Bekijk volle/desktop versie : wie



Pagina's : [1] 2

25-04-2013, 22:03
Assalamoe 3aleekoem wa rahmatoe-l-lahi ,
Ik kamp met een aantal problemen zowel prive als zakelijk. Ik studeer op het moment en Ik heb totaal geen aansluiting met mijn klasgenoten. Ze vinden mij raar, Er is ook een enorm normen en waarden verschil. Ik doe erg mijn best om naar school te gaan maar op een of andere manier trek ik het niet meer. ik vind totaal geen uitdaging op school en werk . ik merk dat ik onder mijn kunnen functioneer maar kan het op een of andere manier niet bewijzen. leerkrachten vinden mij lui en gemakzuchtig maar ik verveel me heel erg op school . Ik denk vaak na en en analyseer alles als ik opdrachten krijg wil ik die op mijn gemak doem maar merk dat medestudenten behoefte hebben gelijk aan de slag te gaan en word vaak overschaduwd en kom dommer over dan ik werkelijk van binnen ben en voel. daardoor voel ik me ook dom omdat ik dat uitstraal en merk dat mensen behoefte hebben vaak over me heen te walsen en mij van die rare opmerkingen naar me te berispen. ik voel me als een alien want kamp met deze problemen gedurende mijn studieloop altijd maar geen aansluiting met klasgenoten. Ik word vaak genegeerd . ik voel me eenzaam en faalangsting en onzeker vraag me vaak af of er iets aan mij niet klopt omdat ik telkens maar geen aansluiting vind.


Ik hoop hier dan ook wat van deze 'cravings' te kunnen stillen, mijn frustratie kwijt te kunnen, en tips te kunnen op doen over hoe hier mee om te gaan incha'Allah..

27-04-2013, 14:56


niemadn die reageerd op mij jammer

27-04-2013, 14:57
Ik lees nooit meer dan twee zinnen.

27-04-2013, 14:58
oke zal wel meid thala

27-04-2013, 15:00


Advies voor een benauwend leven..
http://vimeo.com/28085626

27-04-2013, 15:03
machaAllah BarakAllahu Feekoum

27-04-2013, 15:29
Wa 3alaykoemoessalaam wa rahmatoellaah,

Welke opleiding doe je? En op welk niveau, als ik vragen mag?

27-04-2013, 15:42