Bekijk volle/desktop versie : Dader zware agressie: "Ik heb die vuile zwarte geslagen"



26-04-2013, 21:03

Citaat door Pozerd:
In een ziekenhuis in Jette werd vorige week een 24-jarige Vilvoordenaar opgenomen met zware verwondingen aan het hoofd. Hij zou met een baseballknuppel geslagen zijn in een Gents café. Toen zijn familie zijn verdwenen gsm belde, zei een stem volgens de krant La Dernière Heure: "Ja, ik ben diegene die de vuile zwarte geslagen heeft." Vervolgens zou hij beginnen zingen zijn.

Volgens de dokters heeft het slachtoffer, Junior, slagen gekregen met een baseballknuppel op de voorkant en de achterkant van zijn schedel.Momenteel herinnert hij zich niet eens in welke zaak de feiten plaatsvonden. Na de feiten keerde hij met barstende hoofdpijn en voortdurend overgevend terug naar Vilvoorde. Daar toonde een scan intracraniële bloeduitstortingen. In het universitair ziekenhuis van Brussel werd hij drie uur lang geopereerd en sindsdien ligt hij in een coma.

De familie is op zoek naar getuigen. Volgens de politie vonden de feiten plaats in de nacht van dinsdag op woensdag tussen middernacht en vijf uur 's ochtends. De politie vermoedt dat de feiten gepleegd zijn in een zaak op de Overpoortstraat.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1615597/2013/04/16/Dader-zware-agressie-Ik-heb-die-vuile-zwarte-geslagen.dhtml
.

26-04-2013, 21:46


Laf gedoe.

26-04-2013, 22:41
Moest dat nu gebeuren in overpoort ?