Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Huiskapper



17-01-2005, 11:25
wie o wie kan mij helpen?? ik ben op zoek naar een goede huiskapper. Zij of hij moet echt goed kunnen Föhnen!! En dat graag in Amsterdam!!!

Graag reactie van mensen die echt goede ervaring ermee hebben.

Alvast bedankt!

17-01-2005, 14:07


Kijk maar op m'n site: http://home.tiscali.nl/invitation
Ik knip wel aan huis, maar reken daar iets extra voor.

18-01-2005, 09:35
het probleem is eigenlijk dat ik overdag geen tijd hebt ivm een drukke baan! dus ik zoek echt een kapper die juist s'avonds thuis werkt....

ik had er 1 en die is terug gegaan naar zijn vaderland...

18-01-2005, 11:49

Citaat door zahouania81:
het probleem is eigenlijk dat ik overdag geen tijd hebt ivm een drukke baan! dus ik zoek echt een kapper die juist s'avonds thuis werkt....
Ik werk alleen op afspraak, en dat kan ook 's avonds als dat beter uitkomt. Maar kom dan liever naar mijn eigen werkplek, waar ik alles bij de hand heb.

18-01-2005, 13:45


oké..maar ik heb ffeh op je site gekeken maar ik kan nergens terugvinden hoe duur föhnen is voor lang haar!

hoelang van te voren moet je een afspraak maken??

18-01-2005, 14:22
Klopt, komt ook niet zo vaak voor dat iemand alleen geföhnd wil worden. En meestal willen mensen alleen maar een beetje losjes droog geföhnd worden, na het knippen. Met het echte stylen ben je natuurlijk veel langer bezig. Dan reken ik 15 euro.

Hoe lang van te voren afspreken? Meestal is een week voldoende, soms heb ik tijd en kan het sneller. Hangt er dus een beetje vanaf wanneer je het zou willen.

18-01-2005, 14:37
wat betreft het föhnen, maakt het dan niet uit hoe lang je haar is??? want ik weet bij verschillende kapsalones gaat het per lengte...

ik zal je gauw bellen..ik neem het nr van je site over en dan hoor je van me..

tnnx

Zahouania81

18-01-2005, 14:46
ja hoor ik vind je goed en ook mooi prijsen hoor....is echt niet duur man

18-01-2005, 16:07

Citaat door zahouania81:
wat betreft het föhnen, maakt het dan niet uit hoe lang je haar is??? want ik weet bij verschillende kapsalones gaat het per lengte...

Zahouania81
Ik hanteer simpele prijzen. Komt ook niks bij voor een beetje wax of spray of zoiets.

En "kapsalones", is dat een kruising tussen kapsalon en kapsones?

18-01-2005, 16:50

Citaat door Hairfreak:
Ik hanteer simpele prijzen. Komt ook niks bij voor een beetje wax of spray of zoiets.

En "kapsalones", is dat een kruising tussen kapsalon en kapsones?
oh oké..

wuahahah, misschien wel jah...ik zal het vragen!