Bekijk volle/desktop versie : Ik snap niet dat er mannen zijn...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

30-04-2013, 16:16
die hun vrouw met los haar, heel weinig verhullende kleding naar buiten laten gaan. en dan soms ook nog trots naast haar lopen. Waar is jullie mannelijkheid gebleven? Ik vraag het me gewoon af, niemand hoeft zich aangevallen te voelen.

30-04-2013, 16:18


Oke. Jij hebt je 2 minuten van fame gehad. Sluit je topic maar of wacht je op nog meer PM's? Als ideale vrouw die correct kleedt loopt je inbox nu vol toch.

30-04-2013, 16:20

Citaat door Murrie:
Oke. Jij hebt je 2 minuten van fame gehad. Sluit je topic maar of wacht je op nog meer PM's? Als ideale vrouw die correct kleedt loopt je inbox nu vol toch.
Waarom bestempel je mij als ideale vrouw die zich correct kleedt? Alsof je me kent. Ga toch heen. deze topic gaat niet over mij. Begrijpend lezen, voor je reageert.

30-04-2013, 16:23
Chmayt oe safi.

30-04-2013, 16:31


Dat zijn net hollanders trots opdat er mannen zijn die naar hun vrouw kijken en zij mooi/sexy gevonden worden terwijl een beetje man juist afschuw zou moeten voelen wanneer hij er bij stilstaat wanneer dat zou gebeuren.

30-04-2013, 16:36

Citaat door rr_deluxe:
Waarom bestempel je mij als ideale vrouw die zich correct kleedt? Alsof je me kent. Ga toch heen. deze topic gaat niet over mij. Begrijpend lezen, voor je reageert.
Hahahaha jij bent kapot zielig. Je vraagt om complimenten en prijst jezelf de hemel in meer niet. Wat maakt iemand die geen hoofddoek draagt minder vrouwelijk? Gooi jezelf toch weg lelijkerd. Zelfs met een kopdoekje wordt je er niet knapper op.

30-04-2013, 16:40

Citaat door Murrie:
Oke. Jij hebt je 2 minuten van fame gehad. Sluit je topic maar of wacht je op nog meer PM's? Als ideale vrouw die correct kleedt loopt je inbox nu vol toch.
!!!

30-04-2013, 16:41
Ik sluit me aan bij Murrie, wat is dit voor retardtopic. Térin.

30-04-2013, 16:42
Gooi jezelf weg.

30-04-2013, 16:47
Ik snap het ook niet

30-04-2013, 16:47
Moest je hier nou echt een topic over openen? als jij je niet kunt vinden in wat anderen doen is het je goed recht maar ga er niet mee te koop. Laat iedereen in zijn of haar waarde en hou je vooral met je eigen dingen bezig immers een beter milieu begint bijzelf !

30-04-2013, 16:49
Hoezo snap je het niet? Die vrouwen hebben de broek aan in het huwelijk

30-04-2013, 16:49



Citaat door Murrie:
Oke. Jij hebt je 2 minuten van fame gehad. Sluit je topic maar of wacht je op nog meer PM's? Als ideale vrouw die correct kleedt loopt je inbox nu vol toch.


Citaat door mister_anouar:
Moest je hier nou echt een. Lat topic over openen? als jij je niet kunt vinden in wat anderen doen is het je goed recht maar ga er niet mee te koop. Laat iedereen in zijn of haar waarde en hou je vooral met je eigen dingen bezig immers een beter milieu begint bijzelf !
-

30-04-2013, 16:50

Citaat door Moordwijf_:
Hahahaha jij bent kapot zielig. Je vraagt om complimenten en prijst jezelf de hemel in meer niet. Wat maakt iemand die geen hoofddoek draagt minder vrouwelijk? Gooi jezelf toch weg lelijkerd. Zelfs met een kopdoekje wordt je er niet knapper op.
hahahaha, bedankt voor je hassanaats! Helemaal serieus en gefrustreerd erop ingaan. Wallahila grappig.

30-04-2013, 16:52

Citaat door _DiepOngelukkig:
Hoezo snap je het niet? Die vrouwen hebben de broek aan in het huwelijk
Ja dat zou je inderdaad denken, is op zich niks mis mee de broek aan hebben in een huwelijk. snap alleen niet dat er mannen bestaan die het een compliment ofzo vinden dat hun vrouw van top tot teen word bekeken door andere mannen. Is toch zwaar respectloos tegenover je vrouw en jezelf als man zijnde.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7