Bekijk volle/desktop versie : geesten ???? bestaan ze



Pagina's : 1 [2] 3

17-01-2005, 16:11

Citaat door ieffies:
Hoe zit het dan met woedoe doen? Als je je hoofd wast moet je de shahada zeggen. En als je klaar ben weer?
dat zeg je natuurlijk niet hard op!

17-01-2005, 16:16


Nog voor dat je het toilet binnenstapt is het zeggen van : Allahumma innee a3oothu bika minal khubuthee wal khabaa ith. Beschermt je tegen jinns.

en als je er terug uit bent zeg je :Ghufranaka

17-01-2005, 16:19

Citaat door Nidel:
Nog voor dat je het toilet binnenstapt is het zeggen van : Allahumma innee a3oothu bika minal khubuthee wal khabaa ith. Beschermt je tegen jinns.

en als je er terug uit bent zeg je :Ghufranaka
juist en niet vergeten om met de juiste been binnen te treden

17-01-2005, 16:33

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
ik heb al duidelijk antwoord gegeven waarom het niet mag dus het heeft niks te maken met 2 engelen of met savonds nie buiten vergen en voor daliel moet je luisteren naar soera el djinn daar staat alles in
Oh oke..

nee dan is het al goed..maar de meeste zeggen dat het dan daardoor komt maar omdat jij zegt dat het komt uit soera el djinn dan geloof ik het wel

Thnx ! :blauwkus:

17-01-2005, 16:36


Oefffff freaky man!

17-01-2005, 16:43

Citaat door mieltje_1073_:
Wat jij zegt klopt ook!
zet aub geen komma waar Allah soubhanna watahhala een punt heeft gezet! want er klopt geen bal van, ik weet dat jullie het allemaal horen maar mensen zetten altijd een komma waar een punt eigenlijk staat.

17-01-2005, 16:45

Citaat door Sima_4_leven:
Oh oke..

nee dan is het al goed..maar de meeste zeggen dat het dan daardoor komt maar omdat jij zegt dat het komt uit soera el djinn dan geloof ik het wel

Thnx ! :blauwkus:
oke dan meid ya welcome:blauwkus:

17-01-2005, 18:41
dat was zeer duidelijke informatie Kaatje

17-01-2005, 18:49
Geesten bestaan zekers weten.
In de vakantie was ik in de vroege warme ochtend wakker om fadjr te bidden & ik hoorde echt een duidelyk gesprek. Ze zeiden 'A nee dat moe je nie doen' in het arabisch & dan zo weer 'Nee waarom doe je het? Laat!!'
Ik dacht dat da myn moeder was ik ging gaan kijken in de slaapkamers maar iedereen sliep als een roosje.
Toen werd ik echt bang & kroop als een gek onder me dekens daarna hoorde ik nix meer.
Ook eens op school voor de grap geesten opgeroepen, toen de deur vanzelf open vloog sloeg me hart byna een slag over.

17-01-2005, 18:51
En ook eens toen ik alleen in me kamer zat achter me bureau m'n taak voor school aant maken.

Ik voelde echt duidelyk me iemand beet pakken by mn schouder. Ik schrok hard & draaide me om maar er was nix te zien.

17-01-2005, 18:54
Ook vandaag op me werk ik zat wat formulieren te klasseren & ineens zei iemand klaar & duidelyk me naam.
Ik zei 'Jaa?' Maar ineens zie ik da ik alleen ben in de werkruimte & niemand er met me is.

17-01-2005, 18:54

Citaat door Zinagirl21:
Oefffff freaky man!
Ja, echt eng

17-01-2005, 18:56


Wayooo nog iets.
Ik kon es nie slapen & het was dus vry vroeg 4uur ochtend ofzo & zette me pc aan - de pc starte op zoals gewoonlyk.
Ik ging naar de keuke & maakte thee klaar.
Toen ik terug kwam zie ik ineens dat me pc opnieuw herstarte.
Was echt raar.

17-01-2005, 18:56
Ik heb teveel vreemde dinge meegemaakt.

17-01-2005, 19:01
a3doe billah. Ik moet dit soort dingen niet lezen, want ik schijt 10 kleuren in me broek. Ik heb nu het gevoel alsof iemand achter me staat.

Pagina's : 1 [2] 3