Bekijk volle/desktop versie : waarom moet dat zooo



Pagina's : [1] 2 3

08-05-2013, 12:38
Salem beste Marokko leden

waarom zijn zoveel meiden naar de klote waarom .
ik heb ze altijd mijn hart gegeven ben trouw eerlijk maar word altijd maar weer genaaid door ze, nooit heb ik goed
iemand gevonden word alsmaar bedrogen.
is dit mijn straf die ik verdien door mijn verleden en ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar ik kom altijd maar de
verkeerde tegen en ik zie om me heen dat het veel gebeurd iedereen bedriegt en liegt tegen elkaar en met die app en
facebook gaat het tegenwoordig ook allemaal zo makkelijk

zo dit moest er effe uit

08-05-2013, 12:42


Aaaah life sucks Bro! Beetje sbar hebben en alles komt helemaal goed!

08-05-2013, 12:46
Zoek een vrouw die niet aan whatsapp of facebook doet.

Iedereen krijgt wat voor diegene is voorbestemd.

08-05-2013, 12:48
life sucks, zekr dat hoef je me niet uit te legge

08-05-2013, 12:49


jaaa daaarom denk ik soms dit is gewoon mijn verdiende loon

08-05-2013, 12:49

Citaat door rifiiekebdani:
Salem beste Marokko leden

waarom zijn zoveel meiden naar de klote waarom .
ik heb ze altijd mijn hart gegeven ben trouw eerlijk maar word altijd maar weer genaaid door ze, nooit heb ik goed
iemand gevonden word alsmaar bedrogen.
is dit mijn straf die ik verdien door mijn verleden en ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar ik kom altijd maar de
verkeerde tegen en ik zie om me heen dat het veel gebeurd iedereen bedriegt en liegt tegen elkaar en met die app en
facebook gaat het tegenwoordig ook allemaal zo makkelijk

zo dit moest er effe uit
Never give ur heart to someone is de boodschap, als je het toch doet. Make sure u select someone who will never break ur heart. Btw ik begrijp sowieso niet, dat mensen via virtuele communicatie middelen relaties aangaan etc. Zie het gewoon als tijd doden of vermaak. Maar ga er nooit serieus op in. Leer beter vrouw kennen in real life, eerste indruk zegt meestal veel over een persoon, virtueel kan die indruk heel verkeerd zijn.

Mohim, je moet zo denken als ze spelen wordt er op een dag met hun gespeeld.

08-05-2013, 12:55

Citaat door Broken.Soul:
Never give ur heart to someone is de boodschap, als je het toch doet. Make sure u select someone who will never break ur heart. Btw ik begrijp sowieso niet, dat mensen via virtuele communicatie middelen relaties aangaan etc. Zie het gewoon als tijd doden of vermaak. Maar ga er nooit serieus op in. Leer beter vrouw kennen in real life, eerste indruk zegt meestal veel over een persoon, virtueel kan die indruk heel verkeerd zijn.

Mohim, je moet zo denken als ze spelen wordt er op een dag met hun gespeeld.
Daar heb je zekr een punt , maar als jij denkt op dat moment dat dat je ware is zij was diegene die je de weg naar allah wees , mij op het rechte pad hield zij had mij letterlijk het licht weer laten zien maar ze heeft het ook even hard afgepakt

08-05-2013, 12:57
wie goed doet wie goed ontmoet!!

08-05-2013, 12:57

Citaat door rifiiekebdani:
Daar heb je zekr een punt , maar als jij denkt op dat moment dat dat je ware is zij was diegene die je de weg naar allah wees , mij op het rechte pad hield zij had mij letterlijk het licht weer laten zien maar ze heeft het ook even hard afgepakt
Een goede daad, maakt een slechte intentie niet goed bro.

08-05-2013, 12:57

Citaat door AbdurAlWadud:
Zoek een vrouw die niet aan whatsapp of facebook doet.

Iedereen krijgt wat voor diegene is voorbestemd.
Dat slaat echt werkelijk waar nergens op!!

08-05-2013, 12:59

Citaat door rifiiekebdani:
Daar heb je zekr een punt , maar als jij denkt op dat moment dat dat je ware is zij was diegene die je de weg naar allah wees , mij op het rechte pad hield zij had mij letterlijk het licht weer laten zien maar ze heeft het ook even hard afgepakt
En hoe komt dit denk jezelf?? Het was een haram relatie, als ze je vrouw was en jullie huwelijk was gezegend dan had ze je niet hard laten vallen.

08-05-2013, 12:59

Citaat door Marokkaans_roos:
Dat slaat echt werkelijk waar nergens op!!
Nou ik bedoelde meer dat je kan zien of iemand serieus is of niet. Heeft diegene veel contacten van het andere geslacht? Zegt toch wel degelijk iets over diegene? Absoluut niet beledigend bedoeld hoor.

08-05-2013, 13:01


Topic 547894500124

08-05-2013, 13:02
Jongens zijn viespeuken, andersom geldt dat ook voor vele vrouwen die zijn nog bezig met sensatie, vlinders in de buik n een emotionele achtbaan n daar worden de goeie jongemannen de dupe van
Zodra vrouwen dat ontgroeien, kunnen ze een goeie rustige man waarderen, tot die tijd je aandacht richten op dingen die er toe doen of gewoon playen o.i.d. en niet zeuren als je je zaakjes nog niet op orde hebt

08-05-2013, 13:03

Citaat door AbdurAlWadud:
Nou ik bedoelde meer dat je kan zien of iemand serieus is of niet. Heeft diegene veel contacten van het andere geslacht? Zegt toch wel degelijk iets over diegene? Absoluut niet beledigend bedoeld hoor.
En wat heeft dat met fb en whatzapp te maken?? Nee, je ziet aan iemands karakter of hij of zij serieus is..

Pagina's : [1] 2 3