Bekijk volle/desktop versie : Dr Phill, kind krijgt levenslang voor moord op pooier, pollewop waar ben je?



08-05-2013, 19:44
Waarom is dit alleen boeiend als het in Pakistan gebeurd?

08-05-2013, 19:54



Citaat door Fhamator:
Waarom is dit alleen boeiend als het in Pakistan gebeurd?


Tja dat komt omdat de meeste Pakistani's moslims zijn en pollepel moslims nu eenmaal haat

en deze pooier is een blanke usa christen en dat doet zeer tegen der christelijke afkomst die ze verloochent

08-05-2013, 21:39
Fham, yek labes?

08-05-2013, 21:39

Citaat door fatiha38:
Fham, yek labes?
?

08-05-2013, 22:14


pollewop is toch die conductor of zo met heks als avatar. ik heb jullie domme kindjes vanaf het begin af aan al gezegd: the girl is cre cre. en maar kletsen en gezellig doen met dr. tot dat ze zelf lezen dat ze hun diin uitscheld. dan kun je lang nep doen en zeggen dat je die shit niet gezien hebt en dat het een toffe meid is. maar dan zijn je eigen standaarden gewoon laag, sorry.

maar ja MJA trekt gekken aan..

08-05-2013, 22:20
is pollewob ofzo een verpleegkundige?

08-05-2013, 22:21

Citaat door Fhamator:
Waarom is dit alleen boeiend als het in Pakistan gebeurd?

Salaam Alaikoem warahamtu Allah

welke Dr Phill?

08-05-2013, 22:31

Citaat door mama30:
is pollewob ofzo een verpleegkundige?
ze zegt van wel maar ze lult alles bij elkaar joh.

dr. phill van dat dr. phill tv programma. die kalende man met snor.

08-05-2013, 22:54

Citaat door Soulaf__20:
ze zegt van wel maar ze lult alles bij elkaar joh.

dr. phill van dat dr. phill tv programma. die kalende man met snor.

okee fitnazaaiers zijn het
okee die kale

09-05-2013, 09:53

Citaat door mama30:

okee fitnazaaiers zijn het
okee die kale
Precies, wat inmiddels zit dat meisje al 18 jaar in de cel en nu pas komt er op omdat er een film uitkwam over kinderhandel. Alleen dat speelt zich af in Azie, terwijl zulke dingen overal gebeuren. Amerika is een land waar je twee jaar kan krijgen voor het doodschieten van je vrouw en prostitué levenslang kan krijgen voor het doodschieten van haar pooier.

09-05-2013, 10:55

Citaat door Fhamator:
Precies, wat inmiddels zit dat meisje al 18 jaar in de cel en nu pas komt er op omdat er een film uitkwam over kinderhandel. Alleen dat speelt zich af in Azie, terwijl zulke dingen overal gebeuren. Amerika is een land waar je twee jaar kan krijgen voor het doodschieten van je vrouw en prostitué levenslang kan krijgen voor het doodschieten van haar pooier.
maar dat is amerika. misselijkmakend rechtssysteem hebben ze. heel erg gefixeerd op: houd de mensen tevreden, als we een dader hebben dan hoeven we er niet meer dan om te kijken. geen wonder dus dat minstens 1 op de 3 doodstraffen onterecht zijn.

amerikanen zelf zijn gewoon raar, kijk mij nou eens a good little christian girl zijn, dikke boe en doodstraf voor prostituees want ohh wat een minderwaardig sinful life heeft ze, ze telt niet mee in de maatschappij. Ik wel want ik heb geld en daarmee waardigheid + my old man is 4de generatie bowen family.. la la la. dat eeuwig hersenspoelerij van the amerikan dream. ugh!! om gestoord van te worden.

het zijn achtergestelde europeanen die nog steeds denken dat ze helden zijn omdat ze met een bootje naar amerika zijn gekomen. wij asielzoekers noemen dat gewoon titanic: >> crisis volk met een nog grotere ramp in zicht.

ok nu ga ik te ver, amerikanen zijn niet zo stom hoor

09-05-2013, 10:56

Citaat door Fhamator:
Waarom is dit alleen boeiend als het in Pakistan gebeurd?

Dat telt niet omdat Amerika geen islamitisch land is.

09-05-2013, 10:56


Conductor is die ouwe gek Rijmaran.
Pollesnol is permanent gebanned en is nu Sjena.

09-05-2013, 16:21

Citaat door Malena-21:
Conductor is die ouwe gek Rijmaran.
Pollesnol is permanent gebanned en is nu Sjena.


Oh echt waar ik weet hoe dat is