Bekijk volle/desktop versie : Nigeriaanse Imams tegen vaccinatieprogramma Polio



Pagina's : [1] 2

16-01-2005, 00:17

16-01-2005, 00:31



Citaat door Scottie:
Meneer Scotie,de Afrikanen met name de Moslims geloven de Blanken niet meer wegens hun Hypocrisie en Criminele activiteiten in de Koloniale Tijdperk.
Jij moet je frustratie en Haat gericht aan Blanke Kolonisten niet de Afrikanen.

16-01-2005, 03:01

Citaat door Scottie:
Ik vind het een kwalijke zaak dat een vaccinatie programma wordt gesaboteerd, maar de imams daar hebben echt niet zoveel macht om dit tegen te houden. De reden dat er zoveel mensen aan aids sterven in Afrika is omdat het vaticaan tegen voorbehoedsmiddelen is en dit saboteerd. Vergeet niet dat het vaticaan een van de machtigste organisaties ter wereld is, maar daar hoor je niemand over.

16-01-2005, 03:07
Dat vind ik ook belachelijk van de paus!!!

16-01-2005, 11:33



Citaat door najeema:
Ik vind het een kwalijke zaak dat een vaccinatie programma wordt gesaboteerd, maar de imams daar hebben echt niet zoveel macht om dit tegen te houden. De reden dat er zoveel mensen aan aids sterven in Afrika is omdat het vaticaan tegen voorbehoedsmiddelen is en dit saboteerd. Vergeet niet dat het vaticaan een van de machtigste organisaties ter wereld is, maar daar hoor je niemand over.
De vaccinatie programma is niet wordt gesaboteerd.De mensen er zijn gewoon voorzichtig wegens hun Slechte Ervaren in de verleden wat betreft Blanke Kolonisten.

16-01-2005, 13:29

Citaat door najeema:
Ik vind het een kwalijke zaak dat een vaccinatie programma wordt gesaboteerd, maar de imams daar hebben echt niet zoveel macht om dit tegen te houden. De reden dat er zoveel mensen aan aids sterven in Afrika is omdat het vaticaan tegen voorbehoedsmiddelen is en dit saboteerd. Vergeet niet dat het vaticaan een van de machtigste organisaties ter wereld is, maar daar hoor je niemand over.

16-01-2005, 13:41

Citaat door Scottie:
Jij hebt het altijd verkeerd meneer Scottie.Je moet realiseren dat Nigeria een Democratie is met een gekozen president en de regering bepaalt alles wat er gebeurt niet de IMAMS!!!
Jij kent de ware Islam niet daarom die Domme Uitingen van je

18-01-2005, 10:30

Citaat door hamidu:
Jij hebt het altijd verkeerd meneer Scottie.Je moet realiseren dat Nigeria een Democratie is met een gekozen president en de regering bepalt alles war er gebeurt niet de IMAMS!!!
Jij kent de ware Islam niet daarom die Domme Uitingen van je

19-01-2005, 00:53

Citaat door Scottie:
Meneer scottie,de Imams zijn ook Tegen kinderverlamming.Ze zijn nogmaals voorzichtig!!!

19-01-2005, 02:28

Citaat door Scottie:
'mosllims leren imams te zien als iemand die direct in kontakt met Allah staat.'

Compleet fout.

19-01-2005, 14:53

Citaat door Guy:
'mosllims leren imams te zien als iemand die direct in kontakt met Allah staat.'

Compleet fout.
Dit is niet waar. Imams zijn geleerden in de islam, maar het blijven gewoon mensen. We mogen best advies vragen aan een imam maar we moeten niet de mening van een imam klakkeloos gaan volgen.

19-01-2005, 18:27

Citaat door najeema:
Dit is niet waar. Imams zijn geleerden in de islam, maar het blijven gewoon mensen. We mogen best advies vragen aan een imam maar we moeten niet de mening van een imam klakkeloos gaan volgen.
Ja ik weet. Ik citeerde dat stukje uit de text van Scottie, het was niet mijn mening....

19-01-2005, 18:45



Citaat door Scottie:
Die paus heeft namelijk een veel betere manier om zulke ziektes tegen te gaan..

Voorkomen is veel beter dan voorbehoedsmiddelen!!

19-01-2005, 21:02

Citaat door Guy:
Ja ik weet. Ik citeerde dat stukje uit de text van Scottie, het was niet mijn mening....
ok guy.

19-01-2005, 21:14
Ga een naar staphorst of zo'n andere "gelovige" gemeente. Een groot gedeelte heeft polio, omdat hun ouder uit religieuse overtuigingen hun kinderen niet lieten inenten. Ok worden er transplantaties en bloedtransfusies geweigerd.

Een hele tijd terug is er een docu geweest, waar deze, inmiddels volwassen kinderen, met polio aan het woord kwamen. En echt dankbaar waren ze hun ouders niet.

Pagina's : [1] 2