Bekijk volle/desktop versie : Hennadag



Pagina's : [1] 2

17-01-2005, 16:51
welke muziek draaien jullie op deze dag? halen jullie een dj, anasheed band of gewoon een cassetterecorder ???

17-01-2005, 17:00



Citaat door joepiee:
welke muziek draaien jullie op deze dag? halen jullie een dj, anasheed band of gewoon een cassetterecorder ???
Ik heb een band. lekker makkelijk.

17-01-2005, 17:01

Citaat door snoopie:
Ik heb een band. lekker makkelijk.
dus op je hennadag, de dag voor de grote dag zeg maar? twee maal een band betalen vind ik een beetje veel...wat voor band heb je dan? ik heb daar nog steeds moeite mee

17-01-2005, 17:03
Insha Allah n dj...

17-01-2005, 17:49



Citaat door joepiee:
dus op je hennadag, de dag voor de grote dag zeg maar? twee maal een band betalen vind ik een beetje veel...wat voor band heb je dan? ik heb daar nog steeds moeite mee
Serati , maar op de henna komen ze maar met z'n vieren, en omdat het kennissen van ons zijn hebben we er niet veel voor hoeven betalen.

17-01-2005, 18:22
Snoopie weet jij wel dat een band op je bruiloft Haram is?????????

17-01-2005, 18:24

Citaat door snoopie:
Serati , maar op de henna komen ze maar met z'n vieren, en omdat het kennissen van ons zijn hebben we er niet veel voor hoeven betalen.
He meis... Houari uit de band is me achterneef!?! Kleine wereld

17-01-2005, 19:06
heeft een van jullie meiden het hennalied moui deddek henna? niet die van hamid bouchnak maar die andere waar ze in zingen ketlik moek bkie wella skoet, pleassee heb het echt snel nodig, als een van jullie het hier kan plaatsten zodat ik het kan downloaden graag

alvast bedankt meiden

18-01-2005, 10:10
Dekka Marakischa en 3souwa...op de Henna dag.....

18-01-2005, 10:11

Citaat door Samira_C:
Snoopie weet jij wel dat een band op je bruiloft Haram is?????????
Nee dat wist ik niet.

18-01-2005, 10:15

Citaat door Mouny:
He meis... Houari uit de band is me achterneef!?! Kleine wereld
Ooh wat toevallig. Aardige man is dat. Hij kan heel goed overweg met mijn schoonvader.

18-01-2005, 10:20

Citaat door marocina:
heeft een van jullie meiden het hennalied moui deddek henna? niet die van hamid bouchnak maar die andere waar ze in zingen ketlik moek bkie wella skoet, pleassee heb het echt snel nodig, als een van jullie het hier kan plaatsten zodat ik het kan downloaden graag

alvast bedankt meiden
Dit liedje wil ik ook hebben.... en welke liedjes vinden jullie nog meer geschikt voor op een hennadag?

18-01-2005, 10:43


Welke anasheed had je toen genomen? en hoeveel hebben ze gekost?

18-01-2005, 15:14

Citaat door bouty:
Wel ik ga ze nog nemen ik neem nibras vanuit belgie ben namelijk zelf vanuit belgië (Antwerpen)
Ze kosten me € 200,-
Maar zijn ontzettend goed... ze zijn met 6 jonge vrouwen en hebben een prachtige stem.
Moest je interesse hebben hier is de nummer (0032/494.25.87.38) de leidster van de band is Saidia. Een prachtige, lieve vrouw.

Groetjes
salaam oe halajkoem

mag ik je vragen op welke dag jij je hena dagje gaat vieren?

Ik op een donderdag, en dan komen ze niet :s wat ik echt jammer vind!

Boesa

18-01-2005, 15:25
heeft een van jullie meiden het hennalied moui deddek henna? niet die van hamid bouchnak maar die andere waar ze in zingen ketlik moek bkie wella skoet, pleassee heb het echt snel nodig, als een van jullie het hier kan plaatsten zodat ik het kan downloaden graag

alvast bedankt meiden nogmaals alsjeblieft

Pagina's : [1] 2