Bekijk volle/desktop versie : Gecompliceerde Liefde



28-04-2013, 23:28
Hoi ik heb al veel mooie verhalen hier gelezen en wilde graag ook een verhaal plaatsen dit is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf dus ik hoop dat het jullie zal bevallen
ik zal alvast beginnen
Ik was opgetogen dat ik bijna klaar was met mijn werk ik moest nu alleen nog de vloer dweilen. Dan was ik klaar. Mijn baan hield in dat ik kantoren moest schoonmaken ideaal was het niet maar ik het het geld nodig op mijn studie te betalen. Ik pakten mijn ipod en stond net op het punt om mijn oordoppen in mijn oor te doen. Maar ik hoorden stemmen Ik keek op de klok 11 uur dat was vreemd er was niemand hier normaal op dit tijdstip behalve de bewakers maar die waren op de eerste etage. ik ben al tijd al nieuwsgierig aangelegd en liep richting de stemmen ik hoorden een diepe mannelijke stem praten, We kunnen ze hier niet mee weg laten komen ik zal niet rusten tot ik mijn wraak krijg ,Denk, na Aziz je kan alles niet zo op het spel zetten wat als het niet goed uitpakt wil je je hele leven vast zitten? denk aan het vedriet dat je je ouders zou laten doorstaan Karim ik zal niet kunnen rusten tot ik ze heb vemoord ik kan hier niet mee blijven leven en doen als of er niks aan de hand is, Ik werd duizelig wie waren deze mannen en wie waren ze van plan om te vermoorden het was een chaos in mijn hoofd moest ik iemand waarshuwen de politie bellen maar eerst zou ik hier weg moeten vluchten, Ik moest hier zo snel mogelijk weg. ik stond op het punt om weg te rennen maar de deur werd plotseling geopend geschrokkenkeek ik in zijn groene ogen.
En was verstijfd niet omdat ik bang was maar omdat ik nog nooit zo een knappe man in mijn leven heb gezien.Ik moest zijn schoonheid even laten inwerken en voelde mijn mond open vallen hij maakten gevoelens in mij los waar ik nooit het vermoeden van hun bestaan had geweten, .Hij had donker bruin stijl haar en was breed en gespierd. vollle lippen hij was werkelijk prachtig ik werd uit mijn gedachten verstoord omdat hij mij ruw vast pakten wat heb je gehoord zei hij kwaad wie heeft je gestuurd hij ramelde mij door elkaar vertel op
Moet ik door gaan ?

28-04-2013, 23:32


doorgaan ???