Bekijk volle/desktop versie : Met druk omgaan



Pagina's : [1] 2 3

04-05-2013, 12:11
Too much pressure. Paar jaar geleden kon ik met druk omgaan. Sterker nog, ik tackelde 'druk' alsof het lucht was. Nu kan ik totaal niet met druk om gaan. Afgestompt lijkt het wel. Door beheersing cursussen en CoVa-trainingen. Dus dan zit je maar in je eigen hoofd je dood te frustreren en toch de glimlach blijven opzetten.

Hoe gaan jullie met druk om?

04-05-2013, 12:16



04-05-2013, 12:19
Fhama, we weten onderhand dat je teveel naar mijn aandacht opzoek bent. Is niet erg, maar ik moet me aandacht verdelen over de hele linie. Maar ik beloof dat ik je af en toe als ik niets te doen heb, je bij de hoorns zal vatten. Goed?

04-05-2013, 12:21

Citaat door Najibsri:
Fhama, we weten onderhand dat je teveel naar mijn aandacht opzoek bent. Is niet erg, maar ik moet me aandacht verdelen over de hele linie. Maar ik beloof dat ik je af en toe als ik niets te doen heb, je bij de hoorns zal vatten. Goed?

04-05-2013, 12:27


Mensen van m.nl weten niet eens waar je het over hebt joh ts.. want zij hebben een hele andere paradijs leventje zonder stress of drukkte en ga zo maar door.. als je perfectie wil lezen dat moet je hier naar toe komen..plaats je topic ergens anders zou ik maar zeggen

04-05-2013, 12:30

Citaat door Sneeuwvlokje.:
Mensen van m.nl weten niet eens waar je het over hebt joh ts.. want zij hebben een hele andere paradijs leventje zonder stress of drukkte en ga zo maar door.. als je perfectie wil lezen dat moet je hier naar toe komen..plaats je topic ergens anders zou ik maar zeggen
Woon jij in een paradijs?

04-05-2013, 12:30

Citaat door Fhamator:

04-05-2013, 12:35
Druk als in het hebben van taken of bezorgd?

04-05-2013, 12:35

Citaat door Fhamator:
Woon jij in een paradijs?
ik ben juist hier rmeer op jullie wijven die denken op paradijs te wonen een halte roepen en te stopen met alle die leugens..dat is ook de reden waarom jullie me hier haten toch hahaha

04-05-2013, 12:39
Afleiding zoeken,ik kan juiste wel goed met stress omgaan.Op een gegeven moment raak je eraan gewend.Maar zoals ik al zei afleiding,dagje weg,op vakantie gaan etc.

04-05-2013, 12:41

Citaat door MamaVanM:
Druk als in het hebben van taken of bezorgd?
Nee veel taken hebben is voor mij in ieder geval geen druk. Inderdaad meer in bezorgdheid.

04-05-2013, 12:43

Citaat door Sneeuwvlokje.:
ik ben juist hier rmeer op jullie wijven die denken op paradijs te wonen een halte roepen en te stopen met alle die leugens..dat is ook de reden waarom jullie me hier haten toch hahaha
Doe niet zo arrogant, ik ken je niet eens waarom zou ik je haten
En ik neem gewoon Najib niet serieus omdat hij zichzelf veels te serieus neemt. Hij voelt zich beter dan iedereen, kijkt neer op iedereen. Grijpt elke gelegenheid aan om de mensen hier in te wrijven hoe dom en simpel ze wel niet zijn.
Maar als meneer ergens last van heeft moeten we ineens allemaal bezorgd en geïnteresseerd zijn?!
Nou dank je de koekoek

Als hij het allemaal zo goed weet, waarom komt hij advies vragen aan domme simpele zielen?

04-05-2013, 12:43



Citaat door kittkat:
Afleiding zoeken,ik kan juiste wel goed met stress omgaan.Op een gegeven moment raak je eraan gewend.Maar zoals ik al zei afleiding,dagje weg,op vakantie gaan etc.
Dat doe ik ook. Met softdrugs. Helpt tijdelijk omdat je dan kapot stoned bent peins je niet meer zoveel over de dingen die je bezorgd maken. Maar goed, dat werkt tijdelijk zoals ook op vakantie gaan.

04-05-2013, 12:44

Citaat door Fhamator:
Doe niet zo arrogant, ik ken je niet eens waarom zou ik je haten
En ik neem gewoon Najib niet serieus omdat hij zichzelf veels te serieus neemt. Hij voelt zich beter dan iedereen, kijkt neer op iedereen. Grijpt elke gelegenheid aan om de mensen hier in te wrijven hoe dom en simpel ze wel niet zijn.
Maar als meneer ergens last van heeft moeten we ineens allemaal bezorgd en geïnteresseerd zijn?!
Nou dank je de koekoek

Als hij het allemaal zo goed weet, waarom komt hij advies vragen aan domme simpele zielen?
Wat ben jij schattig. Wellicht heb ik vanavond wel even tijd voor je.

04-05-2013, 12:46

Citaat door Najibsri:
Wat ben jij schattig. Wellicht heb ik vanavond wel even tijd voor je.

Pagina's : [1] 2 3