Bekijk volle/desktop versie : Sealife Scheveningen



27-04-2013, 09:58
Hi,

Is sealife in Scheveningen leuk voor kinderen t/m 4 jaar? En doen ze daar ook speciale excursietjes voor kinderen van die leeftijd? Iemand weleens dit ervaren?

27-04-2013, 10:10


Ik ga er binnenkort naar toe met de kids,ik hoorde dat het leuk is want ze zien verschillende vissen met allerlei kleuren.

27-04-2013, 10:24
ben er 3 jaar terug voor t laatst geweest en vond het maar een sloeberige bende. je bent er veel te snel doorheen en het ziet er allemaal al zo afgeleefd en grauw uit. dat zal een kleintje wel niet opvallen maar je moet er in elk geval niet teveel van verwachten. afzetters...

27-04-2013, 10:27

Citaat door OemPaloempa:
ben er 3 jaar terug voor t laatst geweest en vond het maar een sloeberige bende. je bent er veel te snel doorheen en het ziet er allemaal al zo afgeleefd en grauw uit. dat zal een kleintje wel niet opvallen maar je moet er in elk geval niet teveel van verwachten. afzetters...
Wat ben
Jij een
Pessimist zeg.. GGZ zal je goed doen..

27-04-2013, 10:29


Najib is erg leuk hoor. Al die vissen en visjes en zoveel kleur.. Ze hebben
Voor kids van die clown voorstellingen en of speelruimtes of klein
Bioscoopje voor kids .. Echt gezellig hoor.. En je kunt er ook eten en
Drinken halen.. Neem Jalil mee zal die echt leuk
Vinden is ook leerzaam voor hem..

27-04-2013, 10:52

Citaat door OemPaloempa:
ben er 3 jaar terug voor t laatst geweest en vond het maar een sloeberige bende. je bent er veel te snel doorheen en het ziet er allemaal al zo afgeleefd en grauw uit. dat zal een kleintje wel niet opvallen maar je moet er in elk geval niet teveel van verwachten. afzetters...
Dat kan maar wij hoeven het niet leuk te vinden. Zolang de kids maar een leuke dag hebben.

27-04-2013, 10:53

Citaat door kittkat:
Ik ga er binnenkort naar toe met de kids,ik hoorde dat het leuk is want ze zien verschillende vissen met allerlei kleuren.


Citaat door Nina_love:
Najib is erg leuk hoor. Al die vissen en visjes en zoveel kleur.. Ze hebben
Voor kids van die clown voorstellingen en of speelruimtes of klein
Bioscoopje voor kids .. Echt gezellig hoor.. En je kunt er ook eten en
Drinken halen.. Neem Jalil mee zal die echt leuk
Vinden is ook leerzaam voor hem..
Thanks.

laters

27-04-2013, 12:31
Ik wil ook met de kids gaan, maar dan in oberhausen.
Ik las ergens dat het niet toegestaan voor mensen met clausrofobie en dat heb ik namelijk.

27-04-2013, 15:12
ik ben er wel eens geweest, maar dat is alweer lang geleden.
Het is leuk voor een keertje om het gezien te hebben en de kinderen zullen hun ogen ook uitkijken.
Je hebt er heel veel mooie en verschillende vissen. Ook zo een aquarium tunnel waar je door heen kunt lopen, mooi om alles van dichtbij te zien.
Na 1x heb je het wel gezien. En doe vooral rustig aan, want je bent er snel uitgekeken.

27-04-2013, 15:21
Is een flop. Echt niks aan. En je bent er snel doorheen.

27-04-2013, 15:22
Het is zeker een flop, je kan je geld beter ergens anders aan besteden.

27-04-2013, 15:40

Citaat door Najibsri:
Dat kan maar wij hoeven het niet leuk te vinden. Zolang de kids maar een leuke dag hebben.
wij waren ook met kinds maar kinderen hebben een concentratiespanne van 3 seconde dus die rennen dat aquarium zo door.

27-04-2013, 15:51



Citaat door OemPaloempa:
wij waren ook met kinds maar kinderen hebben een concentratiespanne van 3 seconde dus die rennen dat aquarium zo door.
Is sealife echt zo klein?