Bekijk volle/desktop versie : sinaasappel/mandarijnsex..!!



17-01-2005, 17:03
Voor de mensen die een afkeer van sex hebben voor het huwelijk of door principiele redenen ( bewerkt worden door je papa met een kettingzaag) niet aan sex doen heb ik een leuk alternatief bedacht. je gaat met je vriend/vriendin/huisdier? tegenover elkaar staan, je roept alle twee tegelijk drie keer ''moeder snijdt zeven scheven sneetjes brood" daarna pak je ieder een sinaasappel of mandarijn en probeert elkaar te raken op de o-spot, net onder het linkeroog, de eerste keer zal men weinig genot voelen, maar naarmate men vaker zulke sex heeft zal het gevoel steeds intenser worden!

nou, ik zou zeggen probeer het uit!!

17-01-2005, 17:33

en toe aan een zielenknijper

17-01-2005, 17:49
tnksz hahaha

17-01-2005, 20:34

Citaat door desperadoo:
Voor de mensen die een afkeer van sex hebben voor het huwelijk of door principiele redenen ( bewerkt worden door je papa met een kettingzaag) niet aan sex doen heb ik een leuk alternatief bedacht. je gaat met je vriend/vriendin/huisdier? tegenover elkaar staan, je roept alle twee tegelijk drie keer ''moeder snijdt zeven scheven sneetjes brood" daarna pak je ieder een sinaasappel of mandarijn en probeert elkaar te raken op de o-spot, net onder het linkeroog, de eerste keer zal men weinig genot voelen, maar naarmate men vaker zulke sex heeft zal het gevoel steeds intenser worden!

nou, ik zou zeggen probeer het uit!!
ik heb maar 1 ding tegen je te zeggen LOSERRRRRRRRRRRRRRRRR

17-01-2005, 20:53

he vriend jij SPOORT echt niet laat je nakijken

18-01-2005, 00:21
ach jah, da heb je wel eens.., ben blij dat met jullie allles goed gaat..
maar moet je egt eenns proberen, en denk ook wel dat je stiekem al wat mandarijnen hebt ingekocht bij de plaatselijke turk

18-01-2005, 00:29

Citaat door mocrogino:
ik heb maar 1 ding tegen je te zeggen LOSERRRRRRRRRRRRRRRRR
uhum, aan de hand van je ondertiteling kan ik zien naar welke soort muziek je luistert, en op wat voor niveau jij denkt en praat, dus k zal aan jou verder geen woorden verspillen..

ps: het is verachte aarde, duss ben dan wel een marokkaanse loser die een beetje fatsoenlijk nederlands kent..

21-01-2005, 14:45
hahahaha die is wel goed