Bekijk volle/desktop versie : I didn't know what love was until



01-05-2013, 20:54
Stop schreeuwde ik terwijl ik de ene klap na de ander klap opving van mijn vader. '' Wie denk je wel niet dat je bent dacht je nou echt dat ik jou zou geloven?! ze3ma was je bij je tante je moet nooit denken dat je mij voor de gek kunt houden''
riep mijn vader. ''Maar papa ik was echt b....'' en weer kreeg ik een klap. Verdwijn uit mijn ogen heks schreeuwde hij me
na terwijl ik huilend naar mijn kamer rende.
Eenmaal me kamer binnen keek ik naar mezelf in de spiegel me oog was dik geworden door de stoten die ik net heb gehad waarom overkomt mij dit? wat heb ik ooit fout gedaan? ik snapte er niks van ik was pas 13 en maakte
momenteel zoveel mee.

ZZZ ZZZZ

Ik keek om en zag dat mijn beste vriendin Lamya belde

Soukaina: hee schat Alles goed?
Lamya: hee zine Hamdoellilah en met jou?
Soukaina: ook goed hamdoelillah
Lamya: Zo klink je niet schat wat is er gebeurd je klinkt alsof je hebt gehuild heb je weer ruzie gehad met je vader?
Soukaina: Geen ruzie maar hij beweerde dat hij me in de stad zag terwijl ik bij mijn tante was ik weet niet hoe ik dit ga volhouden mijn moeder gaat morgen voor 3 maanden naar Marokko dan word het helemaal een hel hier ik word
beschuldigd voor dingen die ik niet heb gedaan en word er ook nog eens voor mishandelt ''snikte ik weer''
Lamya: Awh sgatje toch waarom doet hij zo kan je niet aan je moeder vragen of zij met hem wil praten en zeg dat hij je tante moet bellen voor bevestiging?
Soukaina: Het heeft geen zin als zij haar mond open trekt dan word zij ook geslagen mijn moeder zegt dat ik gewoon geduld moet hebben en mijn tante bellen heeft geen zin hij zegt dat we allemaal een pot nat zijn.

SOUKAINAAAAAA!! Hoorde ik mijn vader roepen

Soukaina: schat ik ga ophangen ik word geroepen door mijn vaderLamya: is goed schat bel me als je weer tijd hebt we gaan samen kijken naar een oplossing want dit kan echt niet meer.
Soukaina: dat gaat heel moeilijk worden maar ik bel je zo beslamaa!
Lamya: beslamma schat

Snel ging ik naar beneden en ging naar hem toe '' Wat doe je op je kamer als de afwas nog niet is gedaan ?'' Ik wist niet dat er afwas was zei ik zachtjes. '' Ja Ja jij doet niks hier thuis en denkt alleen aan jezelf domme heks! Je moet gaan schoonmaken! Voor wat heb ik je anders op de wereld gezet lelijk kind, Zied begin af te wassen!
Zwijgend liep ik naar het aanrecht en begon af te wassen na dat ik klaar was ben ik naar de douche gegaan heb de woedoe gedaan en toen mijn gebed vericht gelijk daarna ben ik gaan slapen zonder dat ik lamya had terug gebeld.

Volgende ochtend
TRRR TRRRR ging de wekker. Ik zette de wekker uit en ging naar de douch om de woedoe te doen dan verichte ik zoals altijd mijn gebed. Ik trekte mijn kleren aan en deed mijn haar in een knot en liep toen naar beneden.
Ik pakte twee witte puntjes en een glas thee en begon aan mijn ontbijt '' Eten kun je wel he dikke big '' moppelde mijn vader. Het raakte me wanneer hij zo tegen mij sprak en het ergste was dat mijn moeder niks kon doen.... Mijn zusje had gelukkig geen last van hem maar goed zij was pas 5.
Na mijn ontbijt verliet ik het huis en ging naar school.Eenmaal op school ging ik naar me les we hadden wiskunde tot aan de pauze ik ging met twee meisjes om namelijk Chaima en Fadoua ze waren allebei harstikke knap Chaima was slank en had groene ogen voor de rest was ze getint en had ze lang bruin stijl haar. Fadoua was ook slank en getint ze had zwart krullendhaar en had lichtbruine ogen.
Ik voelde me het lelijke eendje tussen hun zelf was ik best dik alles aan me lichaam was vettig vooral mijn gezicht ik heb altijd geprobeerd om af te vallen maar het is me nooit gelukt mijn haar was ook niks aan het was lang en lelijk ik haatte mezelf.
'' Ee dikke geef is even een pen riep Soufian naar me '' en terwijl mijn hoofd rood werd gaf ik hem een pen ik schaamde me dood en dacht bij mezelf morgen ga ik weer beginnen aan een dieet.
Eenmaal thuis gekomen ging ik mijn moeder helpen met pakken ze zou vanavond weggaan.
2 uur later stonden we op Schiphol ik gaf mijn moeder een dikke knuffel met tranen in me ogen liet ik haar gaan. Ik wou niet dat ze wegging ondanks dat ze niks kon doen tegen mijn vader voelde ik me wel veiliger als zij er was maar nu ze weg is.. It's gonna be a nightmare We zaten in de auto en me vader begon weer '' Luister je moeder is nu weg al haar taken worden nu jouw taken berepen? ''' ja papa antwoorde ik.
We waren eindelijk thuis ik ging bidden en daarna slapen.
De volgende ochtend moest ik extra vroeg opstaan ik moest nu ook voor mijn zusje gaan zorgen.
Gapend liep ik de trap af en ging naar de keuken om haar tas klaar te maken.
Over 10 minuten breng ik haar naar Khadija, Khadija is een vriendin van mijn moeder haar zoon zit op de zelfde school als mijn zusje Dunya.

Bedankt Khadija dat je Dunya kunt brengen en ophalen ik kom haar gelijk ophalen na dat ik klaar ben van school. Is goed Hbiba zei Khadija Ik gaf haar een zoen en ging naar school.

Tijdens de les zat ik naar mijn schema te kijken die ik had gemaakt voor komende maand en hoopte na 1 maand 4 kilo kwijt te zijn ook had ik via de computer een paar buik/been spieroefeningen uitgeprint die ik kon volgen zelf speelde ik ook voetbal alleen mijn vader weet daar niks van en helaas kan ik daarom niet elke training aanwezig zijn ik haatte het dat hij zo is waarom heb ik dit waarom? Het woord liefde ken ik niet ik heb het nooit gevoeld van Fadoua en Chaima krijg ik ook niet bepaald de indruk dat ze om me geven ik heb juist het gevoel dat ze me niets gunnen en ik snap niet waarom ze hebben allebei een vriendje ze zijn knap dragen mooie kleren ik loop er bij als een zwerver.
Er is een jongen die ik best leuk vind en Fadoua is daar van op de hoogte en in plaats van de ze me wilt helpen zegt ze dat ik het kan vergeten en bij hem nooit een kans kan maken.
Maja het heeft toch geen zin nu ik wil eerst mijn doel bereiken en dat is afvallen als ik eenmaal als dat gewicht kwijt ben ga ik shoppen met mijn wel verdiende geld. Op mijn vader hoefde ik niet te rekenen ik had een bijbaantje bij de AH als vakkenvuller van hem zou ik nooit iets krijgen.

Na school ging ik mijn zusje ophalen daarna ben ik direct naar huis gegaan en heb het eten gekookt mijn vader kwam niet veel later thuis van ze werk.
SOUKAINAA!! Woedend kwam hij op me af met een riem en begon me te slaan '' Waarom is het huis nog vies?! Jij bent de huisvrouw je hoort schoon te maken '' maar pa..pa.. Ik.. Ikkk..e..waa...ss de hele dag op school snikte ik ' het kan me niet schelen als ik thuis kom moet het huis schoon zijn begrepen '' en daarna vervolgde hij me weer een paar meppen met de riem ik verloor voor even mij bewustzijn eenmaal weer bijgekomen kreeg ik nog een klap tegen me gezicht '' Ga nu de tafel afruimen dan moet je mijn kamer opruimen en mij kleren strijken '' Zwijgend liep ik weg en deed wat hij me vroeg ik zat onder de blauwe plekken met moeite deed ik als het huishoudelijke werk gelijk daarna heb ik mijn Zusje in bad gedaan en vervolgend in bed daarna ben ik zelf gaan douchen alles deed pijn en weer barste ik in tranen uit ik deed mijn woede verichten mij gebed ik deed een Dua waarin ik vroeg dat hier snel een einde aan komt.
Gelijk daarna ben ik aan mijn huiswerk gegaan niet veel later ging mijn telefoon...



MOET IK VEDER GAAN????