Bekijk volle/desktop versie : damens kom eens



02-05-2013, 11:51
wie gaat er elke vrijdag naar moskee bidden en wat voor gevoel heb je dan

02-05-2013, 12:02


mijn gevoel kort

alsof ik in 2 werelden leef. met de vrijdagpreken hoor je standaard preken,

ga ik naar huis , check je het nieuws/internet en dan lijkt het wel of je in een ander wereld terecht ben gekomen en dan denk ik weleens in welk wereld leeft de imaam,

als je begrijpt wat ik bedoel.

.

02-05-2013, 14:26
ja begrijp je hoor soms zeggen van vrouwen dat je eens bent gegaan altijd wil blijfen gaan enz

02-05-2013, 15:44

Citaat door haifa125:
ja begrijp je hoor soms zeggen van vrouwen dat je eens bent gegaan altijd wil blijfen gaan enz
helaas heb ik dat gevoel niet maar ligt ook aan de imaam uiteraard. ik hou er niet van om altijd maar negatieve dingen aan te horen voornamelijk over vrouwen. hoe slecht ze wel niet zijn Enso. insha Allah gaat dat veranderen want tis gewn triest.

02-05-2013, 15:52



Citaat door Assepoester..:
Moeghaas?
kifash moeghaas hihi

02-05-2013, 16:01

Citaat door gewnmoslima:
kifash moeghaas hihi
Haha, haar topic, haar vragen.

02-05-2013, 16:31

Citaat door gewnmoslima:
helaas heb ik dat gevoel niet maar ligt ook aan de imaam uiteraard. ik hou er niet van om altijd maar negatieve dingen aan te horen voornamelijk over vrouwen. hoe slecht ze wel niet zijn Enso. insha Allah gaat dat veranderen want tis gewn triest.

wie zegt zoiets mannen bedoel je

02-05-2013, 16:33

Citaat door Assepoester..:
Moeghaas?

salaam ga binnenkort verhuizen om de hoek is er een moskee ben zelf nog nooit naar een moskee geweest dus dacht wat als ik nu elke vrijdag naar moskee kan gaan en hadiet luister en bidden salaat dhor

02-05-2013, 17:06
Ik voel me heerlijk, geweldig een gevoel wat niet te beschrijven is. En als ik een x niet ga, voel ik me die dag al heel wat minder, zodra je het proeft wil je elke keer gaan,,,

02-05-2013, 17:11

Citaat door Assepoester..:
Moeghaas?
tawayeretsh?

02-05-2013, 18:26

Citaat door bozetroela:
Ik voel me heerlijk, geweldig een gevoel wat niet te beschrijven is. En als ik een x niet ga, voel ik me die dag al heel wat minder, zodra je het proeft wil je elke keer gaan,,,

echt hoor het zeggen van paar vriendinnen dat eens je ga gaan je nooit het vrijdag gebed wilt missen in moskee en dat je imaan ook sterker word allah oehelem

02-05-2013, 18:37
nogmaals ligt eraan welk imaam je hebt. de een preekt gewn beter dan de ander. de een spreekt meerdere talen de ander enkel arabish. en ga so maar door.