Bekijk volle/desktop versie : Mensjes uit Belgie, kom issssss



02-05-2013, 14:10

Citaat:
Morgen insha Allah gaan we naar familie in Belgie, maar we willen ook even gaan shoppen in Brussel!!
Tell me, waar moeten we echt heen, wat zijn de leuke winkeltjes, en wat MOET ik halen, wat hier in NL niet snel te krijgen is
Brand maar losssssss

02-05-2013, 14:37


kdenk niet dat we iets hebben hier in belgie wat niet te krijgen is in NL

maar als je van shoppen houd kan je naar de nieuwstraat in brussel, of gewoon de Marokkanen buurt rue de brabant en molenbeek waar je hele mooie spullen en stoffen kan kopen..veel shop plezier

02-05-2013, 15:08

Citaat door MoslimaForever1:
kdenk niet dat we iets hebben hier in belgie wat niet te krijgen is in NL

maar als je van shoppen houd kan je naar de nieuwstraat in brussel, of gewoon de Marokkanen buurt rue de brabant en molenbeek waar je hele mooie spullen en stoffen kan kopen..veel shop plezier
haha ik weet niet, ben al jaren niet meer geweest...
Zijn die straten bij elkaar? of moet je de stad door crossen...?

02-05-2013, 15:09
Wil je Marokkaanse winkeltjes? Of winkels zoals de c&a enz... ?

02-05-2013, 15:12



Citaat door MijnWereldje:
Wil je Marokkaanse winkeltjes? Of winkels zoals de c&a enz... ?
ehm denk dat de ''normale winkeltjes'' precies tzelfde zijn als hier...
haha wil eigenljk alles zien en een paar leuke maxirokken scoren, en wat leuke schoentjes...

02-05-2013, 15:13

Citaat door Cupcake_:
haha ik weet niet, ben al jaren niet meer geweest...
Zijn die straten bij elkaar? of moet je de stad door crossen...?
tis niet ver van elkaar maar ook niet dicht bij elkaar, je gaat bus of tram moeten nemen..is telkens rit van maar paar minuutjes...

02-05-2013, 15:16

Citaat door Cupcake_:
ehm denk dat de ''normale winkeltjes'' precies tzelfde zijn als hier...
haha wil eigenljk alles zien en een paar leuke maxirokken scoren, en wat leuke schoentjes...
Ok, ik ga hier nooit naartoe maar ken ze van naam want ben hier geboren en getogen.
Je hebt drie marokkaanse/turkse winkelstraten

Molenbeek: Chaussée de Gands
Laken: Rue de Marie Christine
Schaarbeek: Rue de brabant

Dan heb je ook nog de "normale winkels" Ik ga het allerliefst shoppen in Anderlecht: Westland Shopping Anderlecht.
Anders heb je ook de stad, Rogier en De Brouckere en das int stad zelf.

Dat zij zowat de leuke plekjes.

Wil je de heel dure winkels? Dan moet je naar Avenue Louise gaan. (maar is echt duur)

zo grappig!
Jij komt morgen naar Belgie om te shoppen en ik ga morgen naar Nederland om te shoppen
Als j enog vragen hebt, mag je ze stellen!

02-05-2013, 15:21

Citaat door MoslimaForever1:
tis niet ver van elkaar maar ook niet dicht bij elkaar, je gaat bus of tram moeten nemen..is telkens rit van maar paar minuutjes...


ik ben met de auto meid...


Citaat door MijnWereldje:
Ok, ik ga hier nooit naartoe maar ken ze van naam want ben hier geboren en getogen.
Je hebt drie marokkaanse/turkse winkelstraten

Molenbeek: Chaussée de Gands
Laken: Rue de Marie Christine
Schaarbeek: Rue de brabant

Dan heb je ook nog de "normale winkels" Ik ga het allerliefst shoppen in Anderlecht: Westland Shopping Anderlecht.
Anders heb je ook de stad, Rogier en De Brouckere en das int stad zelf.

Dat zij zowat de leuke plekjes.

Wil je de heel dure winkels? Dan moet je naar Avenue Louise gaan. (maar is echt duur)

zo grappig!
Jij komt morgen naar Belgie om te shoppen en ik ga morgen naar Nederland om te shoppen
Als j enog vragen hebt, mag je ze stellen!
hahaha ben zooo benieuwd... wat voor winkeld heb je in Anderlecht?
En waar ga jij shoppen in NL ??

02-05-2013, 15:24

Citaat door Cupcake_:
ik ben met de auto meid...



hahaha ben zooo benieuwd... wat voor winkeld heb je in Anderlecht?
En waar ga jij shoppen in NL ??
ow met de auto....neem dan vooral je gps mee...en succes met het zoeken naar een parking haahahahahahahaa

02-05-2013, 15:25

Citaat door MoslimaForever1:
ow met de auto....neem dan vooral je gps mee...en succes met het zoeken naar een parking haahahahahahahaa
hahaha nee niet nodg, we nemen gwn iemand van familie mee, die kent de weg wel. Wilde alleen even weten wat daar zoal te krijgen is...

02-05-2013, 15:26

Citaat door Cupcake_:




hahaha ben zooo benieuwd... wat voor winkeld heb je in Anderlecht?
En waar ga jij shoppen in NL ??
Anderlecht= De normale winkels.
ik ga naar Utrecht.

02-05-2013, 15:30

Citaat door Cupcake_:
hahaha nee niet nodg, we nemen gwn iemand van familie mee, die kent de weg wel. Wilde alleen even weten wat daar zoal te krijgen is...
ow dan weten zij wel wat ik bedoel met nieuwstraat, molenbeek en rue de brabant, je zal daar zeker maxi rokken vinden...in die marokkaanse winkeltjes...
nieuwstraat zijn vooral winkels als h&m, c&a en zara enz...

ow morgen is het vrijdag toch?als ik mij niet vergis sluiten de marokkaanse winkels rond dhor...

02-05-2013, 15:34



Citaat door MijnWereldje:
Anderlecht= De normale winkels.
ik ga naar Utrecht.


thx lady, veel plezier!!


Citaat door MoslimaForever1:
ow dan weten zij wel wat ik bedoel met nieuwstraat, molenbeek en rue de brabant, je zal daar zeker maxi rokken vinden...in die marokkaanse winkeltjes...
nieuwstraat zijn vooral winkels als h&m, c&a en zara enz...

ow morgen is het vrijdag toch?als ik mij niet vergis sluiten de marokkaanse winkels rond dhor...
aah oke, thx. Ik denk ook dat we net na dhor aankomen. We twijfelen of we eeerst naar die marokkaanse winkeltjes gaan, of eerst naar familie...maar thx voor je info madame!!

02-05-2013, 16:19

Citaat door Cupcake_:
thx lady, veel plezier!!



aah oke, thx. Ik denk ook dat we net na dhor aankomen. We twijfelen of we eeerst naar die marokkaanse winkeltjes gaan, of eerst naar familie...maar thx voor je info madame!!
kzou zeggen ga maar eerst shoppen dan gezellig bijkomen met een kopje thee bij familie.