Bekijk volle/desktop versie : op zoek naar izen marokaanse liedje



17-01-2005, 17:16
Ik ben op zoek naar een liedje dat in zomer van 2004 uitkwam en was egt een hit je hebt een berbers en arabische versie van, en het lijkt erg op die van laila chakir en hicham met het liedje lala tamoth inoe, die liedje kan je ook ergens hier vinden bij een ander topic. En k ben op zoek naar het berbers versie van, wie o wie heeft het voor me.............

17-01-2005, 18:15


ik wil je wil helpen mij, maar ik weet niet welek je bedoeld, misschien kunje even aangeven waar die topic zich bevind met die arabische versie, dan weten meer

19-01-2005, 14:55
kijk de naam van de topic is: Hicham en Laila Chakir,
en de titel is lala tamouth inou het is in het berbers gezongen, maar die ik bedoel lijkt op deze is niet hetzelfde heeft het zelfde muziek maar een ander tekst, die ik bedoel is gezongen met een meisje en een jongen en volgens mij stond op die bandje die je kon kopen atlas music en met verschillende zangers erbij... k heb die bandje gekocht maar kan die liedje nergens verkennen vandaar dat ik het via hier probeer..................je hoorde het ook heel vaak in housima daarzo bij parkie

19-01-2005, 15:43
als dit is wat je bedoelt, heb ik heb ik hem nu eve in een mixje voor je. ga nog op zoek naar de gewone versie! (of bedoel je dat je de liedje die zoekt ook in t berbers is)

http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=1DELLJZQGQ7TP2YHZN2Q5U8RNF

19-01-2005, 15:46


en deze nog

http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=0Q6CNLNLHRH5R24WP3KXI4IPUW

19-01-2005, 16:58
hmm maar ik zie dat je die in t berbers ook zoekt, dan is dit t niet

19-01-2005, 17:01
kun je je nog iets heringeren, hoe die ging ofzo. wat woorden

19-01-2005, 21:18
heel erg bedankt dat je me wilt helpen, maar die liedjes lijken er wel een beetje op.
Is er niemand die dit zomer vakantie in housima had doorbracht, en je hoorde meestal een of twee liedjes die van bousi bousi en die ik dus bedoel, maar ik kan er maar niet op komen, dus wie kan er nog meer helpen