Bekijk volle/desktop versie : keratine-behandeling voor dames die gezond stralend en pluisvrij haar willen



Pagina's : [1] 2

10-05-2013, 19:28
Hallo allemaal..

Voor alle dames goed nieuws ik doe keratine behandeling bij mij thuis. Na de behandeling straalt je haar en zie je direct
resultaat je haar zal na het wassen pluisvrij glad en gezond zijn..zonder bang te zijn voor enige haaruitval.
Geniet deze zomer van prachtig stralend en gezond haar..
Ik maak gebruik van de producten van inoar , Ik beschik ook over andere producten zoals Nouar en hair go en Y Kas mocht je daar eerder ervaring mee hebben gehad en datzelfde product willen hebben.
De producten zijn ook los te koop mocht je dit willen .
Normaal haar niet kort niet lang 120euro volledige behandeling langer dan gemiddeld haar 150euro.
Los keratine 75euro goed voor 1behandeling zit de shampoo voor tijdens de behandeling en keratine bij.

Helaas ben ik niet vaak op deze site dus kan ik niet snel reageren via pm of dergelijke

Bel voor een afspraak of bij vragen.

0646435623

10-05-2013, 19:44


Geen behandelingen doen bij iemand thuis.

10-05-2013, 19:47
[QUOTE=TYGER;115902940]Geen behandelingen doen bij iemand thuis.[/QUOT

ik doe dit al geruime tijd en mijn klanten zijn zeer tevreden..maar respect als dat jou mening is

dames..die wel willen stralen met prachtig haar zijn altijd welcome

10-05-2013, 19:56
Heb je überhaupt wel een thuiskapster diploma? Als je mijn haar verpest zou ik je wel zonder problemen willen aanklagen.
Sorry, mijn haar gaat voor.

10-05-2013, 19:58


Dat kun je ook gratis voor jezelf doen.

10-05-2013, 20:02
Zoals ik al eerder zei ik doe dit al geruime tijd en gaat prima mensen zijn tevreden en voor alle mensen die geen verstand hebben van keratine het is niks gemisch het is juist goed voor je haar..mensen die het niet durven bij een thuiskapper..kan...optie is datje het
product enkel neemt en het bij een voorjou wel bekende of betrouwbare kapper..genoeg opties het is net waar je voor kiest

verder ga ik nietmeer in op haat of uitdagende reacties

ik weet wat ik doe en ik weet wat ik bied mensen die geinetresseerd zijn mogen bellen mensen die niks te doen hebben en wille zeuren op marokko.nl mogen gerust n gezellige zeur avond van maken

groetjes

10-05-2013, 20:05
Niks negatief. Maar het is wel een chemische behandeling. Dus dat klopt niet.

Maar ga gerust verder.

10-05-2013, 20:13

Citaat door Nalilly:
Niks negatief. Maar het is wel een chemische behandeling. Dus dat klopt niet.

Maar ga gerust verder.



Nou ik kan jullie zeggen dat Keratine niets chemisch is.. ik weet waarover ik praat wijffie

10-05-2013, 20:15

Citaat door keratine-haar:
Nou ik kan jullie zeggen dat Keratine niets chemisch is.. ik weet waarover ik praat wijffie
Wijfie hahahaha lieve schat, ik ben geen vriendinnetje van je hoor ?

Kijk op internet ? Alles en iedereen zegt dat het een chemische behandeling is , maar jij niet ? :/

Maar nevermind. Im out. Xx

10-05-2013, 20:17

Citaat door Nalilly:
Wijfie hahahaha lieve schat, ik ben geen vriendinnetje van je hoor ?

Kijk op internet ? Alles en iedereen zegt dat het een chemische behandeling is , maar jij niet ? :/

Maar nevermind. Im out. Xx


wijffie is ook geen benaming voor een vriendin kweetnie hoe het zit metjou vriendschappen en op internet staat zoveel..

wilniet zeggen dat het zo is
fijne avond

10-05-2013, 20:22
Haha, ze maakt wel goede reclame voor zichzelf.

Wie gaat er nou een paar honderd euro uitgeven bij iemand die onbekend is en via huis werkt?

10-05-2013, 20:34
goed nieuws dus voor de marokkaanse meisjes en de negerinnen.

hoeven ze voortaan geen valste vlechten meer te dragen.

10-05-2013, 20:37


Ga toch fietsen, sorry. Keratine is slecht. Snap niet waarom je mensen dit aanspoort.

10-05-2013, 20:41

Citaat door BentChamaliya:
Ga toch fietsen, sorry. Keratine is slecht. Snap niet waarom je mensen dit aanspoort.
Keratine is alles behalve slecht. Het is gezond voor je haar.

10-05-2013, 20:45

Citaat door Monarch:
Keratine is alles behalve slecht. Het is gezond voor je haar.
Er zit een stof in wat erg slecht is voor je haar. Leuk en aardig wanneer het behandeld is, maar wanneer de keratine eruit is zul je zien wat er van je haar over blijft.

Pagina's : [1] 2