Bekijk volle/desktop versie : U wish.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-04-2013, 15:17

It's time for a new story ladies and gentlemen.
Mijn eerste verhaal, dus rustig met jullie commentaar
Dit verhaal gaat over Meryam en Sabri. Meer lezen jullie in het verhaal.
Ik hoef geen ups om door te gaan, want zelf vind ik het ook irritant om
een verhaal te lezen en te wachten op een vervolg tot er genoeg ge'upt is.
Mohim, enjoy the story.


28-04-2013, 15:27


'Slaat oe slaam, 3la Rasoul Allah, illa zajla zesidna Mohammed, Allahoum3aaaaal zejl3ali' 'Slaat oe slaam, 3la Rasoul Allah, illa zajla zesidna Mohammed, Allahoum3aaaaal zejl3ali' Hoorde ik voor me. Ik liep rustig achter de stoet aan richting de zaal waar Sabri en de rest van de familie op me aan het wachten waren. Ik voelde een spanning in mijn onderbuik. Vandaag is de dag van mijn bruiloft. Ik voelde me gelukkig en vergat alles om me heen totdat ik de 'JOEJOEJOEJOEJOEJOEJOE' hoorde die me terug smeet in de realiteit. Ik liep wat sneller om de stoet bij de houden. Voor de deur van de zaal moest ik even blijven staan. De deur werd geopend en ik liep naar binnen. Er werden rozenblaadjes mijn richting opgegooid en ik liep verder naar Sabri, die op de 3amaria op me zat te wachten in zijn grijze Armani pak. Ik keek verliefd zijn kant op en hij knipoogde naar me. 'Slaat oe slaam, 3la Rasoul Allah, illa zajla zesidna Mohammed, Allahoum3aaaaal zejl3ali joejoejoejoejoejoejoejoe' hoorde ik weer. Ik zag mijn moeder en kon het niet laten om een traan te laten vallen, ja heel cliché, maar het gebeurde gewoon. Ik liep naar de 3amaria en stond daar even stil. Sabri stond op en pakte mijn gezicht en gaf me een kus op mijn voorhoofd. 'Je ziet er prachtig uit prinsesje.' Fluisterde hij. Er ging weer een kriebel door mijn buik bij het horen van zijn diepe stem. Ik ging naast hem zitten en sloot mijn ogen voor even. Ik haalde diep adem en keek de zaal rond. Ik voelde me intens gelukkig en niemand zou dat van me af kunnen nemen. Sabri pakte mijn hand en kneep er even in. Ik glimlachte en dat zou ik de rest van de avond blijven doen en de rest van mijn leven samen met Sabri, want voor deze avond... ach dat is verleden tijd. Ik kijk naar de toekomst.


28-04-2013, 15:31
Ik ben benieuwd, ga vooral door!!

28-04-2013, 15:32
upsaaa nieuwe fan meld zich aan

Prachtig schat ga zo door check je hoekje

28-04-2013, 16:04


'Meryam, Meryam, Meeeeeeeeeeeeeeeeeeryam.' Ik schrok op uit mijn gedachten. 'Huh, wat, wie?' Zei ik verward. 'Huh, wat, wie?' Herhaalde Amira mij op een overdreven manier. 'Meryam, waar ben je met je gedachten joh?' Zei ze. 'Ach, nergens Mira, ik was gewoon aan het denken.' Zei ik nonchalant. 'Okééééé dan. Maar nu even ter zaken. Over een week gaat mijn zus trouwen en we moeten nog van alles regelen.' Zei ze. 'Ja, I knooooooow. Je hebt het de afgelopen 3 maanden nergens anders meer over.' Zei ik lachend. Amira's zus zou inderdaad trouwen en hoe ze dat ging doen, het gaat nergens anders over in dit huis. Ik liep met Amira mee naar haar kamer en ging op haar bed zitten. 'Nou, wat wil je aan dan?' Zei ik. 'Nou, luister. Mijn zus wil dat jij, Samira, Malika en ik in babyroze gaan, want wij zijn haar stoet.' Zei ze. 'Dus het is babyroze. Ik dacht aan een leuke takshita met torenhoge hakken en een bijpassend tasje?' Zei ze nadenkend. 'Oké oké, oke.' Zei ik. 'Je hebt een plan en waar gaan we dit plan kopen?' 'Nou, gewoon in Antwerpen? Want hier in Nederland vinden we sowieso niks. Dus we moeten naar België.' 'Oké. mijn moeder brengt ons wel.' Zei ik. 'Moooooooi, dat is dan geregeld. We moeten morgen gaan, zodat we de rest van de week de tijd hebben om de hapjes en dergelijke te regelen en de zaal te versieren.' Zei ze terwijl ze rondjes liep. 'Ik snap echt niet waarom jullie daar niet gewoon mensen voor inhuren Amira, genoeg geld daarvoor.' Zei ik nadenkend. En dat was ook zo, want Amira's vader had net als de mijne autobedrijven. Zo zijn onze families trouwens ook met elkaar in contact gekomen. 'Nou, slimmerd. Dat kooooomt, omdat als je het niet zelf doet, de bruiloft noooooit goed loopt. Je moet dingen zelf regelen.' Zei ze wijs. Het zal wel, dacht ik. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al vrij laat was. Ik stond op en zei tegen Amira 'Is goed boo, maar ik moet nu gaan, ik app je later wel over wanneer we kunnen gaan.' 'Is goed hbiba, doe voorzichtig onderweg.' 'Komt goed.' Ik liep naar buiten en stopte mijn iPod in mijn oren en hoorde het liedje 21 questions van 50 cent. 'I just want to chill and twist alot, catch suns in my 7-45 you drive me crazy shorty I need to see you and feel you next to me I provide everything you need and I like your smile I don't wanna see you cry got some questions that I got to ask and I hope you can come up with the answers babe.' Ik was helemaal in gedachten gezonken en lette niet echt goed op wat er om me heen gebeurde. 'Kijk uit!' Schreeuwde iemand en ik werd ruw omver geduwd en viel met een smak op de grond. Ik zag een auto wild stoppen en iemand uit stappen. 'Oh meisje toch, gaat het wel goed?' Zei een oude man bezorgd. 'Uhm, ja.' Zei ik nog licht in shok van wat er gebeurde. Ik stond snel op en keek om me heen wie me omver had geduwd. Er stond een jongen in een gescheurde jeans en wit shirt voor me. 'He dame, gaat het wel?' Zei hij. 'Uh, ja.. Ik.. Uhm.. Ja, ik moet gaan.' Zei ik snel en liep vlug weg. Ik schaamde me kapot en haalde direct mijn oortjes uit mijn oren en rende naar huis. Ik deed vlug de deur open en rende naar mijn kamer. Oh mijn God, wat een schande. Ik kon mezelf wel wat aandoen. Hoe kon ik zo lomp zijn? Ik dacht aan de jongen, damn, hij heeft gewoon mijn leven gered. Ik voelde mijn hart sneller kloppen en bedacht me dat ik hem niet eens had bedankt... Fxck! Slim Meryam, niet eens bedank je hem dat ie je leven heeft gered. Oeffffff, ik haalde diep adem en bedacht me maar dat ik moest gaan douchen om dit even te vergeten. Ik kleedde me uit, pakte wat ik nodig had en liep naar de badkamer. Ik deed de kraan aan en ging onder de douche staan. Ik voelde iets prikken op mijn been en zag dat ik een schram had, neeeeeeee ook dat nog. Ik sloeg wanhopig tegen het glas van de cabine. Moet mij weer overkomen joh. Ik moest me bedwingen om niet in tranen uit te barsten en haalde diep adem. Het komt wel goed, sprak ik mezelf moedig toe. Ik douchte me snel en ging er onder vandaan. Ik liep in badjas naar mijn kamer en pakte een trainingspak van Bjorn Borg en föhnde mijn krullen. Ik deed het in een knot en liep naar beneden. Ik liep de keuken in en zag dat er een note op de koelkast hing. 'Lieverd, er ligt eten in de oven voor je, eet het op en ga je huiswerk maken. Kus Yemma.' Ik zuchtte en bedacht me lachend dat ze me ook gewoon kon appen. Ik deed de oven open en zag couscous met kip. Ik at het snel op, stopte alles in de vaatwasser en liep naar mijn kamer.

Ik deed mijn huiswerk rustig en hoorde opeens de bel gaan. Ik keek op de klok en zag dat het 17:35 uur was. Hmmm, wie kon dat nou zijn? Mijn ouders zouden pas tegen 8 uur thuis zijn en mijn broertje en zusje waren bij mijn oma. Mijn broer die had nog wat dingen te doen dus hij zou het ook niet kunnen zijn. Ik liep naar de deur en deed open. Ik schrok toen ik de jongen van daarstraks voor me zag. 'He dame, je had je tas laten liggen daarnet en ik wilde hem even langs brengen, ik hoop niet dat ik je stoor, want je kijkt nogal geschrokken.' 'Nee, nee.. Ik.. Uhm.. Wie.. Hoe weet je waar ik woon?' Stotterde ik. 'Ja, het stond in je agenda, vandaar.' Zei hij lachend. 'Maar waarom heb je hem niet gewoon naar het bureau gebracht?' Zei ik. Meryam, wat ondervraag je hem nou? Hij heeft je tas toch gebracht? Bedank hem snel. Zei ik tegen mezelf. 'Oh, grapje. Ik bedoel bedankt dat je hem hebt gebracht.' Zei ik snel. Ik keek naar de grond en voelde mijn hoofd rood worden. 'Geen dank, voor zo een mooie meid breng ik hem wel snel.' Zei hij lachend. Ik zag dat als hij lacht 2 kuiltjes heeft. Ik voelde een kriebel en herstelde me snel. 'Oké, nou. Uhm, bedankt dan maar, ook voor je redding daar straks. Tot ziens.' Zei ik snel. 'Hij keek me nog even aan en wilde iets zeggen, maar bedacht zich. 'Geen dank, ik zie je nog wel.' Zei hij en draaide zich om het pad af.

Ik rende naar boven en plofte op mijn bed neer. Ik kon me niet meer concentreren en draaide op mijn zij. Wie was hij? Ik lag te denken en werd zo moe dat ik in een blok in slaap viel.

28-04-2013, 16:06

Citaat door bambu25:
Ik ben benieuwd, ga vooral door!!


Citaat door marmita15:
upsaaa nieuwe fan meld zich aan

Prachtig schat ga zo door check je hoekje
Dank jullie wel , ik heb een extra lang vervolg geschreven. Ik ga zo verder. Veel leesplezier en bedankt voor het uppen

28-04-2013, 16:17
Graag gedaan schat upsss

28-04-2013, 16:38

Citaat door Thankmelater-:
Ik rende naar boven en plofte op mijn bed neer. Ik kon me niet meer concentreren en draaide op mijn zij. Wie was hij? Ik lag te denken en werd zo moe dat ik in een blok in slaap viel. [/SIZE][/B]
Ik werd wakker met knallende hoofdpijn en keek op de klok die 03:45 uur aangaf. Oh mijn Godddddd, zo vroeg of laat, ach wat boeit het, ik kon nu toch niet meer slapen. Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik 5 apps had. Ik had geen zin om te kijken wie het was dus legde ik hem neer en stond even op. Ik werd helemaal draaierig en mijn benen begonnen te trillen. Ik ging snel weer zitten en legde mijn hoofd in mijn handen. Ik haalde diep adem en probeerde te kalmeren.Ik ademde in en uit en stond weer rustig op. Ik liep naar de badkamer en plonsde wat water in mijn gezicht. Oké, doe voorzichtig, sprak ik mezelf weer toe. Het moest waarschijnlijk komen door dat belachelijk ongeluk van gistermiddag. Ik liep rustig terug naar mijn kamer en ging weer zitten op mijn bed. Ik pakte mijn telefoon en keek wie me appte, ja hoor Amira. Ik reageerde snel over wat er was gebeurd en legde mijn telefoon weer weg. Ik ging op mijn rug liggen en dacht na over die jongen die mij had gered. Ik zag zijn groen grijze ogen voor me en zijn fantastische kuiltjes als hij lacht. Ik weet niet eens hoe heet verdorie, pffff, Meryam waarom vroeg je het niet gewoon? Dan kon je hem bedanken. Ach, gebeurd is gebeurd. Ik kan de tijd niet terug draaien. Ik ging op mijn zij liggen en probeerde weer wat te slapen.

Die ochtend werd ik wakker gemaakt door mijn moeder, dat Amira voor de deur stond om naar België te gaan. Ik stond snel op, kleedde me in een tuniek en jeans met daarover een zwart leren jack. Deed mijn krullen los en liep vlug naar de auto. 'Mer, wat was er nou gebeurd gisteren?' Zei Amira direct. 'Sht, ik vertel het straks, mijn moeder is erbij.' Zei ik snel. Ik wilde niet dat mijn moeder ongerust werd. Amira knikte en hield zich stil. 'Ik hoop dat jullie mooie jurken kunnen vinden.' Zei mijn moeder opgewekt. Ik keek naar haar en zag haar prachtige gezicht, wat hield ik van die vrouw. Ik hoorde Amira zeggen dat het wel goed zou komen en dat ze voelde dat ze vandaag de perfecte jurk zou vinden. Ik was met mijn gedachten weer ergens anders en keek uit het raam.
Toen we aankwamen liepen we winkel in winkel uit, maar nergens vonden we wat we zochten. 'Weet je Mira, vind je niet dat baby roze een beetje moeilijk te vinden is? Wat dacht je van een andere kleur?' Zei ik. 'Oké, maar dan moeten we dat ook aan Samira en Malika doorgeven, want zij moeten hetzelfde aan.' Zei Amira nadenkend. 'Oké, nou laten we verder zoeken.' Zei ik positief. 'We moeten matchen, waarom dragen we niet allemaal een takshita die meerdere kleuren heeft en 1 kleur hetzelfde?' Zei ik nadenkend. 'Juist, dat is een goed idee.' Zei mijn moeder. 'Oké, goed idee.' Zei Amira oppeppend. We gingen verder met onze speurtocht en ik vond een prachtige jurk. Die mij perfect stond.


'Wauwie, Merrrrrrr, perfect! Dat is onze matchkleur, zwart.' Zei Amira. En snel zocht ze naar iets wat daar ook op leek. En ja hoor, ze vond hem direct. Ze paste hem en ze zag er geweldig uit.


'Dames, jullie zien er PRACHTIG uit, Ma Shaa Allah.' Zei mijn lieve moeder. We rekenden af en liepen naar de volgende winkels voor onze schoenen en accessoires. We vonden leuke dingen en aan het einde van de dag liepen we met handen vol tassen naar de auto. 'Ik app Samira en Malika voor de wijzigingen.' Zei Amira lachend. Een tijdje later zei ze 'Ach, kijk ze vinden het een top idee en kunnen niet wachten tot de bruiloft.' 'Ik ook niet Mira, we gaan echt feesten zaterdag.' Zei ik lachend. Maar ik wist nog niet dat zaterdag een nog betere dag zou worden dan ik dacht..

28-04-2013, 16:39

Citaat door marmita15:
Graag gedaan schat upsss
Een extra groot vervolg voor jou schat, bedankt voor het uppen, enjoy the story

28-04-2013, 17:00

Citaat door Lieve-ikram:
UPP vervolgje?
Komt eraan !

28-04-2013, 17:32
waar is diee???

28-04-2013, 18:34

Citaat door Lieve-ikram:
waar is diee???
Sorrrrry, ik ga NU een XXL vervolgje voor je schrijven.

28-04-2013, 19:22



Citaat door Thankmelater-:
'Dames, jullie zien er PRACHTIG uit, Ma Shaa Allah.' Zei mijn lieve moeder. We rekenden af en liepen naar de volgende winkels voor onze schoenen en accessoires. We vonden leuke dingen en aan het einde van de dag liepen we met handen vol tassen naar de auto. 'Ik app Samira en Malika voor de wijzigingen.' Zei Amira lachend. Een tijdje later zei ze 'Ach, kijk ze vinden het een top idee en kunnen niet wachten tot de bruiloft.' 'Ik ook niet Mira, we gaan echt feesten zaterdag.' Zei ik lachend. Maar ik wist nog niet dat zaterdag een nog betere dag zou worden dan ik dacht..[/SIZE]


Die zaterdag

Tuut, tuut, tuut. Ik stond op en deed mijn wekker uit, het was 7 uur in de ochtend. Ik maakte Amira, Malika en Samira die bij mij sliepen snel wakker. 'Kom, we gaan snel douchen en omkleden.' Zei ik. 'Amira ga jij maar als eerst, wij gaan ondertussen het huis opruimen en dan gaan we zo om de beurt douchen, doe wel snel.' Zei ik snel. 'Oké, ik ga al.' Zei Amira. Ondertussen gingen Samira, Malika en ik opruimen en alles klaarzetten voor ons uiterlijk. Een halfuurtje later ging Samira douchen en ging Amira haar haren drogen. Twee uurtjes later hadden we allemaal gedoucht en opgeruimd. Ik liep naar mijn kamer en gingen we maskertjes opdoen. 'Oh mijn God, ik heb zooooo een zin in vanavond.' Zei Samira. 'Ik oooook, oh mijn God, Mira je zus gaat gewoon trouwen!' Zei Malika. 'Ik wil ook trouwen..' Zei Amira dromerig. 'Nou, ik nog niet, zou ook totaal niet weten met wie ik dat zou moeten doen haha.' Zei ik lachend. 'Maak je een grap of zo? Er zijn genoeg jongens die met jou zouden willen trouwen, jij geeft ze alleen geen aandacht.' Lachte Amira. 'Omdat ze niet hebben wat ik wil.' Zei ik. 'Maar oké, we gaan nu onze haren doen.' We krulden onze haren en deden make-up op. Het was ondertussen 1 uur in de middag en we moesten naar het huis van Amira om te wachten tot haar man haar zou ophalen. We deden onze jurken aan, hakjes, tasjes pakken, parfum opspuiten en we konden gaan.
Ik ging in de auto zitten en startte hem op, we reden met zijn viertjes naar het huis van Amira. We stapten uit en gingen naar binnen. We groetten iedereen en kletsten wat met elkaar, een uurtje later kwam de aanstaande van Amira's zus en zijn familie haar ophalen. We gingen buiten staan en klapten in onze handen toen ze naar buiten kwam. 'Slaat oe slaam, 3laaaa Rasoul Allah, illa zejla zesidna Mohamed, Allahoum3aaaaaaal zejl3ali. JOEJOEJOEJOEJOEJOE.' Deden we met zijn allen. 'Meryam, doe je kreet nog eens.' Zei Amira snel. Ik deed nog een keer mijn 'joejoejoejoejoe' en pakte een derboeka. Amira's zus liep voorbij en Samira, Malika, Amira en ik liepen haar joelend en trommelend achterna. Amira's zus stapte de auto in en wij in de auto daarachter. De stoet reed weg naar de zaal in Amsterdam, waar het feest officieel zou worden gevierd.

Bij de zaal aangekomen stapten Amira, Malika, Samira en ik als eerste uit. We gingen om en om staan en ik sloeg als eerste op de derboeka. We deden weer een Slaat oe slaam en ik mocht weer eens 'joejoejoejoejoe' doen. Amira's zus en haar man liepen voorbij en wij gooiden rozenblaadjes op ze. We liepen achter hen aan en gingen verder met zingen en trommelen. De gasten waren al aanwezig en wij liepen nu voorop met Salima (Amira's zus) en haar man achter ons aan. Ik liep voorop met de derboeka en deed 'joejoejoejoejoe', ik liep rustig door en stopte voor de 3amaria. Samira, Amira, Malika en ik draaiden ons om, gingen aan de kant en lieten het bruidspaar erlangs. Ze gingen zitten en wij maakten volop muziek en vreugdekreten voor ze. We gingen zo een minuut of 10 door. Het was nu tijd voor het eten. We gingen rustig op onze plekken zitten en ik keek rond. Opeens stond ik verstijfd.

Dat was.. Dat was.. Oh mijn God. Dat was die jongen die afgelopen week mijn leven had gered. Wat deed hij hier? Ik keek hem aan en hij had me opgemerkt. Hij keek me aan en knipoogde. Ik keek direct naar de grond en werd rood. Hij zag er zo fantastisch uit in zijn zwarte pak met stropdas . Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden, maar herstelde me zodat er niet over me zou worden gepraat. Ik at wat en een halfuurtje later werd het tijd om te dansen. De dj zette een dansnummer op, maar niemand stond op om te dansen. Ik keek Amira aan. Ze gaf me een blik met als doel dat ik als eerste op zou staan om te dansen. Ik pakte een sjaal met belletjes en deed hem om mijn heupen. Ik ademde in en keek in de richting van de jongen die mijn leven had gered. Ik ademde uit en zette mijn angst aan de kant. Ik begon met mijn schouders te wiegen en zette mijn heupen erachteraan. Ik draaide een rondje en schudde met mijn haren. Ik zakte even door mijn knieën en ging zo even in mijn eentje door met dansen. Ik liep in de richting van Amira en trok haar overeind. We deden een dans met zijn tweeën en iedereen klapte mee op de beat van de muziek, even later stonden ook Samira en Malika op om mee te dansen. Opeens hoorde ik een van mijn favoriete nummers.

[video=youtube;m5gLD2uqjPI]http://www.youtube.com/watch?v=m5gLD2uqjPI[/video]

En ik begon met mijn heupen te dansen en ik genoot van de stemming. Opeens stond er iemand voor me te dansen. Het was de jongen die mijn leven had gered. Ik keek hem even aan en stond stil. Oh mijn God, ik herstelde me snel en begon weer te dansen. Hij danste met me mee en ik bewonderde hoe goed hij kon dansen. Ineens stopte hij iets in mijn hand en liep hij even weg. Ik ging ook even zitten en opende mijn hand. Het was een briefje en er stond op kom even achter me aan naar buiten. Ik voelde hoe rood ik werd en Amira kwam naar me toe, ik verstopte het briefje snel. 'Hee, boo. Gaat het wel?' Zei ze bezorgt. 'Uhm, ja ik ga even naar buiten. Ik heb het warm.' Zei ik snel. 'Moet ik mee?' Vroeg ze. 'Nee joh, maak plezier ik kom zo terug.' Zei ik terwijl ik wegliep.

Ik liep de zaal uit en keek om me heen. Ik werd aangetikt en ik schrok. 'Oh sorry, ik wilde je niet laten schrikken.' Zei de jongen die me gered had lachend. 'Nee, je liet me niet schrikken.' Zei ik snel. 'Oké, zullen we even naar buiten gaan? Het is hier nogal drukjes.' Zei hij. 'Oh, ja is goed.' Zei ik vluchtig. 'Ik heet Sabri trouwens.' Zei de jongen. Sabri.. Dacht ik. Dat betekent een geduldige man. Wist ik ook alleen, omdat ik een paar jaar moskeelessen had gevolgd, want ik spreek geen woord Arabisch. 'En jij?' Vroeg Sabri. 'Oh, ik heet Meryam, aangenaam.' Zei ik snel. 'Prachtige naam voor een prachtige meid.' Zei hij. 'Haha, dankjewel.' Zei ik verlegen. We liepen naar buiten en liepen een rondje. 'Ben je familie?' Vroeg hij. 'Uh, nee ik ben een goede kennis van de familie van de bruid en jij?' Zei ik. 'Ik ben de neef van de bruidegom, hoe gaat het trouwens sinds het ongeluk? Je was erg geschrokken zeker?' Vroeg hij. 'Oh.. Uhm.. Nou ja het gaat wel beter, nogmaals bedankt voor je redding, ik zou misschien dood geweest zijn.' Zei ik. 'Ach, nee joh, het was geen probleem.' Zei hij. 'Maar Meryam, ik wil niet dat je denkt dat ik je versier of zo, maar mag je nummer? Ik wil je gewoon beter leren kennen als jij dat ook wilt.' 'Uhm.. Nou.. Oké, maar je moet je geen ideeën in je hoofd halen.' Zei ik. 'Nee, ik doe dat ook niet, ik wil je gewoon beter leren kennen, that's it.' Ik gaf hem mijn nummer en zei toen 'Ik moet weer naar binnen, want ze wachten waarschijnlijk op me.' 'Oké, je kunt goed dansen trouwens, ga maar dan loop ik wat later zodat ze niks doorhebben.' Zei hij. 'Is goed dankjewel.' En ik liep naar binnen. Mijn hart sloeg zo snel dat ik bang was dat ie uit mijn kas zou springen. Amira liep op me af en trok me mee om te dansen. Ik haalde adem en maakte mijn gedachten leeg. De rest van de avond verliep geweldig. Ik appte tijdens de taart met Sabri en niemand had wat door. 'Meryam, kom we moeten ze naar de auto begeleiden.' Zei Amira. 'Is goed ik kom.' Ik pakte de derboeka en schraapte mijn keel en zong Allah ya Moulana. Ik sloeg op de derboeka en werd gevolgd door Amira, Malika en Samira die met me mee zongen. We liepen naar de auto en de deur werd geopend door de chauffeur. We gingen voor de auto staan en maakten plaats, zodat ze naar binnen konden gaan. Ze stapten in en reden weg. We liepen weer naar binnen en de dj gaf aan dat het feest afgelopen was. Het was ondertussen 2 uur in de nacht en ik ging zitten, toen pas voelde ik hoe moe mijn lijf was. Ik pakte mijn telefoon en zag een app van Sabri.

Ik ga naar huis, ik hoop je snel weer te zien. Je bent prachtig en kan geweldig dansen. Fijne nacht en slaap lekker strakjes x
Dankjewel, leuk je te hebben ontmoet, ik zie je vast snel weer, slaap ook lekker x.

Ik voelde mijn hart sneller kloppen, maar ik herstelde me, ik mocht niet verliefd worden, dat zou niet goed zijn. Ik ademde diep in en uit en hielp mee met opruimen, om 3 uur in de nacht reden we naar het huis van Amira om daar de nacht door te brengen, we deden onze jurken uit, gingen om de beurt douchen en iedereen viel in slaap, behalve ik. Ik stond even op en liep naar het raam. Ik pakte mijn telefoon en keek naar de foto van Sabri. Hij was echt mooi, ik mocht niet verliefd worden, maar zijn uiterlijk maakte het me verdomd moeilijk. Ik schudde de gedachtes weg en liep weer naar mijn plek om te slapen.

28-04-2013, 19:25
Big vervolg voor de fans, I hope you all still enjoy the story. Straks plaats ik nog een vervolgje.

Thankmelater-

28-04-2013, 19:41
Is mijn verhaal niet leuk ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6