Bekijk volle/desktop versie : Poepende imams in het Cobramuseum



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

16-01-2005, 16:22
In het Cobramuseum in Amstelveen is een expositie van zeer controversiële kunst van de Marokkaans-Nederlandse kunstenaar Rachid Ben Ali te zien.
De schilder maakte na de moord op Theo van Gogh 40 schilderijen waarin hij laat zien hoe hij over de islam denkt.
Het resultaat is heftig: neukende en uit hun mond poepende imams, naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam, en dat alles in een spoor van bloed en geweld. De schilderijen zijn nog tot en met 6 maart in het Cobramuseum te zien.

Bron: AT5

16-01-2005, 16:39


Ik ga er heen!

16-01-2005, 16:40
Vuilee vieze stink HOND is het ......hahahha laat hem dat maar eens in Marokko doen...

16-01-2005, 16:43
Heeft hij wel lijfwachten?

16-01-2005, 16:44



Citaat door ceuta:
Vuilee vieze stink HOND is het ......hahahha laat hem dat maar eens in Marokko doen...
Hallo ceuta,

Forumleden van Marokkaanse afkomst roemen Marokko om haar godsdienstvrijheid en tolerantie. Zou een dergelijke tentoonstelling in Marokko niet kunnen denk je?

Groet,

Immanuel

16-01-2005, 16:48
Apart.

Vind het maar raar dat iemand met -waarvan ik denk- een Islamitische achtergrond mee doet met de Islamofobische hype.

Ik heb een hekel aan geweld. Ik snap niet dat iemand die een Islamitische achtergrond zoiets vreselijks wilt associeren met mensen die zijn achtergrond beleiden. Dat een buitenstaander dat nu denkt, oke. Maar als je weet wat de Islam inhoudt en nog zo een beeld wilt schetsen.. Ik vind dat maar raar.

16-01-2005, 16:51

Citaat door Heiba:
Apart.

Vind het maar raar dat iemand met -waarvan ik denk- een Islamitische achtergrond mee doet met de Islamofobische hype.

Ik heb een hekel aan geweld. Ik snap niet dat iemand die een Islamitische achtergrond zoiets vreselijks wilt associeren met mensen die zijn achtergrond beleiden. Dat een buitenstaander dat nu denkt, oke. Maar als je weet wat de Islam inhoudt en nog zo een beeld wilt schetsen.. Ik vind dat maar raar.
Ik ben hier wel een aantal mensen tegengekomen die de islam propageren die uit hun mond poepen.

16-01-2005, 16:57

Citaat door frank herbert:
Ik ben hier wel een aantal mensen tegengekomen die de islam propageren die uit hun mond poepen.
Zulke figuren zul je overal wel tegenkomen.

Niet ieder mens is nu eenmaal begenadigd met een goed stel hersenen.

16-01-2005, 17:01

Citaat door Heiba:
Zulke figuren zul je overal wel tegenkomen.

Niet ieder mens is nu eenmaal begenadigd met een goed stel hersenen.
Ik erger me vooral aan forumleden die uit hun mond poepen en desondanks over een goed stel hersens lijken te beschikken.

16-01-2005, 17:06

Citaat door frank herbert:
Ik erger me vooral aan forumleden die uit hun mond poepen en desondanks over een goed stel hersens lijken te beschikken.
Ach. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Met niemand zul je het altijd helemaal eens zijn.

16-01-2005, 17:12

Citaat door Heiba:
Ach. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Met niemand zul je het altijd helemaal eens zijn.
Het maakt in ieder geval een enorme overtuigingdrang in me wakker.

16-01-2005, 17:16

Citaat door frank herbert:
Het maakt in ieder geval een enorme overtuigingdrang in me wakker.
Wees blij.

Dan ben je een echte debatter.

16-01-2005, 17:20


Ja, vooral doen


en

Citaat:
Als je in Friesland woont, ben je dan alochtoon ??
grapje zeker??

16-01-2005, 17:20

Citaat door :Amirtangawij::
Waar woontie ik snij se nek af >!
Als je toch al gaat, vergeet dan niet bij het INTT (NT-2) instituut langs te wippen voor een propere taalles.

16-01-2005, 17:21

Citaat door :Amirtangawij::
Waar woontie ik snij se nek af >!
Laat hem lekker schilderen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12