Bekijk volle/desktop versie : Spontante film en fotografie !!



Pagina's : [1] 2

01-05-2013, 12:29
[Wie kent er een soortgelijke fotograaf??]

01-05-2013, 13:01


Voor.in antwerpen pm me

01-05-2013, 13:02








Voor meer info PM!

01-05-2013, 13:27
Spontane fotografie maakt hele mooie foto's, maar levert verschrikkelijke dvd's af. Helaas heb ik dat zelf moeten ervaren. Dus kijk er goed mee uit.

01-05-2013, 13:39



Citaat door Marokkaansejurk:
Spontane fotografie maakt hele mooie foto's, maar levert verschrikkelijke dvd's af. Helaas heb ik dat zelf moeten ervaren. Dus kijk er goed mee uit.

Echt? Wat is er mis met de DVD's dan.
Ik ben helemaal weg van haar foto's maar heb nooit eerder een filmpje gezien

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

01-05-2013, 13:46
Ik heb hele vage beelden gekregen. Te fel belicht. Zo erg dat je niet eens kan zien dat er op een schaal van de serveersters roomsoesjes zitten. Laat staan gezichten van de mensen. Dan heb ik het niet eens over de montage. Als ik nou kwalitatieve moederbandjes had, dan kon ik ze nog door iemand anders laten monteren. En geloof me, ik heb daar echt veel geld voor over om een mooie dvd te hebben van de bruiloft. Maar helaas. Ze hebben het nog een keer geprobeerd, maar het blijft bagger slecht. En het ergste is dat ik gewaarschuwd ben geweest, maar helaas had ik niet geluisterd. Ik heb nog 1 wanhoopsmail gestuurd in oktober vorig jaar ergens. Nou ik heb niet eens reactie gekregen. Ik wil niemand zwart maken, maar ik wil gewoon niet dat iemand dezelfde fout maakt als die ik heb gedaan. Succes met jullie keuzes.

01-05-2013, 16:10

Citaat door Marokkaansejurk:
Spontane fotografie maakt hele mooie foto's, maar levert verschrikkelijke dvd's af. Helaas heb ik dat zelf moeten ervaren. Dus kijk er goed mee uit.
Ow echt waar?? wat erg, waren de fotos ook niet goed?

01-05-2013, 16:13

Citaat door MetalsaS:
Ow echt waar?? wat erg, waren de fotos ook niet goed?
Ik lees nu pas jou reactie, betreft bovenstaande zin, maar omg echt erg joh.. maar ja het is nu eenmaal gebeurd dank je wel voor de tip!

01-05-2013, 18:02
Nibras film |& fotografie en najwa is een aanrader

01-05-2013, 18:06

Citaat door Alessiya:
Nibras film |& fotografie is een aanrader
eb jij haar meegemaakt? weet je ook wat de prijzen zijn?

01-05-2013, 18:16
een buurmeisje van me heeft nibras gehad op haar bruiloft en het zag er prachtig uit, mooi in elkaar gezet, de fotos als de filmen zagen er gewoon professioneel uit.
Citaat door MetalsaS:
eb jij haar meegemaakt? weet je ook wat de prijzen zijn?

01-05-2013, 18:17

Citaat door Marokkaansejurk:
Spontane fotografie maakt hele mooie foto's, maar levert verschrikkelijke dvd's af. Helaas heb ik dat zelf moeten ervaren. Dus kijk er goed mee uit.
wat erg voor je. misschien kan je nibras vraen of zij iets kan fixen. ik weet dat zij heel erg professioneel te werk gaat.

01-05-2013, 19:10


weddingshoots-fotografie

pm me maar voor meer info.

01-05-2013, 19:28
Nibras lijkt mij ook een goede. Ben benieuwd wat zij vraagt voor een wedding.

01-05-2013, 21:32
Nibras film & fotografie is heel professioneel in haar films. Zeker de moeite waard. Vreselijk lijkt het me als je trouwdag slecht gefilmd is en dat er dan ook niks meer aan te doen valt. Echt zonde man.

Pagina's : [1] 2