Bekijk volle/desktop versie : Moslima's en buiten zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

22-04-2013, 21:08
In deze topic willik graag bewijzen/bronnen zien over volgende casussen:

1. Het verlaten van het huis door een moslima (7ijab/parfum/blikken onderwerp mag geskipt worden, wil vooral weten wat die islamitische 'noodzaak' inhoudt waarvoor een vrouw dr voordeur achter zich dicht mag trekken)
2. Reizen zonder ma7ram (hoe ver is dat nou)
3. Wonen zonder ma7ram en/of alleen
4. Het huis verlaten zonder ma7ram (is dr iets over bekend?)
5. Man die zijn vrouw verbiedt zonder hem het huis te verlaten (is daar islamitische bewijs voor of gewoon gril van de man)?
6. Man die zn vrouw verbiedt te werken tussen mannen terwijl die zelf vrolijk tussen de vrouwen werkt.
7. Voor studeren idem

22-04-2013, 21:11


Ebook: Fatwas of Muslim Women by Shaykhul Islam Ibn Taymiyyah

22-04-2013, 21:13

Citaat door Shaakir:
Ebook: Fatwas of Muslim Women by Shaykhul Islam Ibn Taymiyyah
Tnx maar die hele inhoudstafel bevat nada van wattik vraag.

23-04-2013, 00:19
Oeplakee drmee

23-04-2013, 00:44


wajoooow jij praat over een proefschrift

23-04-2013, 00:47

Citaat door 77777:
wajoooow jij praat over een proefschrift
Als iedereen 1 puntje pakt isset ook goed. Zo liettikket werk innun ver grijs verleden op school ook soms door iedereen behalve mezelf doen.

Nee serieus, ben naaaaaaarstig op zoek naar de antwoorden.

23-04-2013, 00:59
Gierigaards.

23-04-2013, 01:02
Ik kan jouw vragen stuk voor stuk beantwoorden. Als je dat i.i.g. wilt.

23-04-2013, 01:06

Citaat door J.Quddusiyyah:
Ik kan jouw vragen stuk voor stuk beantwoorden. Als je dat i.i.g. wilt.
Waarvoor heppik een topic geopend assik geen antwoorden wil. Dus plaats die antwoorden van je als je die hebt of doe niet zo interessant en laat me met rust, want je begint lelijk irritant te worden.

23-04-2013, 01:10

Citaat door SaraSientje:
Waarvoor heppik een topic geopend assik geen antwoorden wil. Dus plaats die antwoorden van je als je die hebt of doe niet zo interessant en laat me met rust, want je begint lelijk irritant te worden.
En ik stelde het nog zo voorzichtig voor ...
Wat maakt mij irritant?

23-04-2013, 01:14

Citaat door J.Quddusiyyah:
En ik stelde het nog zo voorzichtig voor ...
Wat maakt mij irritant?
Ik stel hier de vragen en dan kom jij met wedervragen die totaaaaaaaaaaaaaaaaal offtopic zijn. Assoffik om vragen verlegen zit, assoffik hier je psychologe ben met je psychische vragen.

Je hebt 0,0 antwoorden en nu wieberen uit m'n topic.

23-04-2013, 01:15
Wassik nog zo serieus begonnen, wordt mn topic direct verpest en beloederd door zo'n loeder.

NEXT.

23-04-2013, 01:21


BismiLlah 'lik.

Ik kan me herinneren dat ik soortgelijke uitspraken gedaan heb in een andere topic. Als ik de reden van jouw verwarring ben, zou ik je vragen graag beantwoorden. M'n aanbod staat nog steeds open, zuster.

23-04-2013, 01:27

Citaat door J.Quddusiyyah:
BismiLlah 'lik.

Ik kan me herinneren dat ik soortgelijke uitspraken gedaan heb in een andere topic. Als ik de reden van jouw verwarring ben, zou ik je vragen graag beantwoorden. M'n aanbod staat nog steeds open, zuster.
Als je echt denkt dat deze topic 'ter ere' van jou is, dan ben je nog verder heen met je psychische stoornis dannikkal voor mogelijk hield.

Wat begrijp je niet aan: oprotten van mij, ik moet je stinkantwoorden niet en dat zustergezeik van je pakt niet bij mij. Yallah tartaq en probeer een ander.

Niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

23-04-2013, 01:28
Zo, topic naar de vaantjes.

Niet dattie uberhaupt bepaald productief was laakma zeggen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9