Bekijk volle/desktop versie : Ik ben het best zat!



Pagina's : [1] 2 3 4

10-05-2013, 12:37
[Binnenkort wordt ik 24, mijn familie maakt me helemaal gek! Ewa waarom ben je nog niet getrouwd? Mien trajid roeg? Wil je de rest van je leven alleen blijven? etc etc etc!!]

Kom op zeg! Alsof je dat in je eentje kan doen? Ze doen alsof ik niet wil. Maar ben gewoon de juiste niet tegen gekomen.
Draait het allemaal daar maar om in dit leven?

Ik snap natuurlijk dat het de helft van je deen is, maar geduld is een schone zaak toch?




Pfff, dat is er uit!

10-05-2013, 12:42


Lijkt me heel irritant.

10-05-2013, 12:43
Leg jouw familie het begrip Mektab uit.

10-05-2013, 12:47
Het is niet eens mijn gezin, want mijn vader ziet mij het liefst zo lang mogelijk thuis. Mijn moeder is het eens met de familie, maar zegt er niks over.
Maar bij elke familie-bijeenkomst ben ik de dupe

10-05-2013, 12:49


Geloof me.. Ik moest dat al aanhoren toen ik 14 was -_-

Mensen willen gewoon een bruiloft zodat ze vervolgens gaan klagen over het eten. Daar zijn Marokkanen zoooo goed in.

Niet naar ze luisteren meid, doe gewoon lekker je ding. Hij zal wel inschaAllah op je pad komen.

10-05-2013, 12:49
Meid ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik ben volgende maand 30 incha allah en nog niet getrouwd. Heb geduld met ze, want je gaat het blijven horen.

10-05-2013, 12:54
Ze zullen nooit ophouden. Als je getrouwd bent, dan gaan ze vragen wanneer je van plan bent om een kindje op deze wereld te zetten. Just ignore it..

10-05-2013, 12:54
Jullie maken me bang.

10-05-2013, 12:54
Nou bij een nicht van mij denken ze dat ze al stiekem getrouwd is.. Ze halen dat altijd erbij! Terwijl ze nog nooit getrouwd is geweest, ze doen dit al nu dik 5 jaar ofso. Is wel zielig meskiena.. Maar daardoor vallen ze mij minder lastig, omdat alle focus op haar gericht is.

10-05-2013, 12:55

Citaat door xXpareltjeXx:
Ze zullen nooit ophouden. Als je getrouwd bent, dan gaan ze vragen wanneer je van plan bent om een kindje op deze wereld te zetten. Just ignore it..
Inderdaad..

Ik was een weekje getrouwd en mensen vroegen zich af wanneer ik een kind ga nemen.

10-05-2013, 12:57
inchallah vind de juiste man jou

10-05-2013, 12:59
Wat dacht je van mij.. Bij elke bijeenkomst hoor ik en ben je al zwanger? En ben je al gestopt met de pil..

Bij Marokkanen gaat het zo; 1. Wanneer ga je trouwen? Eenmaal getrouwd 2. Wanneer krijg je een kind? Heb je een meisje, ra3qew a oumas, heb je een jongen ra3qew a outchmas. Heb je een kind, wanneer komt de volgende? Kortom het is nooit goed.

10-05-2013, 13:00



Citaat door Rode-Rozen:
Inderdaad..

Ik was een weekje getrouwd en mensen vroegen zich af wanneer ik een kind ga nemen.
Ik snap niet dat buitenstaanders zich bemoeien met zulke persoonlijke dingen. Ik kan me er mateloos aan irriteren. Als een moeder/schoonmoeder dat vraagt, omdat ze graag haar kleinkinderen wil zien, dan kan ik dat begrijpen.
Ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd (L).

10-05-2013, 13:01
Nu is het 'pas 24' , en het wordt 'pas 25' daarna is het 'wajow 26' en dan 'awiema 27', vervolgens is het 'ai3ibada Allah ik ben al 28' en daarna begin je tegen jezelf te liegen en ben je nog een jaar 28 totdat je het volgende jaar erachter komt dat je eigenlijk al 30 bent en dan wil je jezelf voor een bus gooien. Mijn advies?? Luister naar je ouders, die zijn wijzer en zij weten de tijd gaat alleen maar sneller !

10-05-2013, 13:03

Citaat door xXpareltjeXx:
Ik snap niet dat buitenstaanders zich bemoeien met zulke persoonlijke dingen. Ik kan me er mateloos aan irriteren. Als een moeder/schoonmoeder dat vraagt, omdat ze graag haar kleinkinderen wil zien, dan kan ik dat begrijpen.
Ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd (L).
Ja ik erger me er ook aan.. Vreselijk gewoon.

Haha, dank je wel meid!

Pagina's : [1] 2 3 4