Bekijk volle/desktop versie : ' Rwina in de C&A '



Pagina's : [1] 2 3

15-01-2005, 20:17
Hallo iedereen,

Jullie wille nie weten. Wat doe je als verkoopster in een groot winkel waar een vrouw uit haar sloffe schiet tegen jou. Ik stond aan de kassa & zo ne ouwe madam kom tege my aankakke da ze haar zak met groente aan de paskamers is vergete & et nu daar nie meer ligt. JAA HAALLOO wat kan ik daar aandoen. Ze smeet zo met kleren enzo ze was gewoon gek geworden. KHad zo zin om haar zo ne tfoumep te geve die heks :verdomme:
Gelukkig grepen de security snel in (die knappe )Pff maar wat zouden jullie doen? Kyk ze stond gewoon een heisa te maken over iets waar jij nix mee te maken had?

Vertel mensen

15-01-2005, 20:25


liegende belg

15-01-2005, 20:28
C&A in de solden

Veel geluk zou k zo zeggen

15-01-2005, 20:31
Whahaha woelah met de solde die wyve bielah bhal diere ze pakke alle kledingst hande vol,
Ruzie make, scheldpartye aan de kassa, jankende kindere
Ongelooflyk.
En dan kwam zy daar nog by met haar groente
Thnx


Citaat door Olijfje1984:
C&A in de solden

Veel geluk zou k zo zeggen

15-01-2005, 20:37


ik werk ook ine en winkel....en als mensen vervelend doen, dan probeer ik gewoon zo netje smogelijk te blijven....en anders laat ik mn baas het opknappen

15-01-2005, 20:47
Ja ik weet als bv diegene uit zn sloffen schiete moede gy zo stil mogelyk probere te prate dan ga die andere automatisch ook kalmeren & zich aanpasse aan u gesprek anders hoor die zichzelf nie es.

(jaja heb me les goe geleerd)

En hoe gaat u baas daarmee om? Wat als u baas daar nie is?


Citaat door Miss9:
ik werk ook ine en winkel....en als mensen vervelend doen, dan probeer ik gewoon zo netje smogelijk te blijven....en anders laat ik mn baas het opknappen

15-01-2005, 21:01

Citaat door Funk Lady Flex:
Ja ik weet als bv diegene uit zn sloffen schiete moede gy zo stil mogelyk probere te prate dan ga die andere automatisch ook kalmeren & zich aanpasse aan u gesprek anders hoor die zichzelf nie es.

(jaja heb me les goe geleerd)

En hoe gaat u baas daarmee om? Wat als u baas daar nie is?


mnm baass neemt de klant dan over, en probeert diegene te kalmeren, en zegt dan tegen mij dat als die persoon vervelend blijft doen ik haar/hem nie meer hoef te helpen de volgende keer


ik heb wel e sgehad dat mn baas er nie was, toen bleef ik gewoon rustig heb alles laten afrekeken, terwijl ze van alles tegen me zei, ben ik gewoon doorgegaan met helpen ...ik kon wel janken

15-01-2005, 21:05
Woullah das zo erg wat ge allemaal wel nie moe aanhore.
Je bedient hen je geeft hen een zo goed mogelyk service & das dan de dank die ge terug krygt

Heb ook es gehad da een vrouw een pak kleren op my smeet toen ik aan de paskamers stond terwyl zy dazelf hoort terug te hangen :verdomme:

Ik neem ontslag


Citaat door Miss9:


mnm baass neemt de klant dan over, en probeert diegene te kalmeren, en zegt dan tegen mij dat als die persoon vervelend blijft doen ik haar/hem nie meer hoef te helpen de volgende keer


ik heb wel e sgehad dat mn baas er nie was, toen bleef ik gewoon rustig heb alles laten afrekeken, terwijl ze van alles tegen me zei, ben ik gewoon doorgegaan met helpen ...ik kon wel janken

15-01-2005, 21:13

Citaat door Funk Lady Flex:
Woullah das zo erg wat ge allemaal wel nie moe aanhore.
Je bedient hen je geeft hen een zo goed mogelyk service & das dan de dank die ge terug krygt

Heb ook es gehad da een vrouw een pak kleren op my smeet toen ik aan de paskamers stond terwyl zy dazelf hoort terug te hangen :verdomme:

Ik neem ontslag
haha erg he ?!

sommige mensen neme "klant is koning "TE SERIEUS

15-01-2005, 21:22
Goed voor je....hopelijk valt die hond van haar je xxxxxxkop aan!!whahahahha

en Morocaan...ik geef je helemaal gelijk hahaha..het is gewoon een liegende BElg..die een beetje aandacht wil (krijgt ze namelijk nooit in tha realitylife)

15-01-2005, 21:24

Citaat door Morocaan:
liegende belg
Leveloos!!!

15-01-2005, 21:25

Citaat door casa_babygurl3:
Goed voor je....hopelijk valt die hond van haar je xxxxxxkop aan!!whahahahha

en Morocaan...ik geef je helemaal gelijk hahaha..het is gewoon een liegende BElg..die een beetje aandacht wil (krijgt ze namelijk nooit in tha realitylife)
wat is er met jou ?

15-01-2005, 21:27


Ik ben de vijand van Funk lady Hoo....!! Maar voor de rest gaat het oke met me..nog meer vragen?

15-01-2005, 21:29
Whahah wollahila ze moete ook nie gaan overdryve


Citaat door Miss9:
haha erg he ?!

sommige mensen neme "klant is koning "TE SERIEUS

15-01-2005, 21:30
Ja ne ouwe zekers & twas ne madam scheetje


Citaat door casa_babygurl3:
Goed voor je....hopelijk valt die hond van haar je xxxxxxkop aan!!whahahahha

en Morocaan...ik geef je helemaal gelijk hahaha..het is gewoon een liegende BElg..die een beetje aandacht wil (krijgt ze namelijk nooit in tha realitylife)

Pagina's : [1] 2 3