Bekijk volle/desktop versie : geesten ???? bestaan ze

Pagina's : [1] 2 3

16-01-2005, 22:39
ik kan nou echt niet gaan slapen...

me zusje heeft iemand horen roepen in de douche la
ilaha ila lah..
En vervolgens hoort ze iemand haar naam roepen....
Kan iemand dit verklaren??

16-01-2005, 23:02

Citaat door NABILA2004:
ik kan nou echt niet gaan slapen...

me zusje heeft iemand horen roepen in de douche la
ilaha ila lah..
En vervolgens hoort ze iemand haar naam roepen....
Kan iemand dit verklaren??
Ik zou het ni wete.......ma geesten bestaan wel hoor....dit moet je aan je ouders vertellen....

16-01-2005, 23:17
ja het bestaat wel. ik vind ook dat je het aan je ouders moet vertellen.
mocht het erger worden moeten jullie dan een imams advies vragen.

16-01-2005, 23:22
ja ze bestaan inderdaad het staat in soera el djinn dat ze bestaan,maar ze moet het snel aan je ouders vertellen en iemand laten komen die het weg kan halen met de koran want hoe langer de djinn in je blijft hoe erger het wordt.allah ie chafiha

en ps nog een advies: douche nooit savonds dat kan heel gevaarlijk zijn en praat nooit in de douche want dit kan ook de oorzaak ervan worden !!

17-01-2005, 00:31

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
ja ze bestaan inderdaad het staat in soera el djinn dat ze bestaan,maar ze moet het snel aan je ouders vertellen en iemand laten komen die het weg kan halen met de koran want hoe langer de djinn in je blijft hoe erger het wordt.allah ie chafiha

en ps nog een advies: douche nooit savonds dat kan heel gevaarlijk zijn en praat nooit in de douche want dit kan ook de oorzaak ervan worden !!
AAAHHH ik douche altijd s'avonds laat.. ik vind dat heeeeel akelig wat ik nu weer lees.. Een vriendin van mij vertelt altijd zo'n akelige verhalen over geesten.. ik kan dan ook niet slapen.. daarom ik doe altijd ayat el-koersi s'avonds voor het slapen gaan en nog doe'a en dan voel ik me veilig.. Maarre vertel es precies waarom het gevaarlijk is s'avonds douchen..

17-01-2005, 00:41

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:

Wrm mag je ni praten in de douche.......ik weet het klinkt mss dom, ma ik zou da grg wille wete....

17-01-2005, 15:29

Citaat door selmo:
Wrm mag je ni praten in de douche.......ik weet het klinkt mss dom, ma ik zou da grg wille wete....
nee hoor klinkt helemaal niet dom omdat je dicht bij de putje staat(of hoe ze het ook noemen) en dat leidt tot de riolen en op ELKE plek waar een put is of waar het donker is daar bevinden de djins zich.je moet eens naar soera el djin luisteren daar staat het precies in

17-01-2005, 15:31

Citaat door faizaatje79:
AAAHHH ik douche altijd s'avonds laat.. ik vind dat heeeeel akelig wat ik nu weer lees.. Een vriendin van mij vertelt altijd zo'n akelige verhalen over geesten.. ik kan dan ook niet slapen.. daarom ik doe altijd ayat el-koersi s'avonds voor het slapen gaan en nog doe'a en dan voel ik me veilig.. Maarre vertel es precies waarom het gevaarlijk is s'avonds douchen..
ik weet meid ik douche ook bijna altijd savonds want dat vind ik het fijnste maar ik probeer het steeds minder en de antwoord op jou vraag is hetzelfde als die van Selmo want het is netals dat het niet goed is om in de toilet te praten zoals je weet neem ik aan en dat is hetzelfde als in de douche!

17-01-2005, 15:35
Praten in de douche .....

met je zelf in de spiegel oela..

17-01-2005, 15:35
Geesten bestaan jah ..En je moet het zeker aan je ouders vertellen..

17-01-2005, 15:37
ja zag er gister nog 1 shoppen hier.

17-01-2005, 15:39
Wat ik heb geh0ord...

Je mag niet in de badkamer/wc praten omdat dat zeg maar een vieze plek is...en je weet zelf als moslim, dat alles wat we zeggen opgeschreven wordt door de 2 engelen naast ons.. en als je op dat moment iets zegt...dan moeten ze wel die ruimte in gaan..wat vies is of iets wat er op mag lijken

Moehiem..volgens mij had het niks te maken met geesten en douchen in de avond is wel erg ja..maar ik doe het zo vaak en er gebeurt niks
Het is zker zoiets als....niet 's avonds gaan vegen buiten....!
Moehiem..als ik iets fouts heb gezegd wil ik het wel horen

Kuss..Sima

17-01-2005, 16:00

Citaat door Kingofmaroc:
Praten in de douche .....

met je zelf in de spiegel oela..
nee gewoon bijv terug antwoorden als iemand je roept of als iemand ook in de douche staat bijv handen te wassen en je staat te douche dat die persoon dan tegen je praat.ik neem aan dat je niet gek bent om tegen je zelf te praten in de spiegel

17-01-2005, 16:01

Citaat door Sima_4_leven:
Wat ik heb geh0ord...

Je mag niet in de badkamer/wc praten omdat dat zeg maar een vieze plek is...en je weet zelf als moslim, dat alles wat we zeggen opgeschreven wordt door de 2 engelen naast ons.. en als je op dat moment iets zegt...dan moeten ze wel die ruimte in gaan..wat vies is of iets wat er op mag lijken

Moehiem..volgens mij had het niks te maken met geesten en douchen in de avond is wel erg ja..maar ik doe het zo vaak en er gebeurt niks

Kuss..Sima
ik heb al duidelijk antwoord gegeven waarom het niet mag dus het heeft niks te maken met 2 engelen of met savonds nie buiten vergen en voor daliel moet je luisteren naar soera el djinn daar staat alles in

17-01-2005, 16:08

Citaat door Sima_4_leven:
Wat ik heb geh0ord...

Kuss..Sima
Hoe zit het dan met woedoe doen? Als je je hoofd wast moet je de shahada zeggen. En als je klaar ben weer?

Pagina's : [1] 2 3