Bekijk volle/desktop versie : Mensen met verschillende buien, persoonlijkheden, verschillende gevoelens voor



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

01-05-2013, 18:34
Dezelfde mensen...
Ben je dan gewoon door de war door de stress of ben je bezeten door tig djinns?

01-05-2013, 18:35



Citaat door verhaalmaakster:
Dezelfde mensen...
Ben je dan gewoon door de wat door de stress of ben je bezeten door tig djinns?
Nee ik denk iedereen dat wel heeft en dan zou iedereen dus bezeten zijn

01-05-2013, 18:37

Citaat door SecretsMogoli:
Nee ik denk iedereen dat wel heeft en dan zou iedereen dus bezeten zijn
Ik heb echt tijden dat k mezelf haat, is dat een djinn of ben ik dat gewoon verhaalmaakster?

01-05-2013, 18:40

Citaat door verhaalmaakster:
Ik heb echt tijden dat k mezelf haat, is dat een djinn of ben ik dat gewoon verhaalmaakster?
Haha hoe bedoel je leg is uit, waarom haat je dan je zelf?? ligt eraan dus..
ik heb da ook wel eens omdat ik dan dom bezig ben geweest ofzo en niet aan me afspraken houdt ma das normaal

01-05-2013, 18:42



Citaat door SecretsMogoli:
Haha hoe bedoel je leg is uit, waarom haat je dan je zelf?? ligt eraan dus..
ik heb da ook wel eens omdat ik dan dom bezig ben geweest ofzo en niet aan me afspraken houdt ma das normaal
Gewoon als ik in de spiegel kijk dan denk k 'tfoe k haat je' uit het niets. Ik haat gezelschap ik weet niet hoe ik mij moet gedragen dat haat ik ook van mezelf. Ik weet niet welke gezichtsuitdrukking ik moet opzetten bij bepaalde gevoelens.

Uh volg je het nog?

01-05-2013, 18:43
Verricht rouqiya schat.

01-05-2013, 18:44

Citaat door Milky_:
Verricht rouqiya schat.
nee joh zo erg is het niet i think.

01-05-2013, 18:44

Citaat door verhaalmaakster:
Gewoon als ik in de spiegel kijk dan denk k 'tfoe k haat je' uit het niets. Ik haat gezelschap ik weet niet hoe ik mij moet gedragen dat haat ik ook van mezelf. Ik weet niet welke gezichtsuitdrukking ik moet opzetten bij bepaalde gevoelens.

Uh volg je het nog?
haha ja kan het nog allemaal volgen ik herken het wel heb het ook af en toe alleen misschien heb jij er een ernstige vorm in.
Hoelang heb je dit al en speelt zich vaak af?

01-05-2013, 18:45

Citaat door Milky_:
Verricht rouqiya schat.
ik geloof daar niet zo in

01-05-2013, 18:46

Citaat door SecretsMogoli:
haha ja kan het nog allemaal volgen ik herken het wel heb het ook af en toe alleen misschien heb jij er een ernstige vorm in.
Hoelang heb je dit al en speelt zich vaak af?
Ja altijd heb ik dat of dat mensen mij heel lang nastaren, wordt ik onzeker van.
Of dat ik heel nep lach, gewoon heel nep... Ik kan heel moeilijk echt lachen, ik vind bijna niks grappigs alleen als het heel erg grappig is.

01-05-2013, 18:47

Citaat door verhaalmaakster:
Dezelfde mensen...
Ben je dan gewoon door de war door de stress of ben je bezeten door tig djinns?
Ik heb al heel lang last van bezetenheid en wollah het heeft me echt gek gemaakt.
Pfff ik kan niet nadenken. Zit constant zo een enorme druk op me dat ik nooit kan rusten.
Dus ik doe dan ook vaak dingen zonder na te denken waarbij ik later spijt krijg.

Ik kan daarom ook de ene keer enorm blij zijn met mijn leven terwijl ik de volgende dag bijvoorbeeld zelfmoord zou willen plegen. Zo gek is het. Of in de ochtend huilen en in de avond alles al vergeten zijn.

01-05-2013, 18:47
Misschien is jouw gezelschap gewoon niet leuk

01-05-2013, 18:48



Citaat door verhaalmaakster:
Ja altijd heb ik dat of dat mensen mij heel lang nastaren, wordt ik onzeker van.
Of dat ik heel nep lach, gewoon heel nep... Ik kan heel moeilijk echt lachen, ik vind bijna niks grappigs alleen als het heel erg grappig is.
Ik weet niet in mijn oren klinkt het niet ernstig omdat het mij bekend voorkomt maar misschien is het toch wel verstandig om dan roukya te verrichten om voor de zekerheid te nachekken of je werkelijk bezeten bent en je daardoor misschien je beter in je vel gaat voelen. Raadpleeg een imam.

01-05-2013, 18:49

Citaat door SiratAlMustaqim:
Misschien is jouw gezelschap gewoon niet leuk
Dit slaat nergens op en jij hoort zogenaamd het goeie voorbeeld te geven

01-05-2013, 18:50

Citaat door SecretsMogoli:
Dit slaat nergens op en jij hoort zogenaamd het goeie voorbeeld te geven
??? Ik begrijp het niet waarom zou ik het goeie voorbeeld geven?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9