Bekijk volle/desktop versie : Wat is echt zonde op een bruiloft?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-04-2013, 18:48
Hello dames ben benieuwd naar jullie meningen.. Sommige houden hun wedding groot en sommige klein en intiem ieder z'n eigen ding. Wat ik mij dus afvraag is wat is nou echt weg gegooid geld op een bruiloft wat je ooit heb meegemaakt? Ik heb zelf veel bruiloften meegemaakt en bij een paar dacht ik is dat nou echt niet too much wat ik echt overbodig vind zijn chocolade fonteinen, acts zoals buikdanseressen en dans acts van soort jbeli en wat ik ook keer meemaakte was een film van de bruid bruidegom hele filmpje in elkaar geknutseld toen dacht ik damn waar is dit voor nodig? vertel nu jullie!

28-04-2013, 18:51


zou et niet wete maar UPA!

28-04-2013, 18:51
Bedankjes zijn nergens voor nodig! Mensen gooien ze toch vaak weg..

28-04-2013, 18:52
3amaria, rookmachine(:maf, DJ, zangers/zangeressen(sommigen vragen echt laila chakir en jalal hamdaoui om te komen!!), 5 jurken, catering van 15.000 euro, theeshow en zo heb ik nog veel meer maar hier kwam ik alleen op..

28-04-2013, 18:52


Eigenlijk vind ik alles zonde, ngaffa, dj, catering, bubbels, duiven, limousine, fotografe, 3amaria, rook tijdens de ''modeshow'' eigenlijk alles

28-04-2013, 18:54
Bedankjes, circusacts (zeepbellen, rook, vuurwerk), vrouwtje of mannetje met een dienblad die een act doet, koekjes, vaak blijven ze gewoon in dat bord liggen. Zie liever briwat of loempiaatjes,

28-04-2013, 18:55
ja ja even roddelen yek...
uiteindelijk willen de meeste toch alle toeters en bellen alleen kunnen de meeste dit niet betalen en komen op m.nl zeurennnnnnnnnnn

28-04-2013, 18:55
Een bruiloft van 15000-20000

28-04-2013, 18:56

Citaat door glimlachje07:
Bedankjes zijn nergens voor nodig! Mensen gooien ze toch vaak weg..
Mijn bedankjes niet

Nee ff serieus, ligt eraan wat voor bedankjes. Bijvoorbeeld een korancd of kholpotje dat gooit niemand weg.

28-04-2013, 19:02

Citaat door _saloua_:
ja ja even roddelen yek...
uiteindelijk willen de meeste toch alle toeters en bellen alleen kunnen de meeste dit niet betalen en komen op m.nl zeurennnnnnnnnnn
Onzin dit ik heb de bruiloft van me leven leven gehad hen er echt van genoten heb een catering gedaan die echt super lekker eten serveerde ( wat overbleef werd meegeven ) ziana ( dat moet haast wel ) Dj en fotograaf en bedankjes die waren niet echt nodig maar me zusje deed ze me cadeau en voor de rest heeft me broertje dakka voor ons cadeau gedaan. Ik heb geen thee shows rookmachine en die blabla gedaan het was zonder al deze poespas een geweldige bruiloft

28-04-2013, 19:02
Bruidstaart van zoveel verdiepingen Meestal zit iedereen dan al
Vol..

28-04-2013, 19:03

Citaat door taboeharesht20:
Bruidstaart van zoveel verdiepingen Meestal zit iedereen dan al
Vol..
Ik heb een aansnij taart gedaan niks gigantische bruidstaart de gasten kregen al veel eten dus bruidstaart is inderdaad zonde

28-04-2013, 19:07


Bellenblaas, rook of confetti... Onzin!

28-04-2013, 19:10

Citaat door pureglossy:
Onzin dit ik heb de bruiloft van me leven leven gehad hen er echt van genoten heb een catering gedaan die echt super lekker eten serveerde ( wat overbleef werd meegeven ) ziana ( dat moet haast wel ) Dj en fotograaf en bedankjes die waren niet echt nodig maar me zusje deed ze me cadeau en voor de rest heeft me broertje dakka voor ons cadeau gedaan. Ik heb geen thee shows rookmachine en die blabla gedaan het was zonder al deze poespas een geweldige bruiloft
Klinkt gezellig meid!

28-04-2013, 19:10
Bedankjes zijn juist niet zonde, maar leuk! Had laatst een bruiloft van een achternicht en die had dat niet gedaan, vond het maar vreemde en miste echt iets

Wat wel zonde is is de 3amaria en confetti e.d.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6