Bekijk volle/desktop versie : Wie van de dames is (extreem) behaard?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

22-04-2013, 14:21

Citaat door Faisal_Master:
Mijn vriendin heeft een snor die ze maar niet verwijderd krijgt. Zelfs benzine en vuur waren niet opgewassen tegen de stevigheid van haar snorharen. Wie van de dames ervaart hetzelfde en is hierdoor ook suïcidaal geworden?
.

22-04-2013, 14:21


Zelfde geval, alleen heb ik teenhaar.

22-04-2013, 14:23
Ik overweeg een hegschaar te kopen. Maar als benzine en vuur niet opgewassen z'n tegen m'n mooie snorharen, dan zal het een miskoop zijn.

22-04-2013, 14:42

Citaat door Faisal_Master:
Kansloze situatie meid. Ik denk dat alleen het hellevuur uitendelijk de oplossing biedt.
Allah ie7fed, snotneus.

22-04-2013, 15:01


ik heb een behaarde reet, wat daar aan tegen te doen?

22-04-2013, 15:03

Citaat door Faisal_Master:
Jij hebt dus nooit meer geitenwollen sokken nodig.
Elk voordeel heb z'n nadeel.

22-04-2013, 15:07
Hilarisch.

22-04-2013, 15:10

Citaat door Faisal_Master:
Met je reet op het gezicht van gewoonmoi en Is_lam gaan zitten, die 2 schijnen alles te eten, zelfs jouw konthaar waar stront aan kleeft.
Ik wil graag met mijn reet op Broken.Soul gaan zitten. Mag dat?

22-04-2013, 15:15

Citaat door Fiducie:
Ik wil graag met mijn reet op Broken.Soul gaan zitten. Mag dat?
Sorry maar ik hoef niet te stikken, als het niet door de omvang is dan zal het wel de stank zijn. Niet iedereen houdt van een stinkende kxnt zoals jou Nederlandse vriendje. Of heb ik het verkeerd, ben je zo plat als een strijkplank?

Hahaha, jij eet jou eigen kut op, uit frustatie dat had je duidelijk gemaakt d.m.v. jou rode puntje .Alsof ik daardoor wakker moet liggen.

22-04-2013, 15:18

Citaat door Faisal_Master:
Ooit een vrouwelijke samurai gezien die zonder zwaard vecht? Mijn vriendin is hier een kei in, ze heeft gisteren 4 mannen doodgeprikt met haar snor. Het waren gelukkig 4 Hollanders. Ze zeiden iets over haar hoofddoek waar ze niet van gediend was.
Serieus jou vriendin is djihad waardig. Jij moet je wel veilig voelen met zo een vrouw. Ik wou ook dat ik ook zo een snor kracht had, helaas. Eigenlijk gaat er een vraagteken door mijn hoofd, wat gebeurd er met jou tijdens het zoenen met haar? LOL.

22-04-2013, 15:48
Samurai-snorvechten, ik wil wel meedoen!

22-04-2013, 16:02

Citaat door Faisal_Master:
Ze wilde vertrekken naar syrie omdat ze ervan overtuigd was dat ze Assad zou kunnen onthoofden met haar vlijmscherpe snorharen, maar ik hield haar gelukkig tegen met mijn krokodillentranen.

Ik wikkel altijd de leren jas van me vader, die hij al 18 jaar niet meer draagt, om mijn mond (en gezicht) zodat ze me niet beschadigt tijdens et zoenen. Ik ben op zoek naar een bivakmuts gemaakt van krokodillenvacht zodat ik me toch wat veiliger voel tijdens 't wilde gezoen.



Man waarom liet je haar niet gaan, een prik met haar vrome snor en heel Syrie is bevrijd van die tiran. Toe laat maar aub gaan, ik hoop dat ze Assad zijn achterwerk gaat verkrachten met haar snor. En hem vervolgens ophangt aan zijn eigen waardeloze slurf.

Ik denk dat ik een goede oplossing heb, laat haar 2 maanden lang haar schaamhaar niet weghalen, wanneer je vind dat die lang genoeg zijn dan ga je die knippen en op jou mooie face plakken, iemand veroveren met zijn eigen wapen is de beste overwinning. Of als 't jou te lang duurt kan je gewoon mijn schapenwollen sokken lenen.

22-04-2013, 16:21



Citaat door Faisal_Master:
Jij wordt tijdens je (diepe) slaap gedood. Dat willen we niet hebben lieverd.
Haha, rotjoch. Pas op hoor. Straks prik ik je nog met mijn snor.

22-04-2013, 16:26

Citaat door Faisal_Master:
Lieve schat, ze komt niet eens door de douane op Schiphol. Ze wordt meteen bestempeld als terroriste als ze haar snorharen zien. Dat wordt geheid een enkeltje Guantanamo Snoray voor mijn vriendin waar ik zoveel van hou, kan toch niet?

Knippen? Zelfs een krokodil breekt zijn tanden als hij in haar schaamhaar bijt. En jij zegt knippen?
Dodelijk. Hahahaha.

Jou vriendin is een baard zuster. Dat scheelt jou haren, nu hoef jij 't baard niet te dragen.LOL. Nee zo een vriendin met een speciale kracht moet je inderdaad niet laten gaan, dat is niet verstandig. Stel voor als er ooit brand uitbreekt in een flat en jij wil ontsnappen, allemaal gillende mensen in de weg die voor hun waardeloze leven rennen. Dan maak jij gewoon gebruik van haar levensreddende schaamharen. Je landt naar beneden bhal shie Air Maroc vliegtuig. Hoe geweldig is dat.

Fais jij moet wel een ijzer sterke frikadel hebben om tot haar gleuf te komen.

22-04-2013, 16:47

Citaat door Faisal_Master:
Ik prik jou liever schat.
Maar niet met mijn snorharen.

Vind je vast niet erg toch?
Oh, met je teenharen? Doe maar niet hoor! Ik heb een gevoel dat het daar erg stinkt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6