Bekijk volle/desktop versie : Jouw vriend/man gaat alleen op reis met vriend. Done/not done?



Pagina's : [1] 2

01-05-2013, 18:01
Hoe denken jullie hierover?

met vriendenx (:lol

01-05-2013, 18:02


Besaha. Zal ie wel nodig hebben dan.

01-05-2013, 18:04
Dan is de kans groot dat de hedendaagse vrouw thuis ook de bloemetjes buiten gaat zetten.

01-05-2013, 18:06
Liever niet, zoals hij mij voor goede redenen binnen laat blijven heb ik liever dat hij niet naar het buitenland gaat voor vakantie met zijn vriend.

01-05-2013, 18:07



Citaat door MrNe3ne3:
Dan is de kans groot dat de hedendaagse vrouw thuis ook de bloemetjes buiten gaat zetten.
Hihihihihi

01-05-2013, 18:08
Zo not done gewoon.

01-05-2013, 18:08

Citaat door ArifRules:
Besaha. Zal ie wel nodig hebben dan.


Oke oke.

Citaat door MrNe3ne3:
Dan is de kans groot dat de hedendaagse vrouw thuis ook de bloemetjes buiten gaat zetten.


Dat is de risico die je dan neemt he.

Citaat door La_Chika:
Liever niet, zoals hij mij voor goede redenen binnen laat blijven heb ik liever dat hij niet naar het buitenland gaat voor vakantie met zijn vriend.
Ja precies. Ik zit nu in zo'n situatie, maar heb wel gezegd dat ik het oké vond, aangezien ik niet het jaloerse vriendinnetje wil uithangen. Maar vind het eigenlijk 3 x niks.

01-05-2013, 18:09

Citaat door Base101:
Hihihihihi


Jij zou het zeker overwegen

01-05-2013, 18:09

Citaat door Unpredictables:
Hoe denken jullie hierover?

met vriendenx (:lol
Vertrouwen of angst heet dat.
Gezien je opmerking leid je mensen al naar een bepaald antwoord.

Ze doet maar als ze denkt dat ze daar blij van word.

01-05-2013, 18:09

Citaat door Unpredictables:
Oke oke.


Dat is de risico die je dan neemt he.


Ja precies. Ik zit nu in zo'n situatie, maar heb wel gezegd dat ik het oké vond, aangezien ik niet het jaloerse vriendinnetje wil uithangen. Maar vind het eigenlijk 3 x niks.


Succes alvast

01-05-2013, 18:16

Citaat door Unpredictables:
Oke oke.


Dat is de risico die je dan neemt he.


Ja precies. Ik zit nu in zo'n situatie, maar heb wel gezegd dat ik het oké vond, aangezien ik niet het jaloerse vriendinnetje wil uithangen. Maar vind het eigenlijk 3 x niks.
Begrijp me niet verkeerd, en met alle respect, maar een vriend hoor je niet te hebben. Wees oplettend wat je doet...

En als het in kwestie en verloofde of dergelijke was, zou ik in jouw plaats het hem melden. Want nu denkt hij dat het bij jou wel goed zit, hij weet niet dat je het niet fijn vind. Je hoeft het niet dramatisch te vertellen of dergelijke, maar ik zou als ik jou was toch wel mijn mening klaar hebben liggen voor hem. Dan weet hij tenminste wat ik er echt van vind...

01-05-2013, 18:17
Ja, maar niet langer dan 2 weken.

01-05-2013, 18:20


Niet met vrienden wel met broeders.

01-05-2013, 18:21

Citaat door Lamyya:
Niet met vrienden wel met broeders.
Hetzelfde toch? Of worden 'broeders' alleen de praktiserende genoemd?

01-05-2013, 18:22

Citaat door Petrus:
Vertrouwen of angst heet dat.
Gezien je opmerking leid je mensen al naar een bepaald antwoord.

Ze doet maar als ze denkt dat ze daar blij van word.


Náh heeft helemaal niks met vertrouwen of angst te maken. Ik vertrouw mijn vriend volledig. Ik vind het alleen niet kunnen dat hij mij dit soort dingen wel verbiedt, maar dat hij het zelf wel doet, aangezien het ''bij mannen een normale zaak'' is.

Citaat door MrNe3ne3:
Succes alvast
Dankje

Pagina's : [1] 2