bereikt. Deze man is niet stabiel in zijn hoofd. Bijt zelfs spelers.

De Marokkaanse international Nabil Dirar, vertelde aan het Belgische sportblad "Sport Voetbalmagazine" dat Marokko de pot op kon. Ondanks alles geeft Dirar de schuld voor de mislukking van de Atlas Leeuwen op de Afrika Cup, niet aan Eric Gerets. Volgens hem is het vooral de hypocrisie en het egoïsme van de spelers van het Marokkaans team, dat leidden tot hun nederlaag. Dirar, trouw aan zichzelf, concludeert: "Als ze mij nodig hebben zal ik gaan, maar het is niet mijn hoofddoel. Cru gezegd kan mijn nationale ploeg zelfs de pot op."

De Marokkaanse buitenspeler van AS Monaco, Nabil Dirar, heeft geweigerd het oefenduel tegen Burkina Faso met de Atlas Leeuwen te spelen.

Dirar kwam in het verleden uit voor Marokko U21. Hij gaf aan voor de Rode Duivels te willen uitkomen, maar door zijn interlands bij het jeugdteam van Marokko werd dit niet toegestaan.

Pagina's : [1] 2