Bekijk volle/desktop versie : draadloos internet installeren van ''online''?? en wachtwoord vergeten van laptop??



01-05-2013, 13:34
dag allen,

hoop dat iemand me hiermee kan helpen, graag wil ik weten hoe ik draadloos internet kan installeren van ''online''?

En is er een manier om erachter te komen wat mijn wachtwoord is van mijn laptop? ben em namelijk vergeten en kan er nu niet meer op....

pleazzzzzze help me out

01-05-2013, 14:00


thanks voor je snelle reactie, ik ga het zo even uitproberen, maar als ik die wpa code invoer dan beveilig ik hem toch ook voor anderen die niet mijn internet kunnen aftappen?

En ik bedoel mijn wachtwoord van mijn laptop, dus als ik em aanzet en hij vraagt om wachtwoord van mijn admin-account..
heb alles geprobeerd maar ik kom er gwn niet in...

01-05-2013, 14:47
WOOOOW WAT EEN MAKKIE!!! wifi is gelukt thanks en nu ga ik het volgende even proberen maar wel een vraagje: als ik dat eruit haal wis ik dan niet al mijn bestanden en als ik em eruit haal en vervolgens er weer in stop en ik doe mijn laptop aan dan kom ik er gwn in??



ooh en nog een hele kleine ini mini vraagje: mijn linkermuisknop doet het niet, ik kan er niks mee selecteren etc als je begrijpt wat ik bedoel.. hoe los ik dit op

01-05-2013, 20:32
haha bedoel muis van me laptop, heb geen aparte muis

maaruuuh ik heb die kap dus los gemaakt maar heb niks kunnen vinden :s is er geen andere optie...

04-05-2013, 19:26



Citaat door Guest100:
Achh mijn excuses, ik werk zelden met de muis van mijn notebook. ( Vind het persoonlijk erg irritant. ). gebruik gewoon een externe muis.
De probleem met jou muis knop is meestal heel makkelijk op te lossen. 9 van de 10 gevallen zit er te veel vuil onder de knopje waardoor die niet goed werkt. Je moet je notebook demonteren en de binnenwerk schoon blazen of zuigen.
In jou geval wordt dat wel moeilijk omdat je niet weet wat je moet losmaken.

De Cmos batterij moet er zeker zijn maar misschien zit die op een ander plek, of onder de toetsenbord of elders. Echt een kwestie van demonteren van je notebook en zoeken waar die zit.

Betreft je windows w8 account, der is een ander opties, maar dan moet jij de bios in !!!! alleen als ik je alles ga uit legen wordt het erg moeilijk, lastige en een lang verhaal. Daarbij kun je per ongeluk dingen doen wijzigen waardoor je heel je notebook verpest. Beter niet doen.

Breng hem gewoon naar een computer winkel of vraag iemand in jou buurt die verstand heeft van computers en notebooks.

Anders houd het helaas voor je op.
helaas, dan zit er niks anders op dan iemand te vinden die mijn laptop kan fixen. heel erg bedankt voor je hulp

07-05-2013, 02:03

Citaat door Meisje-01:
WOOOOW WAT EEN MAKKIE!!! wifi is gelukt thanks en nu ga ik het volgende even proberen maar wel een vraagje: als ik dat eruit haal wis ik dan niet al mijn bestanden en als ik em eruit haal en vervolgens er weer in stop en ik doe mijn laptop aan dan kom ik er gwn in??



ooh en nog een hele kleine ini mini vraagje: mijn linkermuisknop doet het niet, ik kan er niks mee selecteren etc als je begrijpt wat ik bedoel.. hoe los ik dit op

Je kan dubbelklikken op mousepad. Dar werkt ook. Probeer maar. Dus de plek waar je de muis mee beweegt. Als je met je vinger 2 keer tabt (net als klikken bij muis) heb je dat ook. Kijk op Marktplaats of iemand dat onderdeel verkoopt

10-05-2013, 18:43
je hebt gelijk.. alleen moet ik flink oefenen om het onder de knie te krijgen..

danku

10-05-2013, 18:45

Citaat door Meisje-01:
je hebt gelijk.. alleen moet ik flink oefenen om het onder de knie te krijgen..

danku

Of mousepad vervangen....

11-05-2013, 18:09

Citaat door allogtoon:
Of mousepad vervangen....
mousepad van mijn laptop vervangen? dus je weet dat het 100% daar aan ligt en niet aan de instellingen ofso :s